a TripAdvisor company

van M-K1507

M-K1507

De vrienden van is vrij recent geopend. Jammer dat het concept niet vernieuwend is. De kaart is eenvoudig en de uitvoering onder de maat. Als je saté met gado-gado wilt serveren kijk dan even in de keuken van een toko hoe dat moet, dit lijkt nergens naar. Op een rustige avond is de bediening slecht. Het decor is netjes. Jammer dat deze zaak op deze manier een herstart doormaakt.

M-K1507

Blik is gevestigd op een unieke locatie aan de Maas en in een uniek gebouw. De kaart is eenvoudig. De gerechten zijn kwalitatief goed. Er is een bewuste keus gemaakt door steeds met producten uit het seizoen te werken. Als afsluiter kozen wij voor het kaasplankje hier werden Nederlande (streek)kazen geserveerd. De geserveerde wijnen passen goed bij de gerechten. De bediening draagt er tot slot bij dat wij terug kunnen kijken op een hele gezellige avond.

M-K1507

Met enige regelmaat plan in mijn afspraken in Rotterdam zo in dat ik hier kan lunchen. De broodjes zijn goed belegd en vaak is er een broodje van de week verkrijgbaar. Vriendelijk personeel die altijd met een glimlach je lunch serveren,

M-K1507

Op basis van de recensies op Iens geserveerd. In tegenstelling tot anderen konden de geserveerde gerechten ons niet overtuigen. De gerechten tonen weinig creativiteit. Mogelijk lag ons verwachtingspatroon te hoog en waren we op zoek naar andere bereidingen met knoflook.
De inrichting is netjes. De bediening doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

M-K1507

Wat ons betreft een van de betere restaurants in Rotterdam. Gekozen voor een 4 gangen menu de gerechten waren eenvoudig maar goed van smaak. De wijnen waren goed afgestemd.

Gegeten op 19 maart 2016

Via online reservering

Bij een visspecialist die een eigen restaurant start verwacht je goede kwaliteit vis en deze verwachting is waar gemaakt. Met name de gerookte zalm is voortreffelijk. Ook de andere gerechten zijn erg goed. Net zo als de menukaart is wijnkaart is beperkt maar wat aan de prijs. Een goede huiswijn is aan te bevelen.
De bediening is vlot en zorgt mede voor een gezellige avond. De inrichting is modern.
Ook qua prijs / kwaliteit verhouding is dit een erg goed restaurant die we van harte kunnen aanbevelen.

Gegeten op 14 februari 2016

M-K1507

Wat opvalt is dat de bediening aan gasten vraagt "wat kan ik voor u inschenken" terwijl deze nog hun jas aan hebben en nog niet zitten Ook in de verdere wijze waarop ze de gast benaderen is het een en ander op te merken. De lunch gerechten zijn op zich goed.
De inrichting is weinig sfeervol.

M-K1507

U als gast op deze site bent op zoek naar een goed Indonesisch restaurant in het centrum van Den Haag. Op zich keuze genoeg maar wij kunnen u The Raffles van harte aanbevelen. De gerechten zijn verfijnd en hebben een authentieke smaak. Daarbij zorgt de keukenbrigade door het gebruik van kruiden en specerijen voor een pallet van verfijnde smaken. De groente gerechten zijn beetgaar en ook de vleesgerechten zijn precies goed.
De bediening is vlot en attent en zij weten een goed glas wijn te serveren die complementair zijn aan de gerechten. Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond, u kunt dat binnenkort doen.

Gegeten op 12 december 2015

M-K1507

Een goede eerste kennismaking met Dekxels. De formule van kleine gerechtjes spreekt aan. De kwaliteit was goed. Zou hebben we genoten van de Thaise curry en de kabeljauw . De bediening is arrent en geeft een goed wijn advies. Een klein min punt is de portionering. Na een driegangenmenu heb je nog trek in een vierde gerecht, of zegt dat iets over de kwaliteit ?

Gegeten op 11 december 2015

M-K1507

De formule is eenvoudig , serveer een frisse salade gevolgd door een entrecote met friet en voor de liefhebber een dessert. Toch getuigt het van vakmanschap en het streven naar topkwaliteit om dit concept tot in de perfectie uit te voeren. De patron weet samen met de bediening een goede Franse sfeer te creëren (weliswaar met de skyline van Rotterdam aan de muur). Ons advies is: stop je zoektocht naar een goed restaurant en reserveer!!!

Gegeten op 5 december 2015