Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Diana de L

Diana de L

Op zaterdag avond hier met 11 personen gegeten. Het restaurant ziet er goed uit, wij werden boven geplaatst. Het was ook vroeg al druk hier (17.50) eerste wat je boven zag staan waren de etensbakjes voor de katten! (Kunnen die niet meer uit het zicht gezet worden. Het eten smaakte goed, alleen de hoeveelheid friet erbij was heel erg karig. Op 1 wordt waren het wel geteld 11 stuks ! Dus maar extra losse friet erbij besteld. De bediening deed zijn best, maar kon de drukte duidelijk niet aan. We hebben na 15 minuten zelf de extra besteld Tzatziki saus beneden gehaald. De lift zal vol met eten voor andere tafels. Jammer. . . of meer personeel aannemen op drukke avonden of minder reserveringen.

Gegeten op 9 maart 2013

Diana de L

Op een vrijdag avond om 20.00 hier gekomen, zonder reservering. Vriendelijk ontvangen en we kregen rustig de tijd. Niks gehaast, ook geen gesprekken onderbreken. En ook nog eens lekker gegeten !

Gegeten op 9 november 2012

• Uitstekend

Afgelopen donderdag avond hier gegeten. Super ! Bediening was erg vriendelijk en de gerechten waren heerlijk. Top avond gehad.

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag hebben wij hier een heerlijke avond gehad. Super attente bediening, goed eten (menu was perfect), lekkere wijnen. Voor al de bediening: TOP !
Echt een avond uit, waarin we in de watten gelegt zijn... Service :)

• Uitstekend

Gisteravond met 2 personen heerlijk gegegeten. Goede bediening en eten wat tip top in orde was. Het was een super avondje uit.

• Uitstekend

Super, echt een TOP-avond uit! Goed eten, goede wijnen en super bediening. Wat kan je nog meer wensen.

• Slecht

• Slecht

Ondanks dat wij een reserverings bevestiging hadden van Seatme.nl werden we gewoon weggestuurd! De reservering was niet bekend bij Flo. Ze zaten vol! Restaurant was maar half vol, men gaf aan dat er later een groep zou komen, dat er een collega ziek was en dat men daarom 1 tafel van 2 personen niet meer erbij kon hebben, ookal hadden we een bevestiging. Verzoek achter gelaten om hier over terug gebeld te worden door Management. Helaas moet nu nog gebeld worden door Flo. Niet erg service gericht, voor mij een reden om hier nooit meer te komen !

• Goed

• Goed

Gezellige tent, lekker gegeten. Maar het leek net of het iets te druk was voor de bediening en de keuken. Wij zaten boven in een hoek (aan een hoge bartafel) en het was wat moeilijk contact krijgen met de bediening. Het heeft lang geduurd voordat het hoofdgerecht kwam. Het eten was van prima kwaliteit, dus dat maakte een hoop goed. Jammer dat men ook zo speelde met de verlichting, dan weer donkerder dan weer lichter.

• Uitstekend

Wij waren op een doordeweekse avond in Vlissingen verzeilt geraakt. Dus ook daar dan maar wat eten, bij een cafe dachten wij. Wat een super leuk restaurant gedeelte achter het cafe. Klein, maar wel met sfeer. Heerlijk gegeten, super attente bediening, die uit zich zelf vragen of je er een kan (kraan) water bij je eten wilt, mosselpan leegt ect ect. Super, zeker als het dan zo onverwachts is !