a TripAdvisor company

van jaelleke

Via online reservering

Om te beginnen een zeer hartelijk ontvangst door de gastheer en daarna heerlijk genoten van het diner. Vooral het kloostervarken en de wentelteefjes zijn een aanrader. Overheerlijk!! En de porties van de gerechten zijn zeer royaal, ik kreeg niet alles op. De Overburen is zeker voor herhaling vatbaar, bedankt en tot de volgende keer!

Gegeten op 30 januari 2016

Via online reservering

OMG!! Ik ga vaker uit eten, deze keer met een vriendin voor het eerst bij Blij, en we hebben wel vaker positieve eetervaringen gehad maar dit sloeg alles... Alles wat we op ons bordje kregen bij Blij was... Hemels. Absolute aanraders? De roodpootpatrijs met buikspek vooraf, de livar lende en de risotto als hoofd (mocht ik proeven van mijn vriendin, ook overheerlijk.) en de chocoladefudge als dessert. Njammie! Leuke spontane en oprecht vriendelijke mensen in de bediening, top! De ambiance in het restaurant is super sfeervol en romantisch, dus de volgende keer neem ik ook mijn man mee. Die zal hier zeker ook gaan genieten. Ik zal dit restaurant sowieso bij al mijn vrienden en kennissen gaan aanprijzen, want het is echt super, mijn vriendin en ik zijn zwaar onder de indruk. Echt een aanrader, dit restaurant. Als ik hier meer dan drie tienen kon geven had ik het zeker gedaan.

Gegeten op 6 januari 2016

Via online reservering

Gisteravond met de ah-actie gegeten bij De Beren Utrecht. Het aangepaste ah-menu was erg beperkt. We namen brood met kruidenboter vooraf en dit was heerlijk en vers. Daarna tomatensoep waar een plens creme doorheen zat wat van mij niet had gehoeven, zonder vond ik lekkerder. Daarna op mijn verzoek als hoofdgerecht de eendenborst (voor een meerprijs van €2,50). Het vel van de eendenborst was jammer genoeg niet lang genoeg gebakken en dus niet knapperig, maar het vlees zelf was wel mals. De ambachtelijke frieten waar ik voor had gekozen als bijgerecht waren erg lekker. Als dessert had ik de creme brulee maar helaas was de suiker niet (voldoende) gekarameliseerd, waardoor ik gewoon suiker zat te happen. We waren er erg vroeg, maar desondanks dat het nog erg rustig was moesten we toch vrij lang op ons hoofdgerecht wachten. Het prijskaartje was wel weer gunstig.

Gegeten op 5 januari 2016

jaelleke

Wederom heerlijk gegeten vanavond, deze keer met mijn man en schoonouders. We waren allemaal zeer te spreken over het heerlijke eten, de ambiance en de vriendelijke service. Als voorgerecht hadden wij op mijn aanraden allemaal het livar kloostervarken. Super lekker, enorm van genoten! Als hoofdgerecht hadden wij (ook op mijn aanraden) de entrecote, ook waanzinnig lekker, goed gebakken en goed op smaak. Als dessert hadden mijn schoonmoeder en ik de overheerlijke cheesecake en mijn man en schoonvader hadden het snickers-ijs. Heerlijk. Het was een zeer geslaagde avond, met dank aan de flexibele gastheer die ons, ondanks dat het restaurant eigenlijk al zo goed als volgeboekt was toch nog, op het laatste moment, een tafeltje heeft toegewezen.

Gegeten op 30 december 2015

Via online reservering

Mijn man en ik waren gisteren een dagje in Groningen en hadden voor die avond gereserveerd bij O'Malleys met de ah-restaurant spaaractie. We werden er vriendelijk en zeer hartelijk ontvangen en bediend. Het eten was erg lekker. Ik had de nacho's en spareribs en mijn man had de tapas en steak. Alles was prima in orde en erg goed klaargemaakt. Als dessert hadden wij beiden de Sunday Funge en dit was een heerlijke afsluiter. Leuk om een keer in een echte Ierse Pub te eten en daar het sfeertje te proeven! Als we weer in Groningen zijn is dit zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 oktober 2015

jaelleke

Leuke originele naam; Bij mijn ouders op visite.. En het restaurant zelf is al net zo leuk. Gezellige spontane en vlotte bediening, goeie sfeer, en overheerlijke verse en rijkelijk belegde broodjes. Ik heb afgelopen zaterdag samen met een vriendin voor het eerst kennis gemaakt met Bij Moov en ik kom hier zeker nog terug samen met mijn man.

Gegeten op 3 oktober 2015

Via online reservering

Gisteravond samen met een vriendin heerlijk gegeten bij Broers. Na een aantal annuleringen achter elkaar, door omstandigheden onzerzijds, kon het gisteravond gelukkig wel doorgaan en wat hebben we genoten! Eten: een tien. Royale porties: een tien. Gastvrijheid en vriendelijkheid: een tien. Flexibiliteit: een tien. Wij zijn fan! (Absolute aanrader: de Vitello Tonato.)

Gegeten op 19 september 2015

Via online reservering

Afgelopen zaterdagavond hebben mijn man en ik weer eens een hele fijne avond gehad bij Venue dankzij Sander en zijn team van professionals.
Heerlijk eten, ontzettend enthousiaste mensen in de bediening en een fijne ambiance, wat wil een mens nog meer? Onze favoriete gerechtjes?
Tomkakaisoep, Charming chicken, Kogelbiefstuk, Gambakroketjes en niet te vergeten de overheerlijke Pecannotentaart. Echt allemaal aanraders, stuk voor stuk! Bedankt weer Venue en tot de volgende keer.

Gegeten op 12 september 2015

jaelleke

Vanavond weer eens heerlijk gegeten bij Rodaen. Deze keer met mijn man en schoonouders, en wat hebben we weer genoten van al die heerlijke gerechtjes! Het was fantastisch weer, en we hebben lekker buiten op het terras gezeten. Super, top! Tot de volgende keer maar weer.

Gegeten op 30 augustus 2015

jaelleke

Wat een super ontdekking is dit leuke restaurantje! Mijn man en ik hebben dinsdagmiddag genoten van een heerlijke high tea. We werden hartelijk ontvangen en kregen om te beginnen keuze uit ontzettend lekkere theetjes en daarna kregen we waanzinnig lekkere warme scones met room, jam en lemon curd. Vervolgens kregen we een etagère vol met heerlijkheden als carrotcake (super lekker!), cranberrycake, banoffeetaart (op ons verzoek, en was ook verrukkelijk), chocoladetaart, sandwiches en verschillende warme hartige hapjes zoals pasteitjes en quiches. Het ene nog lekkerder dan het andere. Deze high tea is écht een aanrader. Ik heb hier overigens ook de triffle gehad en ook die is waanzinnig lekker. Zeer zeker voor herhaling vatbaar dit restaurantje!

Gegeten op 25 augustus 2015