Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van M-K1507

M-K1507

Brasserie Flo toont bij binnenkomst direct klasse. Mooie zaak strak ingericht. De witte brigade doet er alles aan om zeer smaakvolle gerechten te bereiden. Mooie combinaties smaak in balans. De zwarte brigade heeft wat minder oog voor de gast. Het onder elkaar bespreken van roosterproblematiek heeft meer prioriteit.

Gegeten op 13 oktober 2014

M-K1507

Het komt niet vaak voor dat wij binnen een half jaar bij hetzelfde restaurant eten. Aangezien onze eerste kennismaking met Brasserie De Koepel zo goed bevallen was zijn toch vrij snel voor een tweede maal teruggegaan.
Het decor is en blijft geweldig. Een mooie Orangerie gelegen in een prachtig park. In tegenstelling tot de eerste keer vonden wij de gerechten vrij eenvoudig met weinig verrassende smaakcombinaties. De begeleidende wijnen waren we goed op de gerechten afgestemd. De bediening was minder alert. Je serveert geen lauw hoofdgerecht uit maar signaleert dat in de keuken. Dat voorkomt dat de gasten in de vervelende situatie worden gebracht om het gerecht terug te sturen. Koffie van het huis zou vervolgens een attent gebaar geweest zijn om deze fout te compenseren.
Voor ons staat in ieder geval vast dat we de komende tijd andere restaurants gaan uitproberen.

Gegeten op 4 oktober 2014

M-K1507

Deze Toko is al jaren gevestigd op de Beeklaan. Wij hebben er voor gekozen om eten af te halen. De kwaliteit van de gerechten is uitstekend. Goede smaakcombinaties, groenten beetgaar. Vlotte bediening. Als u, net zo als wij, even geen zin hebt om te koken en in de buurt bent is deze Toko een aanrader

Gegeten op 20 september 2014

M-K1507

Restaurant Lieverd is vrij klein, knus en gezellig. De bediening zorgt door hun spontane en persoonlijke benadering voor een gemoedelijke sfeer. De gerechten hebben invloeden van de Duitse gastronomie en zijn goed van smaak. Het geserveerde hoofdgerecht (ossenhaaspuntjes) was smakelijk maar vrij simpel ten opzichte van het voor- en tussengerecht. Het begeleidende wijn arrangement paste perfect bij de gerechten.
Onze eerste kennismaking met restaurant Lieverd zal zeker een vervolg krijgen.

Gegeten op 27 september 2014

M-K1507

Bij binnenkomst valt de moderne en stakke inrichting op. De bieniging is vriendelijk en attent. De gerechten zijn streekgebonden en verrassend van smaak. De kwaliteit is uitstekend. Zeker een restaurant om aan te raden.

M-K1507

Er zijn in het centrum van Den Bosch vele mogelijkheden om ergens te lunchen Christoffel is daar een van. Het restaurant is gesitueerd aan een van de oude grachtjes. De inrichting is netjes. De bediening is vlot en attent. De geserveerde lunch was kwalitatief goed.

M-K1507

Voor een lunch een prima gelegenheid. De geserveerde gerechten zijn goed van smaak. De bediening is vriendelijk en attent. Het decor is aardig. Enig nadeel de tafels staan vrij dicht op elkaar.

Gegeten op 9 september 2014

M-K1507

Maxime is een restaurant waar we vaak langs zijn gelopen maar om een of andere reden nooit zijn gaan eten, tot gisteravond (6/9). Het decor straalt warmte uit. De inrichting is netjes.
De kaart is beperkt bij elke gang heb je de keus tussen het gerecht op de linker of rechterzijde van de kaart. De kwaliteit van de geserveerde gerechten is goed hoewel de portionering wat aangepast zou kunnen worden. Wij hadden geen tussengerecht genomen, mogelijk heeft dat invloed.
De bediening is weliswaar professioneel, ze spelen goed in op onverwachte vragen, toch hebben ze een bijna onderkoelde houding. Je mist iets van “persoonlijke aandacht”. Een minpunt was dat de tijd tussen het uitserveren van hoofdgerecht en het dessert veel te lang was (45 minuten)
Wat ons betreft is Maxime zeker een restaurant waar we nog een keer langs gaan. Want ons betreft een van de betere restaurants op de Denneweg, zeker in dit prijssegment.

Gegeten op 6 september 2014

M-K1507

Een van de vele gelegenheden op de Zeedijk om Chinees te eten. De kwaliteit van de geserveerde gerechten is goed. De bediening vriendelijk en attent. Het decor oogt netjes. Wij komen regelmatig bij een van de op de Zeedijk gevestigde restaurant. Je komt omdat de kwaliteit van de gerechten goed is en dat tegen een betaalbare prijs. Wat ons betreft heeft Good Fortune aan al onze verwachtingen invulling gegeven.

Gegeten op 30 augustus 2014

M-K1507

De geserveerde gerechten zijn goed van smaak waarbij de witte brigade creatief is. De bediening is op zich aardig en correct maar zou de gasten wat meer aandacht kunnen geven. De lege borden blijven te lang op tafel staan. De pauzes tussen de verschillende gangen is te lang. Qua inrichting is er weinig op aan te merken, het is netjes.