Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Proever66981

Proever66981

De sushi is op zich goed, alhoewel de keuze redelijk beperkt is ten op zichte van de andere sushi AYCE.

We waren hier 2e paasdag en we troffen een voor 1/3 gevuld restaurant aan. Maar desondanks kwamen de bestellingen niet echt snel door. Dan komt na ronde 5 de mededeling dat je max 5 rondes mag bestellen.
De serveerster wou ons eerst vertellen dat het op het bestel kaartje stond, maar dat is niet zo. Na veel geruzie kwam de baas er bij, maar deze sprak alleen sprak alleen mandarijn-chinees.

Nu is dat voor mijn vrouw niet zo'n probleem, omdat ze nederlands, kantonees en mandarijn kan spreken.
De baas wou het er toen op gooien dat we niet goed nederlands kunnen lezen. Wel grappig, aangezien ik toch echt 100% NL ben.
Na veel gezeur gunde hij ons bij hoge uitzondering dan een 6e ronde. Maar ijs kregen we niet meer als desert.

Ook ons zullen ze hier niet weer terug zien.

Gegeten op 1 april 2013

Proever66981

De bediening was vlot en vriendelijk. We kregen een fijne tafel toegewezen met onze dreumes van 1 jaar en die heeft ook heerlijk meegesmikkelt.

Het buffet zag er leuk uit en er was voldoende keuzej, om te combineren bij het grote aanbod van het vlees.
Het vlees was van een goede kwaliteit, alleen jammer dat het soms wat aan de zoute kant was.

Gegeten op 13 maart 2013

Proever66981

De sushi is en was hier altijd al erg goed, maar de nieuwe kaart is een welkome aanvulling, vooral het bestellen met de tablet computer is erg handig. Besteling invullen en het komt vanzelf op je tafel terecht

Qua service blijft Shabu gewoon goed, we kwamen met onze zoon van 7 maanden binnen en ondanks de drukte was dat geen enkel probleem. Zelfs een kommetje gewone rijst voor hem werd gewoon gekookt. We zijn hier al vaak geweest en we zullen hier nog erg vaak terug komen.

Gegeten op 31 oktober 2012

Proever66981

Chinees eten, dus geen chinees-indisch. Dus wel je nasi met babipangpang, dan moet je hier niet zijn.
Qua inrichting en stijl is het restaurant is verglijkbaar de restaurants in Guangzhou of Hongkong bij een goed hotel.

Wij zijn hier 2 keer geweest om te lunchen en met z’n 2en heb je voor 25 euro een goede lunch(dim-sum) gehad.
Afgelopen zondag hebben we hier gewoon diner gehad en dat was ook zeer goed. Ook leuk om eens wat andere keukens van china te proberen.

Verder is het restaurant schoon en de bediening vriendelijk.

Gegeten op 5 augustus 2012

• Uitstekend

• Uitstekend

We hebben hier gisteren uitgebreid gegeten met een aanbieding van Groupon. Het eten was echt lekker en net lekker pittig. Je hebt niet het gevoel dat je mond in brand staat, maar je krijgt wel gezonde dorst. De bieding was uiterst vriendelijk en vlot.

• Redelijk

• Redelijk

Laten we positief beginnen...
Het eten was super en doordat het klein is komt het ook snel gezellig over. En de prijs durf ik wel erg goedkoop te noemen.
De kaart is echter zeer beperkt en de bediening is onder de maat...
Het ging al mis bij het uitreiken van de menu kaart: Geen aanbod van drinken, ook niet toen het eten werd gebracht.
De standaard vragen alles naar wens o.i.d. zijn wel minimum, om je als gast welkom te voelen. Okay na moeilijk contact zoeken met de serveerster krijg je alles wat je wilt hebben, maar toch jij blijft steeds het gevoel te hebben dat je haar lastig valt met haar andere werkzeemheden.

• Goed

• Goed

Heerlijk gegeten.
De sushi vooraf was super en het teppan yaki gerechten waar ook van goede kwaliteit. De bediening was vlot, persoonlijk en aangenaam. We gaan hier zeker nog een keer eten, want voor een avond vullend programma met z'n 2en voor nog geen 95 euro is 't zeker de moeite waard.

De gene die hier een slecht beoordeelde omdat kinderen niet welkom zijn is waarschijnlijk een concurent ofzo, want ook kinderen werden hartelijk ontvangen door de eigenaar.