Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Lodewijk_1984

Lodewijk_1984

Gisterenavond hebben we heerlijk gegeten bij Wilskracht. Ondanks dat het terras gezellig vol was, was de bediening alert en voortvarend. De scholfilet en varkenshaaspuntjes waren precies lang genoeg gebakken en smaakten heerlijk. Daarnaast waren de frieten heerlijk, en gelukkig niet te vet of te zout. Terras, bediening en het eten verdienen dus een pluim. Daarmee is de prijs-kwaliteit verhouding bij Wilskracht optimaal.

Gegeten op 16 mei 2014

• Uitstekend

Ik kan me niet vinden in eerdere, slechte recensies. Nota bene als Amsterdammer was ik erg onder de indruk van de vriendelijke bediening, die ondanks de drukte (lunchtijd, volstromend terras) snel en klantvriendelijk bleef. Daarnaast smaakten smoothie en koffie heerlijk en waren de bagel en brownie kraakvers. Al met al vind ik deze Bagels&Beans een ideale plek om met een goede vriend(in) bij te praten!

• Uitstekend

Onlangs heb ik hier voor de tweede keer in korte tijd koffie gedronken en geluncht. Wederom smaakte het gebak heerlijk: de appelcake had wat weg van een zachte, fruitige kruidkoek. De panini met morzarella en ham -vergezeld van een verse salade- was ook lekker. Tenslotte was de bediening opnieuw erg vriendelijk en alert. Tastoe is voor mij de ideale plek in Utrecht om bij te praten met vrienden.

• Uitstekend

Eten bij Merkelbach is een bijzondere ervaring. De gerechten zijn erg lekker, de porties voldoende en de garnering laat niets te wensen over. Tot de uitschieters behoorden de oesters uit Bretagne en het zalige chocolade-dessert. Daarbij was de bediening zeer hartelijk. We moesten langer wachten naarmate het drukker werd, maar dat deerde niet. Haast is namelijk ongepast in het sfeervolle Merkelbach.