van chrizzl

• Uitstekend

Het was een heerlijke avond bij Madame van Dam. Ontvangst, bediening, HET ETEN, bediening, interieur, de wijnen, het terras met tomaten(?)plantjes en sla, het brood vooraf, de prijs... En je moet de chocolademousse proeven, gemaakt met Callebautchocolade. Afgemaakt met een saus van...ja Callebautchocolade. De rumrozijnen zijn ook niet te versmaden. De film die in de planning lag hebben we maar overgeslagen omdat het hier zo fijn toeven was!

• Uitstekend

Het was mijn verjaardag, zaterdagavond en overal druk. Bij gusto had zojuist iemand zijn reservering geannuleerd dus ik bofte. Hoewel naar mijn smaak de inrichting klinisch is, vond ik het interessant en uitnodigend. De open keuken is heerlijk om je ogen de kost te geven. Zo ook de bar waar ze ook de voorgerechten maken en waar de taarten (die taarten!!) uitgestald staan. Uitnodigende kaart, je wil vooral alle voorgerechten proeven. Eigenlijk wil je alles proeven bij gusto. Ik vond enkel de wijn matig. En jammer dat je vrijwel alle wijnen per fles moet bestellen, van rood 2 soorten per glas te krijg, zo ook bij wit. Maar ik heb zo heerlijk gegeten! Waarvoor mijn dank.

• Uitstekend

Leuke inrichting, lekker eten (knoflook!), goedkoop, gezellig!

IENS bestaat 15 jaar!