Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van evanherk

evanherk

Hier 19/10 gegeten met gezelschap van 7. Sinds de vorige keer (paar jaar geleden) is hier toch wel een positieve kwaliteitsslag gemaakt. Het was al goed, maar nu is het beter. Vriendelijke, deskundige en persoonlijke bediening. Amuse van zuurkool in een rolletje katenspek, verrassend. De soep vooraf was heerlijk, wat julienne van kakelverse groenten geeft net dat beetje extra smaak. Carpaccio prima. Frites uitstekend gebakken. Heerlijk vers gebakken broodje met boter erbij. De kalfslever had ik persoonlijk liever in een nét even gaargebakken dunnere plak gehad dan als een toch wel erg dik stuk doorgegaarde homp; die had in tweeën gemogen. En de varkenshaas was me iets te droog. Maar verder geen wanklank. Prima groenten. Gezellige middag.

Gegeten op 19 oktober 2014

evanherk

Hier met 4 man gegeten; tafeltjes wat krap op elkaar; bediening vriendelijk en efficient, maar haastig en wat onpersoonlijk. Vrijdagavond is natuurlijk ook een toptijd. Decor met een duidelijk exotisch stempel. Ik heb niet voldoende ervaring om het eten naar thaise standaard te kunnen beoordelen; maar ik vond het erg lekker. Een verschroeiend hete garnalensoep (maar ik was gewaarschuwd), gevolgd door een menu met een drietal gerechten en een salade. Veel verse exotische ingredienten zoals citroengras, gember en galangal, met een lekker toetje. Vruchten die ik nog niet eerder had geproefd. Ik zou er nog wel eens terug gaan.

Gegeten op 3 oktober 2014

evanherk

Gereserveerd, het duurde even voor men dit kon bevestigen. Toen naar tafeltje geleid. Een tafeltje verderop was er lekkage uit het plafond (regenweer). Aankleding nogal oubollig, jaren zeventig-idee. Bediening vriendelijk en van goede wil maar weinig efficient, kaart beloven maar niet komen brengen, verkeerde kleur wijn gebracht, lang wachten en dan als excuus 'dat het heel druk is' terwijl het hooguit 1/3 vol zit; Eten: ging, adequaat maar niet bijzonder. Veel taal-en spelfouten in het menu, zowel in het italiaans als in het Nederlands. Grand dessert was wel erg grand: drie normale desserts maar dan op 1 bord. De tiramisu was niet zo lekker, vieze koffie erop.

Gegeten op 11 oktober 2014

evanherk

Gastvrije ontvangst. Een vijftal gangen die stuk voor stuk kunstig gecomponeerd waren, met gewone en exotische ingredienten, maar tot in de pefectie bereid en met zorgvuldig passende en contrasterende kleuren, texturen en smaken.Heerlijke rack of lamb en lamsbout, prachtig bereide zeeduivel, goede wijn en verrukkelijke zoete hapjes bij de koffie. Een culinaire belevenis en een absolute aanrader.

Gegeten op 21 maart 2013

evanherk

Gegeten als onderdeel van een nascholing voor een fikse groep (50) mensen. Alleen de eetzaal/keuken worden in deze beschouwing betrokken. Voorgerecht zalm; hoofdgerecht varkensvlees, nagerecht appelstrudel. De zalm was OK, fraai geschikt, sauzen en bijgerechten pasten er wel goed bij. Het varkensvlees was een fractie te lang gebakken, had iets meer rose gemogen; de kruidensaus waarop het werd geserveerd was echter bepaald vies, geen aan de smaak herkenbare kruiden erin, en te zout. Leek wel met een pakje van Knorr aangemaakt. Wel lekker takje verse kervel erbij. Groenten: standaard, acceptabel bereid. Nagerecht: appelstrudel met een vergrootglas te zoeken, wel erg klein stukje. Bediening vriendelijk en voorkomend. Eetzaaltje en decor acceptabel. Mensen die het alternatieve vis hoofdgerecht hadden meldden 'een lekkerbekje van de visboer' op hun bord te hebben gehad. Wijn: onopvallend. Kortom, een acceptabel bord warm eten, maar culinair niet erg interessant. De lunchbroodjes de volgende dag waren daarentegen lekker. Ontbijt: redelijke keus in broodjes en beleg, wel vrij vieze koffie, 'sinaasappelsap' dat die naam niet verdient uit een soort automaat, meer limonade-achtig dan fruitig. Doodgeslagen roerei.

Gegeten op 20 maart 2013

evanherk

Roti voor vier personen om mee te nemen gehaald hier; vriendelijke bediening, ruime porties, lekker eten. Decor in onbewerkt ogend nederlands hardhout uitgevoerd, heeft wel een zekere stijl. Er is duidelijk wel over nagedacht. De zaak drijft zo te zien vooral op afhalen. We moesten vrij lang op onze roti wachten - maar dat zal zijn omdat het inderdaad vers gemaakt wordt; andere bestellers die dingen uit de vitrine bestelden waren veel eerder klaar. Voor deze kwaliteit heb ik de wachttijd echter wel over.

Gegeten op 5 februari 2013

evanherk

Een speciale aanbieding ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan: voorgerecht, hoofdgerecht en dessert voor 20 euro. Een lekkere schotel gemengde voorafjes, gevolgd door een pittige en heerlijke kip in rode currysaus, met rijst, gebakken rijst en heerlijke noedels. Ook de gerechten van de anderen waren erg lekker. IJs na. Ik zou er zeker nog eens gaan eten.

Gegeten op 2 februari 2013

evanherk

2/11/2012 hier gegeten, buffet voor 20 personen. Vriendelijke en correcte ontvangst, eenvoudig en wat saai decor, van heel veel gerechten wat kunnen proeven. De knapperige gerechten zijn inderdaad heerlijk knapperig, de foe yong hai was wat flauw, maar de andere gerechtem kon ik een ruime voldoende tot goed geven. Meeste omzet van afhalers.

Gegeten op 2 november 2012

evanherk

Op zaterdagmiddag hier gegeten met 10 personen waarvan twee rolstoelers. Geen andere eters aanwezig. Entree weinig uitnodigend, daarnaast ook niet echt makkelijk voor de rolstoelen - grindveld en wat hoogteverschil, ingang wordt bovendien versmald door onnodig dicht bij elkaar staande bloembakken. We werden overigens gastvrij ontvangen. Goed meubilair, fraai bestek; jammer van de storende popmuziek die als achtergrond was gekozen en de hinderlijk flikkerende lampen in de kroonluchters - niet zo geschikt voor een dimmer? Yin-Yangsoep vooraf, aardig presentatie-idee; de tomatensoep was wat zout, de currysoep had juist wel wat pittiger gemogen. Parelhoen op bedje van spinazie en gestoofde uitjes op toost lekker, niet droog; de erbij geserveerde gefrituurde aardappelblokjes ook precies goed. Het toetje van ijs met fijngehakte munt erdoor was mooi gepresenteerd, hoewel niet zo mijn smaak; groene blaadjes tussen de tanden. Koffie lekker. Vriendelijke bediening, acceptabel eten in een ambiance die wel wat zorg kan gebruiken.

Gegeten op 1 september 2012

• Goed

• Goed

Vriendelijke bediening, locatie wat verlopen, prijzen redelijk, smaak van het eten goed tot uitstekend. Behulpzame bediening die desgevraagd rekening hield met het feit dat wij maar anderhalf uur hadden en keurig op tijd uitserveerden.