a TripAdvisor company

van tessa

tessa

Op zaterdagavond aangeschoven bij Ciao! Ciao! met man en vrienden. Werden zeer hartelijk ontvangen en mochten zitten aan de hoge tafels bij de keuken.
Als voorgerecht hebben we diverse gerechten van de kaart gekregen, waaronder balletjes carpaccio, inktvis, heerlijk knoflookbrood etc. Als hoofdgerecht heb ik de lamskoteletten gegeten, deze waren perfect gebakken en zeer goed op smaak. Helaas geen ruimte meer voor een dessert, daarvoor komen we nog een keer terug. Leuke en zeer attente bediening.

Gegeten op 16 januari 2016

Via online reservering

Leuke avond gehad bij Kwajongens met 3 vriendinnen. Leuke sfeer, gezellige bediening en lekker eten. Soep van de dag ( pittige pompoensoep ) viel erg in de smaak, ook de overige gerechten waren goed. Komen vast nog wel weer een keertje terug.

Gegeten op 22 januari 2016

tessa

Heerlijk gegeten bij de Gans. Vriendelijk verwelkomt door het personeel en direct voorzien van een amuse van het huis. Goede uitleg over de extra keuzes buiten het menu! Ik heb gekozen voor een "pizza" met huisgerookte zalm, was echt heerlijk met knapperig filodeeg. Mijn partner ging voor de 3 bereidingen van Gans, ook een top gerecht. Als hoofd gekozen voor ganzenbord en end eye steak, beide super bereid met lekkere bijgerechten. Een nagerecht kon niet ontbreken en deze waren ook erg smakelijk. Al met al een gezellige en heerlijke avond gehad. Tot snel!

Gegeten op 16 december 2015

tessa

Heerlijke lunch gehad op de zondagmiddag. Ons zoontje van 9 maanden was meer dan welkom. De sfeer in het restaurant is top en de bediening zeer goed en netjes. Genoten van de garnalen in knoflook en als hoofdgerecht een special, de sushi roll met tonijn. Genoten van de sfeer en het heerlijke eten. Ze zullen ons zeker nogmaals zien!

Gegeten op 26 juli 2015

tessa

Met mijn familie bij Moro gegeten op een doordeweekse avond. De zaak zat niet vol, maar was gezellig druk. We hadden een driegangen proeverij, zodat we van alles wat kregen.
De gerechten waren smaakvol, maar niet erg bijzonder ( uniek ). De nagerechten waren het beste van de avond, vooral de scroppino! De bediening was correct en aardig, maar blijkbaar niet echt gewend aan een tafel met kinderen. Waren af en toe een beetje onhandig. Wel een minpuntje, we hebben van tevoren aangegeven dat we met twee (echt) kleine kinderen kwamen ( 5mnd, 1,5jaar ), maar er ontbrak een verschoonplek voor de kleintjes. Een klaptafeltje bij de toiletten lijkt me een makkelijke aanpassing voor de toekomst.
Al met al wel een gezellige avond gehad!

Gegeten op 1 april 2015

Via online reservering

Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen op een vrijdagavond. Zeer attente bediening, heerlijk eten en een gezellige sfeer. Leuk ontvangen met een amuse van het huis. Vooraf genoten van een carpaccio, als hoofdgerecht de zeeduivel en afgesloten met een chocoladetrio. Goede porties en lekkere bijgerechten. Een echte aanrader!

Gegeten op 20 maart 2015

tessa

Op zaterdagmiddag met mijn man en ons zoontje gaan lunchen bij Zomers. Het was erg druk binnen, helemaal als je met een kinderwagen binnenkomt. Gelukkig was er nog een tafeltje met wat extra ruimte vrij. Het duurde vrij lang voordat we de kaart kregen terwijl er ruim voldoende personeel aanwezig was. De broodjes ( carpaccio / panini ) waren wel van goede kwaliteit. Prijs-kwaliteit verhouding is wel oké.

Gegeten op 3 januari 2015

tessa

Afgelopen woensdagmiddag met 2 vriendinnen een hightea gehad bij 't Feithhuis. Deze was zeer goed verzorgd, van de sandwiches tot de scones, alles was heerlijk! De bediening was erg vriendelijk en kwam vaak vragen of alles wel naar wens was. Ik had mijn zoontje mee in de kinderwagen, hier werd gewoon ruimte voor vrij gemaakt. Helemaal geen probleem. We misten alleen een verschoningsplek op het damestoilet... De hightea is een aanrader!

Gegeten op 14 januari 2015

tessa

Afgelopen donderdag met een groep meiden & onze baby's geluncht bij Kaap Hoorn. Erg fijne locatie en zeer kindvriendelijk. We hadden alle ruimte voor onze kinderwagens etc. Heerlijk genoten van de clubsandwich Kaap Hoorn en de bijbehorende frietjes. Leuke bediening die ook maar graag wat foto's voor ons wilden maken. Beetje jammer van het slechte weer, maar de locatie is binnen zo gezellig en warm dat het echt niet uitmaakte.

Gegeten op 15 januari 2015

Via online reservering

Heerlijk genoten van een 6-gangen verrassingsmenu van de chef! Erg leuk dat je bij binnenkomst al een amuse krijgt die al de creativiteit van de chef laat zien, een marshmallow van rode biet wat lag op een kei en een ravioli van geitenkaas die hing aan een waslijntje.
Mijn man heeft ook gekozen voor een half wijnarrangement bij alle gerechten, dit is ook een aanrader. Terwijl het een erg drukke avond was kon je hiervan niets merken aan de bediening, je kreeg echt alle aandacht. De volgende keer hebben wij de menukaart weer niet nodig!

Gegeten op 16 januari 2015