van M-K1507

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat bij binnenkomst direct opvalt is de strakke inrichting. De bediening is vriendelijk en attent. De gerechten zijn kwalitatief goed van smaak. Wat ons betreft een van de betere Chinese restaurant in de omgeving van Rijswijk en Voorburg.

Gegeten op 2 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Adriatico staat op Iens als Topper 2014 te boek. Voor ons reden om een langs te gaan. De ontvangst is vriendelijk. De inrichting van de zaak netjes en verzorgd. Het menu is beperkt maar bied voldoende keus. Het voorgerecht van Gamba’s is simpel maar heeft toch iets aparts. Het hoofgerecht entrecote is daarentegen te simpel. De geserveerde groenten zijn te gaar, weinig smaak en qua presentatie onder de maat.
In dit deel van Scheveningen zijn meerdere restaurant gevestigd. Adriatico weet zich ondanks het predicaat Topper in onze ogen niet te onderscheiden.

Gegeten op 29 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Proeverij de Dames is zeker een proeverij. De geserveerde gerechten zijn goed van smaak en worden begeleid door uitstekende wijnen. Bij elke gang krijg je een goede uitleg over het gerecht en de keuze voor de wijn. De bediening verstaat het vak van “gastheerschap”. Over het decor is al veel door eerdere recensenten geschreven. De tafels zijn inderdaad klein en je zit dicht op elkaar. Toch heeft dat onze avond niet beïnvloed. Wat ons betreft is dit een restaurant die wij u van harte kunnen aanbevelen.

Gegeten op 19 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Sinds 1 jaar heeft Zoetermeer een Thais restaurant Thai Thani. De ontvangst is netjes en ook de verdere avond doet de bediening er alles aan om je het naar de zin te maken. De kwaliteit van de gerechten is op zich goed. Qua pittigheid zullen smaken verschillen. Wat ons betreft kunnen de gerechten wat meer pit hebben. Het gerecht met de bruine curry vonden wij vrij vlak van smaak.
In de directe omgeving van Zoetermeer kan je op vele plekken Thais eten. Wat ons betreft kan Thai Thani zich verder onderscheiden. Daarbij zou de smaakbeleving wat prominenter op de voorgrond kunnen treden. Over de bediening en inrichting valt minder op te merken beide zijn ruim voldoende.

Gegeten op 9 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Einstein is een van de vele eetcafés in Leiden. Als je binnenkomt, valt direct de gezellige sfeer op. Na een drankje aan de bar werden naar onze tafel gebracht. De kaart is eenvoudig maar bied voldoende opties om een keus te maken. De geserveerde gerechten zijn eenvoudig maar, zeker voor een eetcafé, goed van smaak. De bediening is vriendelijk, vrolijk en vooral attent. Ze weten een goede toelichting op de kaart en het wisselend menu te geven, denken mee met de keuze voor wijn.
Als je tot slot de rekening krijgt en ziet dat je per persoon voor minder dan € 30,00 gegeten en gedronken hebt constateer je beide als je buiten loopt. Aardige tent daar moeten we vaker naar toe gaan.

Gegeten op 2 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Phuket is een van de betere Thaise restaurants in Den Haag en omgeving. De ambiance aan de Scheveningse binnenhaven is top. De geserveerde gerechten zijn goed van smaak. De service is vriendelijk en gastvrij. Het decor is netjes. Phuket is mogelijk niet de goedkoopste Thai in de regio maar voor kwaliteit moet je iets overhebben. Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond.

• Recensies in de laatste twee jaar

Een restaurant waar ik vaak langs ben gekomen en vandaag voor het eerst maar eens heb bezocht. De gerechten zijn goed van smaak maar ook hier aangepast aan de Nederlandse smaak. Op zich een middelmatige Chinees. De bediening is vriendelijk, de inrichting is verouderd. Voor een snelle maaltijd een aardig alternatief.

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat direct opvalt is de moderne inrichting met een paar Indonesische details. De gerechten zijn goed van smaak maar zouden voor ons persoonlijk iets te vlak. De bediening is vlot, aardig en attent. Gelet op het groot aantal Indonesische restaurants in Den Haag is dit zeker een aanrader.

• Recensies in de laatste twee jaar

De locatie is uniek de oude woning die bij een scheepswerf behoorde. Het menu is beperkt tot een aantal (stoof)gerechten maar de smaak van deze gerechten is goed. De bediening is aardig en attent.

• Recensies in de laatste twee jaar

Koetjes en Kalfjes is gevestigd in een voormalige boerderij. De inrichting straalt klasse uit. De bediening is vriendelijk en attent. De geserveerde gerechten zijn goed van smaak evenals de wijn. In dit prijssegment is Koetjes en Kalfjes in onze ogen een van de betere restaurants in Zoetermeer. Wij kijken op een geslaagde avond terug.

Gegeten op 18 januari 2014

IENS bestaat 15 jaar!