van Filianne

• Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een eetcafe en dat is precies wat je krijgt en dat bedoel ik op een goede manier. De bediening was alert en charmant, de sate is inderdaad heerlijk, de cheesecake was ook precies goed. De wijn klopte. Kortom, tevreden verlieten we Kade 58. We komen terug!

Gegeten op 5 april 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Goeie sfeer en attente bediening. We hadden niet gereserveerd maar ze deden echt hun best om nog een plekje ergens te vinden. De ingredienten op de pizza klopten, de bodem klopte, maar ik miste een bite. Maar al met al, het blijft een heerlijke plek.

Gegeten op 4 april 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Een prima tent als je zin hebt in lekker surinaams eten. De aardige bediening is ook een enorme plus. Zeker een keer het proberen waard!

Gegeten op 29 maart 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Dit is geen restaurant maar meer een snackbar. Ik had de vegetarische roti met pompoen en tempeh. Heerlijk gegeten voor weinig geld. Aanrader!

Gegeten op 30 maart 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Gister zin in sushi en bij Cafe Tokyo beland. Loved it! Ik ben zelf altijd een beetje huiverig als het gaat om eettenten in het centrum maar dit is zeker geen tourist trap. Een vriendelijke ontvangst, heerlijke sushi en de bediening was zeer alert. Probeer eens het zwarte sesamijs (als je nog ruimte hebt).

Gegeten op 4 maart 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier regelmatig voor een lekkere wijn of een goed biertje maar had hier nog nooit echt gegeten. Het mosselpannetje was heerlijk en de creme brulee met lavendel ook. Het personeel hield ons goed in de gaten en ik vond ze erg charmant. Ja, hier kun je prima een avond hangen en lekker bijkletsen in een gemoedelijke atmosfeer.

Gegeten op 27 februari 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Een mini proeverij gedaan bij Vyne en ik heb ervan genoten. 3 verschillende wijnen en een kaasplank met heerlijke kaasjes kwamen voorbij. Rozig en tevreden hebben we het pand weer verlaten. Van de arrogantie hebben we niets gemerkt, de gastvrouw stond weliswaar in haar eentje maar ze verdeelde haar aandacht goed tussen alle gasten. Enige minpunt naar mijn mening was een oude cd van Jack Johnson die op repeat stond maar een nieuwe playlist is zo aangemaakt.

Gegeten op 20 februari 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Het lijkt wel alsof deze tent steeds beter wordt. Wat een heerlijke ingredienten worden er gebruikt. Het is niet heel erg goedkoop maar ik vind het de moeite waar. En met een beetje mazzel heb je een plekje aan het raam, aapjes kijken :)

Gegeten op 23 januari 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat hebben ze toch lekkere broodjes hier, die ene met tonijn, die ene met ei en parmesan. Yummie. En ook de koffie is goed. Soms helaas teveel kinderwagens en een paar mensen van de bediening vind ik niet gastvrij maar dat maken de heerlijke broodjes weer goed!

Gegeten op 22 januari 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Het kan aan mij liggen maar zo razend enthousiast als de rest ben ik niet. Op zich prima gegeten (bodem is inderdaad goed!) maar ik vind de prijzen aan de hoge kant en ik miste wat groente op het menu. Oh, en ze moeten echt iets aan hun playlist doen.

Gegeten op 23 januari 2013

IENS bestaat 15 jaar!