van Proever41424

• Slecht

Keer op keer maak ik weer de vergissing om Havana opnieuw een kans te geven. Eigenlijk alleen maar vanwege de leuke Cubaanse sfeer, voor leuk eten moet je hier absoluut niet zijn. Ik weet niet wat er aan de hand is met het bedrijf, maar er loopt iedere week nieuw personeel. En die zijn allemaal even onervaren en even sjacherijnig. Als je hier met een groep komt eten, mag je blij zijn dat je op een hele avond 1 of 2 drankjes kunt bestellen. Als je hier geholpen wilt worden, kun je beter je eigen drankjes of je eigen serveerster meenemen. Waar denken ze dan geld aan te gaan verdienen? Afgelopen week heb ik ze een allerlaatste kans gegeven. Natuurlijk was de bediening weer slecht, maar nu ook asociaal. Aangezien alle tafeltjes gereserveerd waren, mochten we tot 20.00 aan een tafeltje gaan zitten. Om 19.00 kwam er echter een andere medewerker die ons verzocht weg te gaan omdat \'we zeker zomar ergens zijn gaan zitten?\' Echt onvoorstelbaar deze tent.

• Goed

Echt restaurant zou ik \'t Gras van de Buren niet willen noemen. Wel een fijne plek om te borrelen met een hapje erbij. Het formaat van de gerechtjes geven je gelukkig de mogelijkheid om meerdere dingen te proberen, want voorlopig alleen maar lekkers gegeten! De prijs/ kwaliteitsverhouding is meer dan prima.

• Redelijk

Op woensdag 7 december hier gegeten. Leuk restaurant, erg vriendelijke bediening. Af en toe wel wat lang wachten. Het eten is erg lekker, maar de menukaart daarentegen erg beperkt. Ik begijp niet hoe een Indisch restaurant maar +/- 10 hoofdgerechten op de kaart heeft. Erger is nog dat het allemaal op dezelfde manier is bereid. Vis met sojasaus of sambalsaus, kip met sojasaus of sambalsaus, garnaal dito, vlees dito. Waarschijnlijk erg makkelijk voor de keuken, maar niet erg creatief.

IENS bestaat 15 jaar!