van 5101982

• Uitstekend

Wat een ontdekking op De Kaap..!!! Hier ligt een schatkist..
Na werk met vriendinnen eens buiten het centrum van R'dam dineren.
Kwiezien staat voor pure genot! Je ziet aan je bord dat je welkom bent. Alle gerechten zijn homemade en bereid met verse ingredienten tot aan de mondverfrisser toe (na de rekening kregen we een lolly gemaakt van munt, anijs en honing).
Het concept is fantastisch en de kaart wisselt wekelijks.
Hier gegeten; Kalfsmuis met kreeftenmayonaise, Preibitterbal
len met kerriemayonaise, Lamhaas gepocheerd in shiitakebouillon, Baileys-ijs met sabayon en Vijgen-Yoghurtijs met witte chocolade-steranijsmousse. De smaken zijn zo puur en intens, bediening top en ambiance trendy maar niet to much dat Kwiezien naar mijn mening in de toekomst geupgrade kan worden met een Michelin ster!
Wij komen terug!

• Goed

Ik kom graag voor een heerlijke lunch of diner bij Kaat. Altijd verse vis, goede wijnen en gezellig rotterdams sfeertje.
Voor de visliefhebbers en gezelligerts onder ons is Kaat absoluut een aanrader!

• Goed

Afgelopen vrijdagavond bij Itami gegeten. De Sushi is heerlijk en sashimi ook absoluut vers!! We hadden small dishes besteld en kwamen volledig aan onze trekken.
Bediening, prijs, kwaliteit goed. Aanrader dus om hier te gaan eten.

• Uitstekend

Uitgenodigd door een goede vriend (die vaste klant is bij Werelds) om hier te gaan lunchen.
Bij binnenkomst was ik al aangenaam verrast WoW wat een sfeervolle zaak!
Vervolgens een 4-gangen surprise menu van chef Leo gekozen (div. vissoorten, kalfsvlees & crème brûlée van vanille afgebrand met rietsuiker). Heerlijke, eerlijke en pure smaken!
Ik kom terug!

• Redelijk

Zin in een visje dan kun je prima terecht bij dit restaurant. Opmerkelijk is wel dat de prijzen van alle gerechten behoorlijk hoog liggen terwijl twee andere visrestaurants in R'dam niet onder doen en toch voordeliger zijn..
Complimenten voor het interieur, want het is meer dan uitnodigend om hier iets te vieren!

• Goed

Weinig tijd, toch zin in een lekkere pizza en de smaak van Italie proeven? Dan kun je je hart ophalen bij La Pizza! Ook is de prijs-/kwaliteitverhouding prima.
Aanrader: pizza con gamberi e rucola (tomaat, kerstomaat, garnalen, knoflook, zwarte olijf en rucola).

• Uitstekend

Op een donderdagavond met een vriend heerlijk gedineerd in dit fantastische restaurant.
Dit restaurant blijft in mijn top 3 staan van beste restaurants in Rotterdam. Waarom?
Diversiteit aan gerechten, heerlijke wijnen en de ambiance is zwoel, romantisch en trendy.
Kortom: Huson heeft the total package!

• Goed

Vrijdagavond spontaan hier gegeten met goede vrienden. Onze kok (Kjeld) had een heerlijk 3-gangen diner voor ons bereid. Voorgerecht: rolletje hertenrosbief met ragout, carpaccio van eend, garnalenamuse en rode bietenkroketje. Hoofdgerecht: hertenbiefstuk met huisgemaakt friet. Nagerecht: room met stoofpeertjes en speculaasijs. De kwaliteit was super, alle gerechten waren vers en home made! De smaak was subliem en dat bij een gezellige (onbekend) eetcafeetje.
Kjeld, ik kom zeker terug!
Groeten Amtasha Lalay

• Goed

Gisteren heerlijke avond gehad incl. zakelijk diner in La Stanza.
Binnentuin is sfeervol. Aspergesoep met gamba was smaakvol. Entrecote heerlijk mals. Bijpassende wijnen waren top! Bediening prima.

• Redelijk

Pasta's zijn ok. Desserts zijn heerlijk. Vooral de klassieker... tiramisu. Pure genot!
Vergeet niet de avond af te sluiten met een cappuchino, want dan mis je wat!

IENS bestaat 15 jaar!