van francyjm

• Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is van fantastische kwaliteit. Maar voor de sfeer hoef je er niet heen. Het is er schreeuwerig en heel druk. 2 'shifts' en een komen en gaan van mensen en iedereen loopt natuurlijk, erg onrustig. Je hebt de 2 uur echter wel nodig om te kunnen eten. En dan kunnen de kinderen ook nog eens 'geentertaind' en afgeleid worden door sminkers, 'balonnen-kunstenaars' , speeltuin, etc. Er is eigenlijk te weinig tijd en rust. Nogmaals, de etenswaren zoals Sushi, verse groenten, vers vlees, zijn van heel goede kwaliteit. Er is te veel om op te noemen en je voelt je eigenlijk best asociaal om zoveel te kunnen eten voor zo'n prijs. Het is té overdadig. Maar dat is persoonlijk.

• Uitstekend

Helemaal geweldig om zo culinair verrast en verwend te worden. Ieder gerecht was even heerlijk! Ik ben echter wel een grote eter en hier en daar had het van mij iets meer mogen zijn. Maar echt vriendelijke en gastvrije bediening, heerlijk eten, de juiste wijnen erbij.
Het meubilair, met name de stoelen zouden wel wat comfortabeler mogen, zodat je er helemaal een goed gevoel aan overhoudt. Heel goede prijs-/kwaliteit verhouding. Ook erg verrassend dat er hier en daar extra huisgemaakte lekkernijen op tafel kwamen, zoals brood met noten en rozijnen en de zelfgemaakte desserdrank "limoncella". Voortreffelijk! Ga zo door!

• Goed

Vorige week donderdag weer eens bij Taj Mahal gegeten, want het was alweer een tijdje geleden.
Nog steeds dezelfde relaxte en aardige bediening. Het eten was als altijd heerlijk! Geurig, smaakvol, ruim voldoende. De Kulfi als dessert was weer Kulfi zoals Kulfi bedoeld is, heerlijke romige blokjes ijs met amandelschaafsel en pistache. Zelf toen wij wel heel lang bleven zitten kletsen (23.00 uur)en als laatsten er nog zaten (we hadden het wat laat door) werden we niet gemaand om weg te gaan. Super! Weer voor herhaling vatbaar ..

• Goed

Afgelopen zaterdag (30 jan.) hebben we bij Groenland gegeten. Het was echt heerlijk en met zorg klaargemaakt. Je proeft echt de goede smaak van alles. Een paar minpuntjes waren dat de hoeveelheden iets ruimer gekund zouden hebben. Vooraf kreeg je heerlijk brood met idem olijfolie. Hadden ze er wat extra brood bijgegeven (er was maar 1 stukje p.p.) dan was er niet zoveel heerlijke (kostbare) olijfolie (waar je het in kon dippen) overgebleven. Dat vonden wel zonde, want die olie wordt natuurlijk weggegooid. En we hadden alle gerechten wel heel snel voor onze neus staan, waardoor het ten koste ging van het 'ontspannen' gevoel. Je voelde je uiteindelijk wat opgejaagd. Al vrij vroeg, rond 22 uur, stroomde het weer leeg en kreeg je wel het gevoel ook weg te moeten gaan. Het personeel was reuze vriendelijk, maar somde soms iets te snel en te plichtmatig de menu's en de plichtplegingen ("heeft het gesmaakt?")op. Hierdoor kwam het ietwat geforceerd over. Verder helemaal prima. We zouden er zo weer heen gaan.

• Goed

Een echt Bourgondisch avondje uit. Erg aardige echte Limburgse bediening. Heerlijk wild op het menu. Lekker Hollandsch. Groentes, aardappelpuree (hele lekkere) en stoofpeertje erbij. Vooraf de carpaccio was ook heerlijk. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Het was donker, maar overdag heeft het vast een prachtige ligging en in de zomer een terras. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Uitstekend

Beter dan gemiddeld. Heerlijk gegeten, goede bediening. Prachtige inrichting. Lekker trendy, helemaal goed. Een aanrader.

• Goed

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Aardige bediening. De kwaliteit van de tapas was werkelijk heel goed. De carpaccio smolt op mijn tong. De asperges waren heerlijk vers en knapperig. Het geitekaasje met honing was lekker, maar iets minder. De Thaise gamba's (hoofdgerecht) waren echt heel lekker sappig en knapperig en het gerecht was heerlijk Thais gekruid. Als je veel trek hebt moet je wel wat meer bestellen, want het is allemaal niet zo veel (helaas). Maar de kwaliteit van het eten is werkelijk voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar als we wat meer tijd hebben (want we hadden iets te kort, van 19 tot 21 u.). Zeker voor herhaling vatbaar! Dat ik zo enthousiast over het eten ben zegt wat, want ik ben een kritische klant.

• Redelijk

Dinsdag 21 april hier gegeten met een groepje vrouwen. Het is een erg gezellig restaurant met vlotte bediening. Mooi en sfeervol ingericht. De witte wijn smaakte prima. Het voorgerecht, de geitenkaas met sla en honing, smaakte goed. Alleen knarsten er soms wat zandkorrels tussen je tanden, de sla had wat beter gewassen kunnen worden. De gedroogde stukjes tomaat (uit olie) die erbij zaten zouden heerlijk moeten zijn, maar helaas, deze hadden niet zoveel smaak en hadden veel weg van stukjes rubber. De kipsate viel tegen. Het vlees was van zeer matige kwaliteit. Ik hou erg van groente. Maar dat zat er niet bij. Wel een paar reepjes waterige komkommer en wat zuur als sla) uit een potje. De kroepoekjes die erbij zaten smaakten eigenlijk het lekkerst tesamen met de friet. Nou ja. Het was in ieder geval niet zo duur, nog geen 30,- p.p. De meesten hadden geen nagerecht genomen. De prijs/kwaliteit verhouding klopt dan wel. Een menu van rond de 35,-. Daar kun je niet te veel voor verwachten, toch? Als je niet te hoge eisen stelt aan de kwaliteit van het eten een prima gelegenheid.

• Goed

Zaterdag 18 april 2009 hier gegeten met 3 vriendinnen. Wat een leuk, sfeervol restaurant met geweldig aardige bediening die je meteen het gevoel geeft welkom en uit te zijn. Even lekker culinair verwend worden. Een hapje vooraf met huisgemaakte "tortillachips" smaakte heerlijk. De wijn werd wel kwistig bijgeschonken door het personeel terwijl we nog moesten rijden. Dat was even lastig, maar het ging goed. Het eten was heerlijk. Wel een beetje jammer dat er op de carpaccio geen parmezaanse kaas (maar Old Amsterdam) zat. De zalmtournedos was een beetje aan de zoute kant en wat te doorbakken. De goede sfeer maakt de minpuntjes aan het eten goed denk ik. Wel een goede prijs/kwaliteit verhouding verder. Ik ben dol op groente en er werd een schaaltje bijgeserveerd met een ratjetoe aan groentes, maar werkelijk heerlijk! Voor herhaling vatbaar.

• Uitstekend

De laatste keer is alweer even geleden, maar staat nog vers in ons geheugen. We gaan niet zo vaak meer uit eten zonder de kinderen. En als we gaan willen we ook verwend worden! Nou, dit is bij de Gulle Griet prima gelukt! Werkelijk heerlijk. Prettige bediening, het eten is van fantastische kwaliteit en ook mooi opgemaakt.
Complimenten! Je bent in dit restaurant 'echt uit eten'!

IENS bestaat 15 jaar!