Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van M-K1507

M-K1507

Al zes jaar weet de keukenbrigade van Bo en Ro mee te verrassen met uitstekende gerechten die verfijnd zijn. De smaakcombinaties zijn bijzonder ook de wijze waarop de gerechten geserveerd worden getuigd van de creativiteit van de chef. De geserveerde wijnen passen goed bij de gerechten. Op dit terrein heeft de zwarte brigade in de afgelopen jaren stappen gezet. Het decor is recent gewijzigd waardoor de inrichting wat strakker is. Wij kijken wederom terug op een zeer geslaagde avond.

M-K1507

Enige tijd geleden bij Mangerie de Jonge Koekop gegeten. De geserveerde gerechten waren goed van smaak en de wijnen waren goed uitgekozen. De bediening is vriendelijk. Het decor is netjes. Wat ons betreft zeker een gelegenheid om opnieuw te bezoeken.

Gegeten op 16 januari 2015

M-K1507

De geserveerde gerechten zijn eenvoudig maar goed van smaak. (Klein min punt is dat je het garnituur moet bijbestellen). De bediening is correct en vriendelijk. Het decor mooi strak met klasse. De prijs kwaliteit verhouding is in onze ogen wat uit balans. In dit prijssegment zijn er meerdere alternatieven.

Gegeten op 21 december 2014

M-K1507

Op uitnodiging van vrienden bij restaurant Kumpulan Bronbeek een rijsttafel gegeten. De gerechten hebben een authentieke smaak en zijn van goede kwaliteit. Ook het restaurant straalt de sfeer van het verleden uit. De bediening is matig en laten de nodige steken vallen.
Al met al kijken wij terug op een hele geslaagde avond.

Gegeten op 13 december 2014

M-K1507

Restaurant Allard is gevestigd in een zijstraat van de Dennenweg. Het decor is modern en straalt klasse uit. De geserveerde gerechten zijn goed van smaak. De bediening is attent. Dit restaurant is vrij nieuwe (6 maanden) en kent, in onze ogen, nog wat kinderziektes. Zo kan de afstemming tussen de bediening en keuken wat beter waardoor het tempo waarmee de gerechten uitgeserveerd worden wat lager komt te liggen. Ook zou er beter ingespeeld moeten worden op de vraag van gasten om een bijpassend wijnarrangement te serveren.
De concurrentie rond de Dennenweg is groot maar Allard is zeker een restaurant die wij u kunnen aanbevelen.

Gegeten op 29 november 2014

M-K1507

In Amsterdam en zeker in de Jordaan zijn er vele gelegenheden om uit eten te gaan. Mocht u nu iets een leuk restaurant zoeken onze tip: reserveer dan bij “Het Stuivertje”.
Het decor is aardig. De bediening zorgt voor een goede sfeer, neemt de tijd voor een praatje en heeft verstand van wijn. In de keuken weten ze een geweldig menu samen te stellen uit mooie producten waaronder wild. Kwalitatief hoogstaand. En als je dan hebt afgerekend dan viel die rekening heel erg mee.

Gegeten op 28 november 2014

M-K1507

Om maar direct met de deur in huis te vallen Restaurant ’t Ouwe Bruggetje is TOP. Het geserveerde menu heeft klasse. Geweldige bereiding van mooie producten die samenvloeien tot stuk voor stuk uitstekende gerechten. De begeleidende wijnen zijn van uitstekende kwaliteit. Zowel de witte als zwarte brigade laten zien dat zij liefde voor het vak hebben. Mocht u een restaurant in Delfshaven zoeken dan kunnen wij u dit restaurant van harte aanbevelen.

Gegeten op 22 november 2014

M-K1507

Op aanraden van een collega hier gegeten. De gerechten zijn goed van smaak. Zoals eerdere recessenten al opmerkten zijn de porties (te) groot. De bediening is vlot en vriendelijk en zorgen voor een prettige sfeer. De inrichting is netjes.

Gegeten op 12 november 2014

M-K1507

Een aardige zaak waar we regelmatig een wijntje drinken. Gisteren ervoor gekozen om ook de lunch te gebruiken. De gerechten zijn goed. De bediening was een drama. Het duurde minsten 10 minuten totdat er iemand kwam om de kaart te brengen. Vervolgens werden de wijntjes geserveerd en de lunchgerechten pas na ruim 25 minuten. De tafels werden niet afgeruimd dus als gast keek je naar vuil servies.

Gegeten op 1 november 2014

M-K1507

Voor het eerst sinds lange tij weer bij de Dagvisser gegeten. De kwaliteit van de gerechten en de wijn is, zeker in dit prijssegment, goed. De bediening is vlot en attent.