van tessa

Via online reservering

Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen op een vrijdagavond. Zeer attente bediening, heerlijk eten en een gezellige sfeer. Leuk ontvangen met een amuse van het huis. Vooraf genoten van een carpaccio, als hoofdgerecht de zeeduivel en afgesloten met een chocoladetrio. Goede porties en lekkere bijgerechten. Een echte aanrader!

Gegeten op 20 maart 2015

tessa

Op zaterdagmiddag met mijn man en ons zoontje gaan lunchen bij Zomers. Het was erg druk binnen, helemaal als je met een kinderwagen binnenkomt. Gelukkig was er nog een tafeltje met wat extra ruimte vrij. Het duurde vrij lang voordat we de kaart kregen terwijl er ruim voldoende personeel aanwezig was. De broodjes ( carpaccio / panini ) waren wel van goede kwaliteit. Prijs-kwaliteit verhouding is wel oké.

Gegeten op 3 januari 2015

tessa

Afgelopen woensdagmiddag met 2 vriendinnen een hightea gehad bij 't Feithhuis. Deze was zeer goed verzorgd, van de sandwiches tot de scones, alles was heerlijk! De bediening was erg vriendelijk en kwam vaak vragen of alles wel naar wens was. Ik had mijn zoontje mee in de kinderwagen, hier werd gewoon ruimte voor vrij gemaakt. Helemaal geen probleem. We misten alleen een verschoningsplek op het damestoilet... De hightea is een aanrader!

Gegeten op 14 januari 2015

tessa

Afgelopen donderdag met een groep meiden & onze baby's geluncht bij Kaap Hoorn. Erg fijne locatie en zeer kindvriendelijk. We hadden alle ruimte voor onze kinderwagens etc. Heerlijk genoten van de clubsandwich Kaap Hoorn en de bijbehorende frietjes. Leuke bediening die ook maar graag wat foto's voor ons wilden maken. Beetje jammer van het slechte weer, maar de locatie is binnen zo gezellig en warm dat het echt niet uitmaakte.

Gegeten op 15 januari 2015

Via online reservering

Heerlijk genoten van een 6-gangen verrassingsmenu van de chef! Erg leuk dat je bij binnenkomst al een amuse krijgt die al de creativiteit van de chef laat zien, een marshmallow van rode biet wat lag op een kei en een ravioli van geitenkaas die hing aan een waslijntje.
Mijn man heeft ook gekozen voor een half wijnarrangement bij alle gerechten, dit is ook een aanrader. Terwijl het een erg drukke avond was kon je hiervan niets merken aan de bediening, je kreeg echt alle aandacht. De volgende keer hebben wij de menukaart weer niet nodig!

Gegeten op 16 januari 2015

tessa

Met mijn familie op een zondagavond bij Athene beland. Het was erg druk en je kon zien dat de eigenaar hierop niet was berekend. Hij stond in principe alleen in de bediening met af en toe de hulp van zijn zoon, die er nog niet echt veel van snapte. Hierdoor duurde alles wel erg lang...
Het eten was smakelijk, maar wel jammer van de opmaak. Je krijgt alleen een bord waarop je vleesgerecht ligt en daarbij erg veel bakjes met bijgerechten.
De warme baklava met ijs na is wel een echte aanrader! Misschien de volgende keer beter.

Gegeten op 10 augustus 2014

tessa

Gisteravond met z'n tweetjes gegeten bij dit mooie, luxe eetcafé in Groningen. We werden netjes ontvangen en hadden een ruime keuze uit tafeltjes. Amuse van het huis viel goed in de smaak. Daarna gekozen voor de crème brûlée van geitenkaas en mijn partner voor de tonijn. Beide gerechten werden prachtig gepresenteerd en smaakten net zo. Als hoofdgerecht gekozen voor de zalm en mijn man voor de verschillende bereidingen van hert. Dit was allemaal zeer goed in balans en ook ruim voldoende door de verschillende bijgerechten ( 3 soorten groenten, 2 soorten aardappel ). Gelukkig hadden we nog wat ruimte overgehouden voor een nagerecht, want dit is hier echt de moeite waard. De crème brûlée met chocoladecake en de citroen bavarois waren beide top! Heerlijke avond gehad met z'n tweetjes en we zullen binnenkort nog een keertje gaan aanschuiven...

Gegeten op 6 juli 2014

tessa

Met 2 vriendinnen een hapje gaan eten bij de Stadtlander. Aspergesoepje vooraf, dit was prima! Als hoofdgerecht gekozen voor pangasiusrolletjes met zalm, dit viel een beetje tegen. De vis zelf was nogal aan de droge kant. Je krijgt voldoende bijgerechten en kunt zelfs kiezen tussen friet, puree of gebakken aardappelen. Als afsluiting genoten van een lekkere cappuccino. Prijs-kwaliteit verhouding is hier prima.

Gegeten op 9 mei 2014

tessa

Op een donderdagavond met z'n tweetjes aangeschoven bij Humphrey's. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken en zijn aan de voorzijde gaan zitten. Recent is deze vestiging compleet vernieuwd qua interieur, dus een compleet ander gezicht.
Al snel werden we voorzien van een drankje en een broodje met kruidenboter/olijfolie. Als voorgerecht gekozen voor een salade caprese, was prima van smaak.
Als hoofdgerecht gekozen voor een pasta met zeevruchten, de zeevruchten zelf vielen nogal tegen ( leek diepvries vis ), maar de pasta was goed op smaak.
Aangezien de gerechten hier ruim zijn heb ik als nagerecht gekozen voor de friandises ( kleine hapjes ) en een kopje thee.
Qua bediening is het hier altijd prima, zijn erg oplettend zodat je glas eigenlijk nooit lang leeg is.
We komen hier binnenkort vast nog wel een keertje.

Gegeten op 15 mei 2014

tessa

Wederom lekker gegeten bij Hemingway's op zaterdagavond! Heerlijke tapas en huisgebakken brood om mee te beginnen, gevolgd door een behoorlijk ruim hoofdgerecht ( veel vlees! ). Omdat er niet echt ruimte was voor een toetje hebben we die gedeeld met z'n drieën. Leuke, spontane bediening die er is wanneer je ze nodig hebt! Al met al een geslaagde avond die voor herhaling vatbaar is.

Gegeten op 22 maart 2014