van M-K1507

• Recensies in de laatste twee jaar

Brasserie De Koepel is gevestigd in een monumentaal pand gelegen in het park Vreugd & Rust. De locatie en het decor zijn perfect. Een heel klein minpuntje is dat de tafels staan vrij dicht op elkaar en het door de ruimte vrij gehorig is. Persoonlijk zouden wij het sfeervoller vinden als er achtergrond muziek aanwezig zou zijn.
De positieve punten zijn dat de geserveerde gerechten en wijnen van uitstekende kwaliteit zijn. Mooie smaak combinaties en de gerechten zijn goed in balans. De bediening is vriendelijk en zorgt er mede voor dat wij kunnen terug kijken op een hele geslaagde avond.

Gegeten op 22 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Voor een lunch is Puerto tapas y vino zeker aan te bevelen. De gerechten zijn prima van smaak en mooi in balans. Ook de geserveerde wijnen zijn goed. De bediening is vlot en vriendelijk. Het decor oogt netjes.

Gegeten op 21 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Een eerste kennismaking met Sari Koering kan wat ons betreft op een vervolg rekenen. De ontvangst is vriendelijk ook de verdere avond vervult de eigenaar de rol van gastheer op een eigen maar heel vriendelijke wijze. Zij vrouw zwaait scepter in de keuken. De geserveerde gerechten zijn goed van kwaliteit. De inrichting is gedateerd. Om dat je bij Sari Koering voor het eten komt is dit zeker een Indonesisch restaurant om aan te bevelen.

Gegeten op 21 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat bij binnenkomst direct opvalt is de strakke inrichting. De bediening is vriendelijk en attent. De gerechten zijn kwalitatief goed van smaak. Wat ons betreft een van de betere Chinese restaurant in de omgeving van Rijswijk en Voorburg.

Gegeten op 2 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Adriatico staat op Iens als Topper 2014 te boek. Voor ons reden om een langs te gaan. De ontvangst is vriendelijk. De inrichting van de zaak netjes en verzorgd. Het menu is beperkt maar bied voldoende keus. Het voorgerecht van Gamba’s is simpel maar heeft toch iets aparts. Het hoofgerecht entrecote is daarentegen te simpel. De geserveerde groenten zijn te gaar, weinig smaak en qua presentatie onder de maat.
In dit deel van Scheveningen zijn meerdere restaurant gevestigd. Adriatico weet zich ondanks het predicaat Topper in onze ogen niet te onderscheiden.

Gegeten op 29 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Proeverij de Dames is zeker een proeverij. De geserveerde gerechten zijn goed van smaak en worden begeleid door uitstekende wijnen. Bij elke gang krijg je een goede uitleg over het gerecht en de keuze voor de wijn. De bediening verstaat het vak van “gastheerschap”. Over het decor is al veel door eerdere recensenten geschreven. De tafels zijn inderdaad klein en je zit dicht op elkaar. Toch heeft dat onze avond niet beïnvloed. Wat ons betreft is dit een restaurant die wij u van harte kunnen aanbevelen.

Gegeten op 19 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Sinds 1 jaar heeft Zoetermeer een Thais restaurant Thai Thani. De ontvangst is netjes en ook de verdere avond doet de bediening er alles aan om je het naar de zin te maken. De kwaliteit van de gerechten is op zich goed. Qua pittigheid zullen smaken verschillen. Wat ons betreft kunnen de gerechten wat meer pit hebben. Het gerecht met de bruine curry vonden wij vrij vlak van smaak.
In de directe omgeving van Zoetermeer kan je op vele plekken Thais eten. Wat ons betreft kan Thai Thani zich verder onderscheiden. Daarbij zou de smaakbeleving wat prominenter op de voorgrond kunnen treden. Over de bediening en inrichting valt minder op te merken beide zijn ruim voldoende.

Gegeten op 9 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Einstein is een van de vele eetcafés in Leiden. Als je binnenkomt, valt direct de gezellige sfeer op. Na een drankje aan de bar werden naar onze tafel gebracht. De kaart is eenvoudig maar bied voldoende opties om een keus te maken. De geserveerde gerechten zijn eenvoudig maar, zeker voor een eetcafé, goed van smaak. De bediening is vriendelijk, vrolijk en vooral attent. Ze weten een goede toelichting op de kaart en het wisselend menu te geven, denken mee met de keuze voor wijn.
Als je tot slot de rekening krijgt en ziet dat je per persoon voor minder dan € 30,00 gegeten en gedronken hebt constateer je beide als je buiten loopt. Aardige tent daar moeten we vaker naar toe gaan.

Gegeten op 2 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Phuket is een van de betere Thaise restaurants in Den Haag en omgeving. De ambiance aan de Scheveningse binnenhaven is top. De geserveerde gerechten zijn goed van smaak. De service is vriendelijk en gastvrij. Het decor is netjes. Phuket is mogelijk niet de goedkoopste Thai in de regio maar voor kwaliteit moet je iets overhebben. Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond.

• Recensies in de laatste twee jaar

Een restaurant waar ik vaak langs ben gekomen en vandaag voor het eerst maar eens heb bezocht. De gerechten zijn goed van smaak maar ook hier aangepast aan de Nederlandse smaak. Op zich een middelmatige Chinees. De bediening is vriendelijk, de inrichting is verouderd. Voor een snelle maaltijd een aardig alternatief.

IENS bestaat 15 jaar!