a TripAdvisor company

van M-K1507

M-K1507

Opporto zorgt ervoor dat de ondergewaarde Porugese keuken meer in beeld komt. De geserveerde vis gerechten waren goed. De bemdiening spontaan en attent. Een klein min punt is dat ze een 4 gangen menu serveren en daarbij geen wijn arrangement hebben. Nu per gang een glas besteld. Een Som of personeel met enige wijnkennis zou geen overbodige luxe zijn. De zaak is gevestigd in een mooi oud pand. Het restaurant bestaat een jaar en zal moeten werken aan de opleiding van het personeel en zorgen dat de kwaliteit op niveau blijft.

M-K1507

Voor een plek om te lunchen. De broodjes zijn goed belegd. Broodje bal is een aanrader. Vriendelijk personeel, Het decor is netjes en verzorgd.

Gegeten op 7 juni 2016

Via online reservering

Garoeda is een restaurant waar we al jaren langskomen en steeds zeggen hier moeten we ook eens gaan eten. Nu is het er eindelijk van gekomen. Wij kozen voor een van de rijsttafels. De gerechten waren stuk voor stuk goed van smaak. Met name het mosselgerecht sprong eruit. De service is netjes en correct. De inrichting gedateerd maar heeft wel sfeer.

Gegeten op 5 juni 2016

M-K1507

Een aardige toko om even snel een hapje te eten. Persoonlijk vond ik de kwaliteit van de gerechten goed. Je kan in de toko je maaltijd eten boven is er een zitje. Prijs kwaliteit verhouding is goed

M-K1507

Op een zaterdagavond toch nog een tafel kunnen krijgen bij Spuiplein 41. Het restaurant is gezellig ingericht. Vriendelijk ontvangst door de bediening die een goede uitleg bij de kaart geven. De optie om verschillende kleine gerechtjes te combineren tot een menu is origineel.
De kaart is uitgebreid. De witte brigade werk met mooie producten, waaronder heerlijke vis. De presentatie van de gerechten is netjes.
Wat ons betreft een restaurant die we kunnen aanbevelen.

Gegeten op 28 mei 2016

M-K1507

De Berk ligt mooi gelegen en zowel het restaurant als het terras deel zien er goed uit. Voor de lunch besteleden wij saté. Helaas leek hetgeen uitgeserveerd werd in de verste verte niet op saté en nog erger het smaakt er niet naar. De kruiden waarmee de kip “gemarineerd” was overheerste. De verdere presentatie van het gerecht met kleine bakjes met kroepoek en atjar was origineel.

Gegeten op 28 mei 2016

M-K1507

Het is bijzonder dat je op een of andere manier de restaurants in hotels links laat liggen. The Park bewijst mijn ongelijk. Het 4-gangen menu was goed samengesteld, het visgerecht (kabeljauw) was uitstekend. De begeleidende wijnen waren goed op de gerechten afgestemd . De bediening is vriendelijk en draagt bij aan een geslaagde avond. Het decor netjes.

Gegeten op 15 mei 2016

M-K1507

De vrienden van is vrij recent geopend. Jammer dat het concept niet vernieuwend is. De kaart is eenvoudig en de uitvoering onder de maat. Als je saté met gado-gado wilt serveren kijk dan even in de keuken van een toko hoe dat moet, dit lijkt nergens naar. Op een rustige avond is de bediening slecht. Het decor is netjes. Jammer dat deze zaak op deze manier een herstart doormaakt.

M-K1507

Blik is gevestigd op een unieke locatie aan de Maas en in een uniek gebouw. De kaart is eenvoudig. De gerechten zijn kwalitatief goed. Er is een bewuste keus gemaakt door steeds met producten uit het seizoen te werken. Als afsluiter kozen wij voor het kaasplankje hier werden Nederlande (streek)kazen geserveerd. De geserveerde wijnen passen goed bij de gerechten. De bediening draagt er tot slot bij dat wij terug kunnen kijken op een hele gezellige avond.

M-K1507

Met enige regelmaat plan in mijn afspraken in Rotterdam zo in dat ik hier kan lunchen. De broodjes zijn goed belegd en vaak is er een broodje van de week verkrijgbaar. Vriendelijk personeel die altijd met een glimlach je lunch serveren,