a TripAdvisor company

van jaelleke

Via online reservering

We hebben heerlijk buiten gezeten, op het terras. Als voorgerecht hadden we de luikse ballen met brood, dit was overheerlijk! Daarna had ik de geconfijte eend die ook erg lekker was en als afsluiter had ik de appelcrumble met ijs en slagroom. Erg lekker gegeten. Als we weer in Maastricht zijn komen we hier weer!

Gegeten op 24 juli 2015

jaelleke

Ik heb vanavond met een vriendin voor het eerst kennis gemaakt met Gandhi via een Social Deal.
We hadden allebei de Royal tandoori mixed grill, dat is tandoori kipfilet, tandoori lamsgehakt en tandoori kippenpoten uit de kleioven. Het was een royale portie, en het was verrukkelijk!!! We hebben op het terras gezeten en genoten van het lekkere weer, het was helemaal top. Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 13 juni 2015

jaelleke

Vorige week zaterdag heb ik met een vriendin bij Bavoort gegeten met een Grouponbon voor een aspergemenu. Het voorgerecht was TOP, we kozen beide voor asperges met gerookte zalm en dit was voortreffelijk! We hadden beiden nog zo'n heerlijke portie op gekund. Maar daarna kwam het hoofdgerecht: asperges met ham en ei. Op zich niets mis mee, (lekker veel ham) ware het niet dat bij zowel mijn vriendin als bij mij twee asperges normaal smaakten en twee zuur. We gaven dit aan bij de jongeman in de bediening en zijn reactie was dat hij niet wist hoe dit kon, maar dat het nog maar zijn derde dag was dat hij bij Bavoort werkte en dat hij dacht dat het zou komen van mosterdvinaigrette die eroverheen gesprenkeld zou zijn. Maar mijn asperges hadden helemaal geen mosterdvinaigrette. De jongeman nam niet eens de moeite om even naar de keuken te gaan om te vragen wat de reden was voor de zure asperges. Ook hadden deze asperges een andere structuur dan de andere asperges, ze waren draderig en moeilijk te snijden. Als nagerecht hadden wij de creme brulee. In eerste instantie werd ons verteld dat we die niet meer konden bestellen als nagerecht maar dat we nu plotseling moesten kiezen uit twee andere nagerechten, echter na protest van onze kant bleek dat we wel gewoon creme brulee konden krijgen. En daar hadden we absoluut geen spijt van want het was erg lekker. Verder moet ik zeggen dat het opviel dat wij telkens weer aan andere ober kregen die ons bediende en dat het, nadat wij de rekening hadden gevraagd wel heel erg lang duurde voordat wij mochten afrekenen. Zó lang zelfs dat wij op een gegeven moment zelf maar naar een van de medewerkers zijn gegaan om te betalen. Als afsluiting nog maar even een postitief puntje: Bavoort zit wel op een hele mooie locatie!

Gegeten op 6 juni 2015

jaelleke

Na de andere Drovers Dog in de Atjehstraat te hebben bezocht met een vriendin, heb ik enthousiast mijn man meegenomen naar deze vestiging in de Heemstedestraat. We hebben er genoten van de Corn Fritters (ontbijt). Heerlijk! Het personeel was opvallend hartelijk en we voelden ons er meteen thuis. Deze vestiging is groter en ruimer opgezet dan de Atjehstraat en dat vond ik wel fijn. Leuk sfeertje, ook hier.

Gegeten op 29 november 2014

jaelleke

Met een vriendinnetje genoten van een heerlijk aussie ontbijtje. Drovers Dog Benedict, twee perfect gepocheerde eieren met brood, zalm en spinazie. Vriendelijke hartelijke service en gezellig relaxed sfeertje. Het is binnen alleen niet zo heel erg groot binnen en we vonden het opvallend dat het restaurant gewoon in een woonwijk zit.

Gegeten op 15 november 2014

jaelleke

De gerechtjes van Zinnia smaakten allemaal ongeveer hetzelfde en sommige porties waren te groot. De service liet te wensen over, de dames in de bediening waren niet vriendelijk en/of alert. Enige echte pluspunt is de locatie van het restaurant in Park Transwijk.

Gegeten op 7 februari 2015

jaelleke

Regelmatig halen wij Roti bij De Driehoek in Terwijde. Van tevoren even telefonisch bestellen, dan hoef je niet zo lang te wachten. Super lekkere, verse roti en je krijgt zoveel dat je het bijna niet op kunt. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Je kunt in het vrij nieuwe restaurant ook prima zitten en eten, maar dat hebben we nog niet gedaan. Wellicht een keer in de toekomst.

Gegeten op 17 april 2015

jaelleke

Altijd als mijn man en ik een dagje naar Scheveningen gaan dan gaan we kokos-ketjap spareribs eten bij Cocomo beachclub. Die vinden wij keer op keer overheerlijk. We nemen altijd hetzelfde en we zijn tot op heden nog nooit teleurgesteld. De service is prima, niets op aan te merken. Fijn dat je er ook met creditcard kan betalen trouwens.

Gegeten op 29 maart 2015

jaelleke

Regelmatig gaan mijn man en ik zondags naar Scheveningen om daar uitgebreid te ontbijten bij Twins. De meeste mensen in de bediening daar kennen ons dan ook inmiddels. Het ontbijtbuffet op zondag is erg uitgebreid, met o.a. heerlijke pannenkoekjes en wentelteefjes en (brood met) gebakken eitjes zoveel als je op kunt. Heerlijk om van te genieten met lekker weer, maar als het bewolkt is of wat frisser dan gaan gezellig de open haardjes aan in de tafels op het terras, gezellig! Wij blijven hier zeker komen. Tot ziens maar weer Twins.

Gegeten op 29 maart 2015

jaelleke

Enkele weken geleden hebben mijn man en ik bij Mykonos gegeten via Social Deal. We hadden allebei een Gyros schotel en deze was goed te eten. Niet heel erg byzonder, maar wel gewoon lekker. De mensen in de bediening deden ook hun best en de sfeer in het restaurant was prima voor ons. We waren vroeg, dus het was nog niet zo druk en rumoerig. Het enige minpuntje was dat het ijs dat we kregen als nagerecht heel veel ijskristallen had en daardoor dus niet erg lekker was. Al met al hebben we voor een klein bedragje toch best lekker gegeten, maar we hebben wel eens lekkerder Grieks gehad.

Gegeten op 21 februari 2015