Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van harrietteloeffen

harrietteloeffen

leuke tent; gezellig geroezemoes, gemengd publiek. Leuke kaart met hippe gerechten. Ik had een heerlijke curry van okra en rode biet na een goede linzengroentensoep. Lekkere taart. Prijskwaliteit niveau dik in orde en een aanrader voor je theaterbezoek.

Gegeten op 5 juni 2014

harrietteloeffen

Het blijft een prachtige locatie zowel buiten als binnen. Open, fris, gezellig ondanks de grootte. Gastvrij ontvangen en begeleid. Rare fout met vleeshoofdgerechten terwijl we vegetarisch hadden besteld maar snel hersteld. Voor een groentenliefhebber als ik ben een heerlijk menu met de mix van voorgerechten; knapperig en fris, bijzondere combinatie. Als totaal wel aan de prijs maar het totaal klopt als een bus.

Gegeten op 27 mei 2014

harrietteloeffen

zo hoort een eetcafe te zijn, warm welkom, prima kaart en eten voor schappelijke prijs. Wij kwamen hier voorafgaand aan een concert en daar werd keurig rekening mee gehouden. Dagspecial pittige kip was erg lekker. Foute bakjes sla kunnen beter evenals de schnitzel van mijn tafelgenoot. maar door de gezellige sfeer en bediening voelt het toch goed. Beneden rook het wel enorm naar frituur... van de schnitzel natuurlijk. Maar blijft een goede plek voor terras of hapje eten.

Gegeten op 26 mei 2014

harrietteloeffen

Flinke upgrade qua aankleding; veel stijlvoller dan voorheen. Voelt wel als toeristentent in alles; grootte, aanbod, bediening. De menukaart is net een krant, veel te vol met tekst en gedoe. Menu is prima, niet bijzonder maar we hebben lekker gegeten. Bediening raadde ons af te veel tegelijk te bestellen omdat het zulke grote porties zouden zijn, dat viel mee (of tegen...). Leuke avond gehad door het gezelschap.

Gegeten op 22 mei 2014

harrietteloeffen

prima lunchlocatie; snel, hip en traditioneel tegelijk qua publiek en gerechten. Smakelijke lunchgerechten, goede vegakeuzes, lekkere mixsappen.

Gegeten op 13 mei 2014

harrietteloeffen

Perfecte lunchlocatie voor broodje plus. Lekker brood, heerlijk met geroosterde groenten en goede humus. Wij waren net na de concertdrukte en dan is het prima zitten daar. Sfeervol met fotos, bloemen en leuk uitzicht.

Gegeten op 11 mei 2014

harrietteloeffen

heerlijke avond gehad; genoten van het uitgebreide menu; goed in balans; wel veel knappertjes en krokantjes maar alles bij elkaar is dit waarom je uit eten gaat. Smaken die je zelf niet bedenkt, enorm goed klaargemaakt, leuke service (rotterdams bijdehand op een nette manier, goed aanvoelen van gezelschap). Vreselijk kitsch inrichting maar zo over the top (damestoilet!) dat het weer geinig is en gelukkig geen poppenkast op tafel; hier is zelfs het servies rustig en strak.

Gegeten op 19 april 2014

harrietteloeffen

binnen en buiten goed verzorgd qua inrichting. Zonnig terras, midden in de stad maar toch rustig. Attente bediening, aardig, geen gedoe maar lekker kraanwater bij de wijn serveren. Prima gelunched; flammkuchen met goede salade.

Gegeten op 19 april 2014

harrietteloeffen

leuk tentje; prima eten maar is stiekem wel prijziger dan je op het eerste informele gezicht zou verwachten en gebaseerd wat er geserveerd wordt; ok maar niet specta. Als groep kregen we de plateaus voor meerdere gangen 'aangesmeerd'; te vet, te veel, te weinig groenten maar er zaten ook veel lekkere dingen tussen. Weinig uitleg. Wel gezellige avond gehad.

Gegeten op 14 april 2014

harrietteloeffen

Deze keer het dagmenu gekozen vol met voorjaar; asperges en aardbei. Heel goede balans prijs-kwaliteit. Fijne afwisseling van structuren en smaken. Kortom, blijft mijn favoriete stek in Bussum. De week erna ook een keer gelunched op het geweldige terras; club sandwich een klassieker die heel goed uitgevoerd werd.

Gegeten op 8 april 2014