Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van jansenliesje

• Redelijk

Bediening heeft weinig expertise, bij iedere vraag moest hij terug naar de keuken. Als je vraagt bij het ophalen van de borden 'heeft het een beetje gesmaakt', dan is dat het net niet. Kwaliteit van eten is goed. Wij komen hier niet meer terug, het oude concept was beter.

• Matig

Waarschijnlijk waren wij hier net op het verkeerde moment. We hebben een uur op ons voorgerecht moeten wachten, die ze uiteindelijk waren vergeten. Avond liep erg chaotisch, weinig structuur in de bediening. Kwaliteit van eten is prima.

• Goed

• Goed

Lekker gegeten hier. Gezellige sfeer en leuk concept. Een aanrader en zeker betaalbaar.

• Redelijk

Niet een superkaart, biefstuk ontbreekt bijvoorbeeld. Voor een bonbon mag je € 0,50 betalen (kun je beter de prijzen verhogen, lijkt mij). Ambiance is prima, vriendelijk personeel. Wij komen hier niet meer.

• Matig

Geen aanrader, bij het bestellen van het eten kon al gezegd worden wat niet op voorraad was (mosselen, verse jus d'orange, e.d.). Het eten wordt niet geserveerd zoals het op de menukaart staat, ingredienten ontbreken soms en worden soms toegevoegd (niet echt handig als je voor bepaalde dingen allergisch bent..). Weinig service en de snelheid van de bediening is niet goed. Niet heel slecht gegeten, maar wij gaan er de volgende keer niet meer naar toe.

• Uitstekend

• Uitstekend

Absoluut voor herhaling vatbaar! Lekker eten voor een leuke prijs. De tapasschotels zijn aan te raden! We komen hier zeker nog een keer terug.

• Matig

Het personeel heeft weinig tot geen ervaring met de bediening. Het dienblad met glazen is tot twee keer toe gevallen en er werden mensen overgeslagen met het opnemen van de bestelling. De tapas zijn goed, uiteraard hier en daar wat uitschieters. Lekker brood met aioli!

• Redelijk

Veel te veel licht in het restaurant, hierdoor weinig sfeer. Eten was redelijk. (geen smaak aan carpaccio en de ossenhaaspuntjes iets te rauw). We hebben er redelijk gegeten, maar vonden het een paar jaar geleden beter en gezelliger. We zullen niet snel teruggaan.