van bowi

• Recensies in de laatste twee jaar

Via grouponactie in dit restaurant terecht gekomen. We werden vriendelijk ontvangen in het drukke restaurant. De kaart bevat Japanse gerechtjes, maar ook Chinese tapas. Dat laatste blijken mini-porties bekende Chinese gerechten te zijn, zoals foe yong hai. We kunnen in 5 rondes onbeperkt bestellen. De sushi is heerlijk! Ook de zeewiersalade is erg smakelijk. De gefrituurde gerechtjes zijn prima en worden geserveerd met lekkere sausjes.
De laatste bestelronde kiezen we het ijs ( 1 bolletje inbegrepen). Lekkere smaakjes als sesamijs , groene thee ijs en mangoijs maken dit etentje compleet.
De bediening is vlot en vriendelijk. We raden dit restaurant aan als een goed all you can eat sushi restaurant.

Gegeten op 15 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Tijdje geleden een cadeaubon voor dit restaurant gekregen: een leuke verrassing. Ik kende dit restaurant niet en op woensdagavond is er de gelegenheid om onbeperkt tapas te eten. We kregen een korte uitleg en konden daarna per ronde twee tapas bestellen. Het opnemen van de bestelling duurde even en het opdienen nog langer. In de tussentijd kwam een andere serveerster vragen of wij al een keuze gemaakt hadden. Dat kan een keer gebeuren, maar dit ging de hele avond zo. Het eten zelf vond ik tegen vallen. De gefrituurde gerechtjes smaakten vooral naar frituur, de andere ingrediënten proefde ik niet meer. De gamba's waren smakeloos. Er was op die manier niet veel keuze.
Het interieur is wel smaakvol, maar ik ga toch vooral naar een restaurant om lekker te eten. Ik zal deze gelegenheid niet zelf meer kiezen.

Gegeten op 11 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon doet zijn naam geen eer aan. Het is juist heel bijzonder!
De gastvrouw ontving ons vriendelijk; de gastheer was zeer attent.
Het iens-menu was zeer uitgebreid, gevarieerd en smakelijk. De gerechtjes waren allemaal met verse producten bereid, vooral de auberginebeignet is een aanrader.
Door het decor en de muziek voelde het als een echt Spaanse avond.

Gegeten op 22 september 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Onverwachts kwamen we bij dit restaurant terecht. Na een vriendelijke ontvangst en een groet vanuit de open keuken kregen we een mandje stokbrood met kruidenboter. We kozen voor een entrecote en een tomatenrisotto met roodbaarsfilet. Beide gerechten werden mooi opgediend en smaakten voortreffelijk.
Het nagerecht was een aangename verrassing: een heerlijk, warme, smeltende chocoladebrownie, aangevuld met heerlijk ijs en een witte chocolademousse. Dit trio was een ware sensatie. Dat alles zonder overdadig te zijn.

Gegeten op 7 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Leuk terras met een zitje met heerlijk veel kussens. De serveersters waren zeer verschillend qua attentie. Een vroeg of het naar ons zin was; een ander kwam aanzetten met het hoofdgerecht, terwijl we nog maar net vijf minuten het voorgerecht op tafel hadden. De dagschotel was op; daarnaast een zeer geringe keuze op de kaart.
De clubsandwich was goed; de lasagne bolognese kon beter.

Gegeten op 11 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een verrassing! Dit eetcafe doet niet onder voor een goed restaurant! Hoewel de opdiening van het hoofdgerecht ( een uitstekende grouper in mosterdsaus) wat fraaier had gekund, was de smaak erg goed, wel een negen waard. Het dessert was culinair opgediend en smaakte ook voortreffelijk.
Dit eetcafe verdient ieder weekend volle bak!

Gegeten op 4 januari 2013

• Goed

Leuke combi: film en eten tegen een zeer schappelijke prijs. Je moet geen culinaire hoogstandjes verwachten. Eenvoudige, maar smaakvolle schotels worden er opgediend. Er wordt rekening gehouden met de begintijd van je film.

• Slecht

Overvol rumoerig restaurant. Pizza calzone was gevuld met champignons en artisjok uit blik met erover een hele plak ham gedrapeerd: smakeloos.

• Goed

Lekker en snel eten. Vriendelijke bediening.

• Matig

Met hoge verwachtingen naar dit restaurant, gezien alle positieve berichten. Helaas viel dat erg tegen. De bediening was erg traag. Er is geen airco in dit pand: met 30 graden een must. Het eten werd mooi opgediend, maar was niet super bijzonder. Het dessert was nog 't lekkerst van allemaal. Daar ga je niet voor naar een visrestaurant.

IENS bestaat 15 jaar!