van Proever44143

• Uitstekend

Ik kan me niet vinden in eerdere, slechte recensies. Nota bene als Amsterdammer was ik erg onder de indruk van de vriendelijke bediening, die ondanks de drukte (lunchtijd, volstromend terras) snel en klantvriendelijk bleef. Daarnaast smaakten smoothie en koffie heerlijk en waren de bagel en brownie kraakvers. Al met al vind ik deze Bagels&Beans een ideale plek om met een goede vriend(in) bij te praten!

• Uitstekend

Onlangs heb ik hier voor de tweede keer in korte tijd koffie gedronken en geluncht. Wederom smaakte het gebak heerlijk: de appelcake had wat weg van een zachte, fruitige kruidkoek. De panini met morzarella en ham -vergezeld van een verse salade- was ook lekker. Tenslotte was de bediening opnieuw erg vriendelijk en alert. Tastoe is voor mij de ideale plek in Utrecht om bij te praten met vrienden.

• Uitstekend

Eten bij Merkelbach is een bijzondere ervaring. De gerechten zijn erg lekker, de porties voldoende en de garnering laat niets te wensen over. Tot de uitschieters behoorden de oesters uit Bretagne en het zalige chocolade-dessert. Daarbij was de bediening zeer hartelijk. We moesten langer wachten naarmate het drukker werd, maar dat deerde niet. Haast is namelijk ongepast in het sfeervolle Merkelbach.

IENS bestaat 15 jaar!