Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van mwk

• Matig

Met een Groupon-actie hier onlangs gegeten. Volgens mij heeft dit restaurant niet begrepen waar het bij het meedoen aan een dergelijke actie om gaat. Nee, u verdient deze avond niks aan mij. Daarom moet u juist u stinkende best doen om mij in de watten te leggen zodat ik nog eens terug kom. En dus niet ons totaal negeren (net als de overige klanten met een Groupon) terwijl u wel alle aandacht voor vaste klanten heeft, geen uitleg geven over gerechten, niet vragen of we een wijnkaart willen zien/welke wijn we willen als we een glas wijn bestellen, enz. enz. Menu was overigens aardig, maar zeker niet de volle prijs waard. Geen aanrader dus wat mij betreft.

• Uitstekend

Gisteren heb ik hier met een groep vrienden gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst. Op advies van de gastheer (omdat we er voor het eerst waren) namen we het verrassingsmenu. Dit betekende 3 gangen van een tafel vol heerlijke gerechtjes om met z'n allen van te eten. De kok kwam bij elke gang aan tafel uitleg geven over de gerechten. Zijn enthousiasme maakte dat je meteen zin kreeg om te proeven. Met de (niet vooraf doorgegeven) dieetwensen van een tafelgenote werd zonder problemen rekening gehouden door speciaal voor haar aparte gerechtjes te serveren. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader!

• Matig

Hier gegeten nav Groupon-actie. Moesten om te beginnen heel erg lang op ons eten wachten. Alleen het toetje kwam meteen toen het hoofdgerecht werd afgeruimd, de keuken ging kennelijk dicht. Ook tussendoor was het niet eenvoudig om de aandacht van de bediening te trekken, bijvoorbeeld voor een drankje. Het eten was niet bijzonder. Salade Caprese had weinig met het origineel te maken. Aan de (buffel??)mozzarella zat geen smaak en de pesto ontbrak. De biefstuk was droog. We aten met de Groupon voor de helft van de prijs, maar de volle mep vond ik het zeker niet waard.

• Goed

In het kader van de restaurantweek hier gegeten. Normaal enigszins aan de prijs, nu uitgesproken goedkoop voor het gebodene. Het eten was uitstekend. Creatieve gerechten en goed klaargemaakt. Ik geef echter toch een "goed" als eindoordeel en dat komt door de wat formele en stijve sfeer in het restaurant. Dit komt ook tot uiting in de gasten die er zaten: overwegend grijs en degelijk. Dit bevreemdt mij wel enigszins, aangezien de foyers van de schouwburgzalen (die kennelijk door dezelfde organisatie worden gerund) juist uitermate hip en modern zijn. Kortom: heerlijk gegeten, maar ik zal er denk ik niet snel nog eens naartoe gaan.

• Uitstekend

Dineren op een eilandje leek ons wel geinig. Je wordt na een telefoontje met de boot afgehaald in Grou (15min varen). Bij aankomst waren we wat sceptisch, de aankleding van het restaurant had nogal wat weg van een voetbalkantine. Maar onze scepsis verdween snel. De gerechten van de kaart waren zeer goed klaargemaakt en de bediening was vlot en erg vriendelijk. Voor de terugreis op de boot kregen we nog dekentjes mee, leuk! Wat mij betreft absolute aanrader.

• Uitstekend

Heerlijk gegeten hier. Omdat het de eerste keer was hebben we het 6-gangen proeverij-menu genomen. Alles was even smakelijk, al waren de porties te groot voor 6 gangen. Na het hoofdgerecht zat ik echt vol, en toen kwamen er nog 2 nagerechten. De prijs, € 49.95, vonden we meer dan redelijk voor het gebodene. Service en ambiance ook uitstekend, mede door de fraaie open keuken. Alleen de temperatuur vond ik net niet aangenaam, die had wat hoger gemogen.

• Uitstekend

Leuk eetcafé met lekkere gerechten en een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Vrolijke, moderne inrichting die je eigenlijk niet verwacht op het grauwe station van Tilburg.

• Uitstekend

Het restaurant is me pas opgevallen sinds de verbouwing een paar maanden terug. De inrichting is modern en sfeervol, met een grote tuin waar je heerlijk buiten kunt eten. Er staan verrassende gerechten op de kaart met ook diverse vegetarische opties. De toetjes waren heerlijk! De prijs/kwaliteit-verhouding is goed. De bediening was wat traag. Al met al een aanrader, wij komen zeker nog eens terug!

• Goed

Leuk eetcafe met goede prijs/kwaliteit-verhouding. Eenvoudig ingerichte zaak die vrijdagavond helemaal vol zat. Aparte en lekkere voorgerechten. Hoofdgerechten minder bijzonder maar wel prima van smaak en niet duur (bijv. entrecote met gorgonzola-saus voor 14,-). Nagerechten ook weer erg leuk en lekker. Vooral het verassings-nagerecht viel in de smaak, zeker ook omdat de twee personen in onze groep die dat bestelden allebei een ander nagerecht kregen.
Het personeel was ook erg vriendelijk, zeker een aanrader dus.

• Redelijk

• Redelijk

Sfeervol ingerichte zaak. Helaas was het te koud binnen op deze winteravond. Zelfs het vlakbij onze tafel neergezette straalkacheltje voorkwam niet dat ons hele gezelschap met koude voeten aan tafel zat. De kaart was niet heel afwisselend. Vrij standaard gerechten, en het viel ons op dat alle vleesgerechten uit ossehaas bestonden. Mijn ossehaas op Braziliaanse wijze was lekker, maar niet heel bijzonder. En dat verwacht ik toch wel van een gerecht van 24,- Ook voor- en nagerechten naar mijn idee te duur voor het gebodene. Bediening was erg traag, kwam geen enkele keer uit zichzelf vragen of we bijv. nog wat te drinken wilden. Leuk voor een keer, maar ik zal er niet snel weer naartoe gaan.