Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van M-K1507

M-K1507

Bij binnenkomst valt de moderne en stakke inrichting op. De bieniging is vriendelijk en attent. De gerechten zijn streekgebonden en verrassend van smaak. De kwaliteit is uitstekend. Zeker een restaurant om aan te raden.

M-K1507

Er zijn in het centrum van Den Bosch vele mogelijkheden om ergens te lunchen Christoffel is daar een van. Het restaurant is gesitueerd aan een van de oude grachtjes. De inrichting is netjes. De bediening is vlot en attent. De geserveerde lunch was kwalitatief goed.

M-K1507

Voor een lunch een prima gelegenheid. De geserveerde gerechten zijn goed van smaak. De bediening is vriendelijk en attent. Het decor is aardig. Enig nadeel de tafels staan vrij dicht op elkaar.

Gegeten op 9 september 2014

M-K1507

Maxime is een restaurant waar we vaak langs zijn gelopen maar om een of andere reden nooit zijn gaan eten, tot gisteravond (6/9). Het decor straalt warmte uit. De inrichting is netjes.
De kaart is beperkt bij elke gang heb je de keus tussen het gerecht op de linker of rechterzijde van de kaart. De kwaliteit van de geserveerde gerechten is goed hoewel de portionering wat aangepast zou kunnen worden. Wij hadden geen tussengerecht genomen, mogelijk heeft dat invloed.
De bediening is weliswaar professioneel, ze spelen goed in op onverwachte vragen, toch hebben ze een bijna onderkoelde houding. Je mist iets van “persoonlijke aandacht”. Een minpunt was dat de tijd tussen het uitserveren van hoofdgerecht en het dessert veel te lang was (45 minuten)
Wat ons betreft is Maxime zeker een restaurant waar we nog een keer langs gaan. Want ons betreft een van de betere restaurants op de Denneweg, zeker in dit prijssegment.

Gegeten op 6 september 2014

M-K1507

Een van de vele gelegenheden op de Zeedijk om Chinees te eten. De kwaliteit van de geserveerde gerechten is goed. De bediening vriendelijk en attent. Het decor oogt netjes. Wij komen regelmatig bij een van de op de Zeedijk gevestigde restaurant. Je komt omdat de kwaliteit van de gerechten goed is en dat tegen een betaalbare prijs. Wat ons betreft heeft Good Fortune aan al onze verwachtingen invulling gegeven.

Gegeten op 30 augustus 2014

M-K1507

De geserveerde gerechten zijn goed van smaak waarbij de witte brigade creatief is. De bediening is op zich aardig en correct maar zou de gasten wat meer aandacht kunnen geven. De lege borden blijven te lang op tafel staan. De pauzes tussen de verschillende gangen is te lang. Qua inrichting is er weinig op aan te merken, het is netjes.

M-K1507

In tegenstelling tot de meeste wok restaurants is Happy Garden niet zo massaal. De kwaliteit is goed. De service is prima.

Gegeten op 30 juli 2014

M-K1507

Nette inrichting, aardige bediening. De geserveerde gerechten zijn goed van smaak. Wat ons betreft een van de betere Thaise restaurants in Rotterdam.

M-K1507

Als een verborgen culinaire parel is Restaurant Mazie gevestigd in een zijstraat van het Noordeinde. Bij binnenkomst valt de strakke inrichting op.

De bediening is gastvrij en attent. Gedurende de avond geven ze goede uitleg over de geserveerde amuses, gerechten en wijnen.

De kwaliteit van de geserveerde gerechten is top. De keuken werkt met veel passie wat je terugziet in de combinaties van producten, de opmaak van de borden maar ook in de amuses. De avond geeft een pallet aan mooie smaakcombinaties zowel in de gerechten als de begeleidende wijnen.

In dit prijssegment is Mazie een van de beste restaurants waar wij gegeten hebben. U kunt op Iens verder zoeken maar ons advies zou zijn om bij Mazie te reserveren

Gegeten op 15 juli 2014

M-K1507

Gisteren voor het eerst kennisgemaakt met Warisan. Bij binnenkomst heb je niet het idee dat het een Thais restaurant is. Strakke mooie inrichting. Het bediende personeels is vriendelijk en attent. De kaart is in tegenstelling tot andere Thaise restaurants bepert. De geserveerde gerechten zijn heel goed van smaak. Wat ons betreft is Warisan een restaurant die wij u kunnen aanbevelen. (En mochten ze onverhoopt geen plaats hebben. In het zelfde pand zit ook een goed Indonesisch restaurant)

Gegeten op 8 juni 2014