Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Proever557

• Goed

We hebben vandaag uitstekend gegeten bij Vito's. De kwaliteit van de anti pasti, dagspecials en kreeftensoep was perfect. Er wordt aandacht en zorg besteed aan het eten en de verse ingredienten. De bediening was perfect en ging flexibel om met onze Randstad wensen. We komen uit Amsterdam graag in de zomer op het terras nog eens terug!

• Uitstekend

super lekker gegeten, verfijnde smaak dankzij chef papa. Butter chicken en Chickem Massala waren heerlijk! we komen op woensdag zeker een keer terug!

• Uitstekend

heerlijke dunne krokante bodem, er stroomt geen vet van de pizza. Don Floert is en blijft mijn favoriet! Heerlijke verwennen

• Goed

het eten is heerlijk, verrassende smaken. Bediening is dramatisch, een te populaire gastheer (Zo, gaat u mij nu even vertellen hoeveel gangetjes we vandaag gaan doen?), personeel dat elkaar onderling afvalt (och, zij ja ze werkt hier nog maar 4 dagen en is niet zo goed), onhandige obers. Nee daar aan kan veel gewijzigd worden. Ambiance beneden met een cocktail is leuk en weer eens wat anders. Ik weet niet of ik snel een keer terugkom ondanks de goede kwaliteit van het eten, wel wat krappe porties.

• Uitstekend

eindelijk gelukt spontaan te gaan eten bij Red, we gingen voor de halve kreeft en hele tournedos. Perfect. Goede bediening en prima sfeer. lekkere wijn en lekkere desserts. aanrader! doen we nog eens

• Goed

het duurt lang voordat je het menu ontvangt en ook dus het eten. Lekkere wijn en vriendelijke en kundige bediening. Ik vind de prijs te hoog voor de kwaliteit. Het is heerlijk maar niet super zoals de prijs wel is.

• Redelijk

• Redelijk

sfeer is heerlijk, beetje buiten binnen en lekker intiem. Eten heeft weinig pretenties en bij ontvangst van de rekening is de kwaliteit/ prijs verhouding niet goed. Te duur voor het redelijke eten. Je krijgt geen smaak sensatie en de rekening is dat wel (op een verkeerde manier). Bediening is vriendelijk.

• Uitstekend

weer heerlijke gegeten, prima ontvangst met lekkere prosecco. Lekker menu met soms wat te kleine porties omdat ze zo lekker zijn. Zalig dessert. Goede ambiance, we zaten in het raam... we gaan nog eens!!!

• Matig

niet meer dan eetcafe, studenten hap. op zich prima kaasfondue. beetje trage bediening.

• Matig

nee het was vroeger heerlijjk en gezellig. nu alleen toeristen en veel te veel knoflook in de gerechten. De dagvisschotel (mosselen) was om half acht op al. Nee dit doen we niet nog een keer.