van Proever60908

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten met familie en vrienden . Wij zijn net terug uit Italie en wilden nog even het Italiaanse gevoel beleven van de vakantie. Er werd ons geadviseerd op een gemende antipasti vooraf te nemen zodat iedereen verschillende gerechten kon proeven. Vooral de speciale mozzarelle met verschillende soorten tomaat was super zacht lekker en romig! Daarna zeebaars gegarneerd met garnalen gegeten en een heerlijk fris citroen dessert met aardbeiensaus. Heerlijk, kom hier snel weer terug.

Gegeten op 6 augustus 2013

• Uitstekend

Heerlijk gegeten met belangrijke zakenrelaties. Men was zeer verast over dit restaurant en zijn van plan om zeker terug te komen.

• Uitstekend

Heerlijk gegeten, prima bediend met veel geduld en passie. Dit is een restaurant waar de kwaliteit er vanaf spat. Een aanrader zowel voor lunch als avond.

• Uitstekend

Gisteravond heerlijk gegeten bij Bellini.
Dit is een restaurant waar ik mijn gasten graag mee naartoe neem om ze uitgebreid te laten verwennen.
Bellini is een voorbeeld voor veel restaurants omdat het restaurant na vele jaren nog steeds een hoog Italiaans niveau bevat, zowel qua service als kwaliteit.

• Uitstekend

Heerlijk met een gezelschap bij Bellini gegeten.
Verse en passievolle produkten en gerechten, uitstekende bedienning en prijs-kwaliteit klopt volledig.

• Uitstekend

echt ouderwets Italiaans, super kwaliteit, alles vers en eigelijk te goedkoop voor zo.n kwaliteit!!!

• Uitstekend

Echt Italiaans mensen. niet te gek duur, maar verscchrikkelijk lekker!
Hopen maar dat niet te veel mensen dit restaurant ontdekken, zodat er een plaatsje voor ons overblijft.

IENS bestaat 15 jaar!