Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Proever47801

• Goed

De locatie is heel goed. De bediening vond ik ook wel o.k. soms iets TE amicaal. Het eten was er ook lekker. Heerlijk om van de zomer op het terras te zitten. Het interieur binnen komt op mij iets te overweldigend over.

• Goed

Locatie is goed, bediening is o.k. en een pannenkoek is een pannenkoek, en dat krijg je daar. Conclusie: Goed

• Matig

Ik kan het heel kort houden. Pizza had een bodem van baksteen, bediening sprak geen Nederlands, en was niet goed uitgeslapen. Volgens mij vielen ze ook onder de minimumleeftijdsgrens om te werken. De wijn was veel te zuur. En er mag ook wel eens een stofdoek gebruikt worden. Oja en ik werd ook nog aan een tafeltje geplaatst waar ik met mijn rug tegen een deur (inclusief tocht) zat, en met 1 van mijn 4 stoelpoten in een soort kuil (volgens mij een kruiplui ofzo) Het eten was daarentegen wel weer goedkoop vandaar \"mijn\" redelijk.

• Uitstekend

Broodje Mario is meer dan alleen Utrecht. Het is een begrip dat zijn weerga niet keent. Zelfs in Groningen en Zeeland kennen ze \"het Utrechtse Broodje Mario\". Het lekkerste broodje ooit.

• Goed

Ik heb hier al vele malen met plezier gegeten. Als je een dame bent, ziet de bediening je waarschijnlijk niet over het hoofd. Bediening is vriendelijk en snel, pikken ook gauw je keuze voor bijv. wijn op. Het eten is goed (soms idd wat flauw, maar hee daar hebben we toch peper en zout voor) En mocht je niet van bedompte werfkelders houden, ga je toch ergens anders heen. `s zomers op het terras zit je heerlijk. Ook de toetjes en het natafelen zijn voor wat mij betreft wel een aanrader.

• Uitstekend

Lekker gegeten, leuke bediening. Je zit er op je gemak, zowel buiten als binnen. Vooral de sate is een aanrader!

• Uitstekend

Een frietje van Ploff met een lekkere dot satesaus gaat er altijd in!! Ook de broodjes warm vlees zijn niet te versmaden!! Maar voor de gezelligheid ga ik toch om de hoek op de gracht zitten!

• Matig

Ik heb al een paar keer \"oude\" Bossche Bollen gehad bij B&S. Die haal ik daar dus niet meer. De overige chocoladetaartjes zijn daar verrukkelijk! Bediening vind ik niet optimaal. Je zit niet echt op je gemak, omdat het er altijd zo druk is (qua \"afhaal\"-gasten)