a TripAdvisor company

van tessa

tessa

Geluncht bij het Bakkerscafé met zoontje en een vriendin. Erg leuk dat je alleen het gewenste beleg kiest en dan zelf je broodjes kunt snijden. Keuze uit +- 10 verschillende soorten, dus voor ieder wat wils. Voor mijn zoontje was er een kinderstoel, maar ze hebben geen speciale kindermenu's/keuzes. Het zou wel fijn zijn om een kinderversie te kunnen bestellen, maar de prijzen zijn hier ook niet erg hoog. Mijn zoontje vond de hoeveelheid kaas niet erg, haha. Verschonen was wel een kleine uitdaging in het krappe toilet, maar fijn dat er in ieder geval een plekje voor was.

Gegeten op 5 april 2016

tessa

Met mijn zussen gegeten bij Mofongo. Allemaal genoten van de Tom Ka Kai als voorgerecht. Als hoofdgerecht gekozen voor de dorade van de Josper Grill. Echt heerlijk puur bereid met goede bijgerechten. Voor een toetje was er geen ruimte meer, maar de espresso met brownies was ook heerlijk. Bediening is prima, mag af en toe wel iets sneller zijn.

Gegeten op 31 maart 2016

Via online reservering

Heerlijk genoten van een diner met z'n vieren bij Diep op zaterdagavond. We werden zeer netjes ontvangen met een amuse van het huis. Voorgerechten waren erg zeer op smaak en goed in balans.
De sashimi was echt super! Ook de hoofdgerechten waren weer top, ook goede hoeveelheden en niet te veel bijgerechten.
Daarna alsnog gekozen voor een nagerecht. De trifle was super lekker, maar was voor mij wel iets teveel van het goede. Bij Diep kun je heerlijk eten met vriendelijke, kundige bediening en een gezellige sfeer. Ik zou zeggen tot snel!

Gegeten op 9 april 2016

tessa

Op zaterdagavond aangeschoven bij Ciao! Ciao! met man en vrienden. Werden zeer hartelijk ontvangen en mochten zitten aan de hoge tafels bij de keuken.
Als voorgerecht hebben we diverse gerechten van de kaart gekregen, waaronder balletjes carpaccio, inktvis, heerlijk knoflookbrood etc. Als hoofdgerecht heb ik de lamskoteletten gegeten, deze waren perfect gebakken en zeer goed op smaak. Helaas geen ruimte meer voor een dessert, daarvoor komen we nog een keer terug. Leuke en zeer attente bediening.

Gegeten op 16 januari 2016

Via online reservering

Leuke avond gehad bij Kwajongens met 3 vriendinnen. Leuke sfeer, gezellige bediening en lekker eten. Soep van de dag ( pittige pompoensoep ) viel erg in de smaak, ook de overige gerechten waren goed. Komen vast nog wel weer een keertje terug.

Gegeten op 22 januari 2016

tessa

Heerlijk gegeten bij de Gans. Vriendelijk verwelkomt door het personeel en direct voorzien van een amuse van het huis. Goede uitleg over de extra keuzes buiten het menu! Ik heb gekozen voor een "pizza" met huisgerookte zalm, was echt heerlijk met knapperig filodeeg. Mijn partner ging voor de 3 bereidingen van Gans, ook een top gerecht. Als hoofd gekozen voor ganzenbord en end eye steak, beide super bereid met lekkere bijgerechten. Een nagerecht kon niet ontbreken en deze waren ook erg smakelijk. Al met al een gezellige en heerlijke avond gehad. Tot snel!

Gegeten op 16 december 2015

tessa

Heerlijke lunch gehad op de zondagmiddag. Ons zoontje van 9 maanden was meer dan welkom. De sfeer in het restaurant is top en de bediening zeer goed en netjes. Genoten van de garnalen in knoflook en als hoofdgerecht een special, de sushi roll met tonijn. Genoten van de sfeer en het heerlijke eten. Ze zullen ons zeker nogmaals zien!

Gegeten op 26 juli 2015

tessa

Met mijn familie bij Moro gegeten op een doordeweekse avond. De zaak zat niet vol, maar was gezellig druk. We hadden een driegangen proeverij, zodat we van alles wat kregen.
De gerechten waren smaakvol, maar niet erg bijzonder ( uniek ). De nagerechten waren het beste van de avond, vooral de scroppino! De bediening was correct en aardig, maar blijkbaar niet echt gewend aan een tafel met kinderen. Waren af en toe een beetje onhandig. Wel een minpuntje, we hebben van tevoren aangegeven dat we met twee (echt) kleine kinderen kwamen ( 5mnd, 1,5jaar ), maar er ontbrak een verschoonplek voor de kleintjes. Een klaptafeltje bij de toiletten lijkt me een makkelijke aanpassing voor de toekomst.
Al met al wel een gezellige avond gehad!

Gegeten op 1 april 2015

Via online reservering

Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen op een vrijdagavond. Zeer attente bediening, heerlijk eten en een gezellige sfeer. Leuk ontvangen met een amuse van het huis. Vooraf genoten van een carpaccio, als hoofdgerecht de zeeduivel en afgesloten met een chocoladetrio. Goede porties en lekkere bijgerechten. Een echte aanrader!

Gegeten op 20 maart 2015

tessa

Op zaterdagmiddag met mijn man en ons zoontje gaan lunchen bij Zomers. Het was erg druk binnen, helemaal als je met een kinderwagen binnenkomt. Gelukkig was er nog een tafeltje met wat extra ruimte vrij. Het duurde vrij lang voordat we de kaart kregen terwijl er ruim voldoende personeel aanwezig was. De broodjes ( carpaccio / panini ) waren wel van goede kwaliteit. Prijs-kwaliteit verhouding is wel oké.

Gegeten op 3 januari 2015