Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van jcvmak

jcvmak

Op basis van de eerdere Iens recensies een tafeltje gereserveerd. En inderdaad wat een geweldige kwaliteit. Met name de sashimi is van grote klasse. Wat ons betreft is de gastvrouw iets te veel aanwezig met haar mening, maar daar tegenover staat dat haar keuze prima was (we hadden haar om advies gevraagd).
Wij komen terug !

Gegeten op 4 oktober 2014

jcvmak

Wat een geweldige inrichting, of je 40 jaar terug gaat in de tijd. Aardige bediening. Maar het belangrijkste in een restaurant is het eten. En dat viel wat tegen. Vlees erg gaar/doorgekookt. Varkensvlees erg vet. Vrij vlakke smaak. Waarom zo veel komkommer verwerkt ? Wat ons betreft geen 2e keer.

Gegeten op 18 september 2014

jcvmak

Kreeft met limoen en Zalm met coquille vooraf, wat een feest !! Vervolgens de Vis van de dag en Kalf met garnalen(een gewaagde combinatie maar heerlijk). Dat heerlijke eten gecombineerd met de gastvrijheid van de eigenaar in een ongedwongen omgeving maken het dineren bij Scheeps tot een feest !

Gegeten op 26 juni 2014

jcvmak

Ik heb al vaker een recensie over Stromboli geschreven, maar vooruit nog maar een keer. De lekkerste pizza eet je bij Stromboli en vooraf de Gamberi Gratinati - heerlijk ! Wij blijven terugkomen.

Gegeten op 24 mei 2014

jcvmak

Een 3- resp. 4-gangenmenu van de maand gegeten voor 29 euro, resp. 34 euro. Dat is niet duur voor hetgeen werd opgediend. De bediening is o.k. alsook de entourage. We komen terug !

Gegeten op 8 augustus 2014

jcvmak

Nieuw restaurant in hartje Amsterdam in franse sfeer. Het eten is lekker maar niet bijzonder, Rib-eye heeft wel erg veel vet, de bouillabaise was heerlijk. De bediening hebben we een 7 gegeven omdat de bedoelingen goed zijn.

Gegeten op 2 augustus 2014

jcvmak

Hotel Houten heeft een indrukwekkende uitstraling aan de buitenzijde. Binnen is het gewoon een Van der Valk restaurant. Er wordt vooraf wat stokbrood gereserveerd. De borden zien er fraai opgemaakt uit. Maar het eten blijft de doorsnee Van der Valk kwaliteit. Ruim voldoende maar niet bijzonder.

Gegeten op 30 januari 2014

jcvmak

Wederom heerlijk gegeten bij Stromboli. Vooraf Gamberi Gratinati of wel gegratineerde garnalen - topper. En vervolgens alle 6 de tafelgenoten een andere pizza. En iedereen vond zijn keuze lekker. Bediening kan wat adequater.

Gegeten op 24 januari 2014

jcvmak

Het was weer een feest ! Voorgerecht een heerlijk stukje zeeduivel, precies goed gegaard. vervolgens als tussengerecht gamba's ook precies goed, zodat de structuur van de gamba in takt blijft en als hoofdgerecht kalfssucade. Top !

Gegeten op 26 februari 2014

jcvmak

Vanavond bij Moodz gegeten. Ideale ligging tegenover theater en bioscoop + parkeergarage. Er worden bij de bereiding van de gerechten goede en eerlijke ingrediënten gebruikt, geen onnodige fratsen maar gewoon heerlijk eten.
Adresje om te onthouden.

Gegeten op 5 januari 2014