Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Proever64107

• Goed

Lekker gegeten voor een schappelijk prijsje!
Gewoon normale hollandse kost, niet te moeilijk!
Een locatie die waarvan het menu alsmede de entourage 45 jaar onveranderd is gebleven
Koffietje 1,30, waarschijnlijk zou je er nog in guldens kunnen betalen wanneer nodig....

• Uitstekend

15 augustus gegeten maar zeker nog een recensie waardig. Erg lekker gegeten,fantastisch personeel.
Zelfs nog een verassing voor verjaardag van mijn vriendin, kortom een heerlijke avond!
Zeker voor herhaling vatbaar!

• Matig

• Matig

Pasa Doble stond op de planning, maar door drukte aangewezen op Duende.
Goede tapasbar kun je met regelmaat spiegelen aan Patatas Bravas en Merquez. Eerste waren erg slecht tweede niet aanwezig, net zoals gegrilde groenten e.a. Van de vijf gerechten vier erg matig, brood met aioli niet verkeerd!
Zeker niet voor herhaling vatbaar, straat verder Tapasbar vooralsnog op eerste plaats!

• Goed

Heerlijke Hollandse pot gegeten, fijne positieve entourage en fantastisch concept.
Nodigt zeker uit zelf eens een foto mee te nemen van mijn lieftallige moeder!
Personeel was alleen enigszins autistisch, vreemd gecast in deze leuke positieve setting!

• Redelijk

Ook wij werden vandaag geconfronteerd met een matige bediening die zich genoodzaakt voelden het servies de tafel op te gooien.
Ontzettend ongezellige tent, met heerlijke thee.
Tevens waren we zeker te spreken over de overheerlijke oesters! Dit zal ook de enige reden zijn om ooit nog een keer terug te komen!

• Uitstekend

Normaliter pakken we onze fondue bij het authentieke kleine tentje Bern op de Nieuwmarkt. Maar kan u zeggen deze valt daadwerkelijk in het niet bij de overheerlijke fondue (zowel vis als kaas) aan de Overtoom. Naast de optimale servicegerichtheid, in vorm van een te aardige serveerster, is de kwaliteit van de producten en invulling van de kaart zeker de moeite waard om snel een vervolgbezoekje te brengen. Twee buren op de Overtoom die beiden begrijpen wat de essentie is van en leuk restaurant!

• Uitstekend

Beetje jammer van de tocht die af en toe je gezicht passeert, wat waarschijnelijk nu verleden tijd zal zijn aangezien ze verbouwen.
heerlijke tapas, gezellig sfeertje lekker rommelig leuk toegankelijk personeel! echt een buitengewoon lekker tentje!!

• Slecht

Jezus.... wat een slechte tent is dit!
Noodgedwongen doorgelopen vanuit Pasa doble Westerstraat (verbouwing) naar Dos om toch even een hapje te doen. Afgezien van de chorizo was alles zo beneden maat. genant gewoon...
Het meest dramatisch was de ongeinteresseerde bediening, die alleen maar oog had voor elkaar. Iedereen aan tafel was geirriteerd door onhandigheid en nihiele klantgerichtheid!! in en in triest!

• Slecht

1 jaar terug hier geweest en kan u zeggen : wat een baggertent is dit dan zeg. gegeten met 2 vrienden, had de tonijnsteak besteld kort gegrild, kreeg hem nog helemaal bevroren nog van binnen opgeserveerd..natuurlijk gelijk teruggestuurd en ze zouden een nieuwe komen brengen, ondertussen waren mijn vrienden al lekker aant eten, kreeg ook niks van een drankje aangeboden voor het wachten, eindelijk kreeg ik mijn nieuwe tonijn steak, was ie gewoon WEER ijskoud van binnen..echt niet te doen dit..heb ze er maar WEER op gewezen (ondertussen waren mijn vrienden alweer uitgegeten) ze boden aan om hem weer opnieuw te laten maken, maar heb de hoop opgegeven en heb wat frietjes gegeten wat nog over was bij mn vrienden op het bord. Echt waardeloos deze tent...geen service en ontzettend slechte bereiding van producten, en zoiezo kortgegrilde tonijnsteak mag niet uit de diepvries komen, dat moet gewoon verse vis zijn. Dit is werkelijk waar de eerste tent waar ik zo ontevreden ben weggegaan.
Hoop de laatste.

• Redelijk

heerlijke curry's vol van smaak, de tom yam kai is echt heerlijk daar, helder en sterk van smaak, misschien iets minder zout smaakt ie nog lekkerder.
Het rundvlees in de curry was niet echt heel mals, de groentes waren wel erg vers en lekker bereid. Zeker een aanrader voor mensen die van goed lekker thais eten houden en geen zin hebben om te koken. prijs en kwaliteit staat goed in verhouding.wat wel echt jammer was is dat ze harde droge rijst brokken erbij hadden zitten, vind dat ze daar wel op mogen letten. is gewoon niet smakelijk als je zit te eten en opeens je tanden vast zitten in knetterharde rijstkorrels.