Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van nico

nico

Een verborgen parel in het toeristische Bergen! Een voortreffelijke Indonesische rijsttafel, De Rendang was licht pittig met een mooie ondertoon van citroengras en kokos. Zo lekker heb ik hem nog niet eerder gegeten. Ok de Daging Semur was zacht, en toch stevig met smaken van kruiden en ketjap die voortreffelijk in balans zijn. Ook de heerlijke Sajoer Lodeh en Tipat Cantok (lijkt wel op gado-gado) had ik nog niet eerder zo smaakvol gegeten. De ambiance is prima en je kan ook buiten eten. Echt een aanrader!

Gegeten op 2 augustus 2013

nico

Heerlijke steak tartaar met een gepocheerd hoeveeitje, met rucola en ansjovismayo is een heerlijk voorgerecht. Ook de kroketjes van parelhoen waren verrukkelijk. Hoofdgerecht was Kafsvlees, een heerlijk stukje stoofvlees van kalfswang en een rosé gebraden kalfsoester deze waren echt heerlijk. Ook de vegetarische noedeltaart met noten, geitenkaas, courgette en paprika smaakte naar meer. De trifle is een wat kleiner maar zeer smaakvol nagerecht, terwijl de Hemelse Modder heerlijk en ruim bemeten is. Bij mooi weer kan je achter het restaurant buiten eten. Hier komen we zeker nog een keer terug

Gegeten op 4 augustus 2013

nico

Een goede prijs kwaliteit verhouding, als voorgerecht garnalenkroketjes gegeten, prima bereid en leuk opgediend, vervolgens de sliptongetjes met citroen en remouladesaus en huisgemaakte frietjes, die erg lekker zijn. Ook een prima gerecht Een leuke ambiance, zeker de moeite waard.

Gegeten op 14 juli 2013

nico

Lekker gegeten en op het terras gezeten; Kalamaris, en een mosterd soepje vooraf. Beide waren lekker, en vervolgens de Picana steak, een Argentijnse steak en de Pink Parade (garnalen in knoflookolie). Deze laatste was erg lekker en de steaks waren prima bereid. Het Sopranos keuzemenu biedt daarmee een goede kwaliteit prijs verhouding. De bediening was zo attent om ons op basis van onze gerecht keuze op het keuzemenu te wijzen.

Gegeten op 8 september 2012

nico

Een niet traditioneel ingerichte Griek, waar het eten prima is. Wij hadden gekozen voor de warme pikilia als voorgerecht, Kalamaris, Bifteki en lams koteletten als hoofdgerecht. De kalamaris zijn erg lekker, de bifteki prima op smaak (niet te zout en niet te veel Feta erin) en de lamskoteletten hadden ietsje rose mogen zijn maar waren desondanks van uitstekende kwaliteit en prima gekruid. De service is goed, er loopt voldoende personeel rond die vriendelijk en snel bedienen. Uitstekend, we komen zeker terug.

Gegeten op 13 oktober 2012

nico

Zorgvuldig gekozen en uitstekend bereidde (verse) producten maken een bezoek de moeite waard. De kaart wisselt regelmatig maar de verse pasta en het eigengebakken brood zijn vaste waarden. De sfeer en de bediening zijn goed. Probeer zeker de antipasti. Ook de Tiramisu met Limoncello smaakte naar meer. De wijnkaart is goed samengesteld

nico

Kwalitatief goede sushi, wij hadden de Rice paper duck, de Maki Soho spicy tuna, de Tempura Futo en de Inside out Crunchy en Crispy. Een prima keuze die niet op de "all you can eat" kaart staan. De inrichting is trendy en de bediening is aardig, maar soms houden ze het niet bij gezien de drukte.

Gegeten op 17 april 2012

nico

Hoewel Savoureux normaal Soep op de kaart heeft staan hebben we hier een brunch gehad met de familie. De brunch was goed verzorgd, met zowel vlees als vis en warme en koude gerechten. Het bijvullen van het buffet was wat aan de late kant en de bediening was iets minder attent. De lokatie is prima.

Gegeten op 28 mei 2012

over Ono

Heerlijke Sushi gegeten zoals de Black Dragon en Ono Maki, absoluut de moeite waard. Het restaurant is ruim en modern van opzet en inrichting. De bediening is vriendelijke en hulpvaardig. Ik ga zeker nog een keer terug

Gegeten op 8 augustus 2012

nico

Uitgebreide kaart, wij hebben dimsum gegeten met een grote groep. Het restaurant leent zich hier ook voor en de bediening is geduldig en bereidwillig. Een nette zaak met kwalitatief goede gerechten

Gegeten op 18 april 2012