Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van harry boschma

• Goed

Sinds vele jaren hebben wij hier weer eens gegeten Het gezelschap bestond uit 6 personen. De algemene indruk van het gezelschap was positief. Met name de noodzeetong was bijzonder goed. Al met al de moeite waard om nog eens terug te komen.
De geweldige bediening van Collin dient hier zeker te worden genoemd.

• Goed

Met een gezelschap van 8 personen hebben we onlangs bij restaurant Broekhuizen gegeten.De kaart was heel variabel. De prijzen zijn voor dit restaurant normaal te noemen. De verschillende gerechten werden allen gelijktijdig opgediend.De sfeer in het restaurant is gemoedelijk. Bediening zelfs heel goed. Alle gerechten kregen van het gezelschap een ruime voldoende. Slechts een minpuntje moet ik toch wel noemen. Bij het binnenkomen van het restaurant werden de jassen niet aangenomen. Ook bij het verlaten van het restaurant was geen van het bedienend personeel aanwezig. Al met al komen we graag weer terug.

• Uitstekend

Met een gezelschap van 8 personen zijn we voor het eerst bij dit restaurant geweest. bij binnenkomst valt gelijk het goed verzorgde interieur op. Op een vriendelijke wijze werden wij verwelkomt. Wij hebben genoten van een 6-gangendiner. Een ieder was vol lof over hetgeen werd opgediend. Bediening was goed tenoemen. Komen zeker weer eens terug.

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag voor het eerst een bezoekje gebracht aan dit restaurant met 8 personen. Wij hebben zeer genoten van het vooraf bestelde menu.
De gerechten waren bijzonder goed en op een keurige manier opgediend. Ook de ambiance mag er zijn. De bediening is uiterst correct te noemen. Een nieuw bezoek aan dit restaurant zal niet lang op zich laten wachten.

• Goed

Met 6 personen in het Wapen van Ens gegeten. Het restaurant ziet er goed en gezellig uit. Ook de bediening is goed. Over het eten valt niets op aan te merken. Met name het onbeperkt eten van de slib-tong was voortreffelijk. Grote tongen en in boter gebakken. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

• Uitstekend

Reeds twee maal in het geheel vernieuwde restaurant gedineerd.
Het interieur is zeer zorgvuldig ingericht. De verschillende gerechten zijn uitstekend. Ook het bedienend personeel weet wat van hun verwacht wordt. Kom graag gauw weer terug.

• Goed

Met een gezelschap van 8 personen dit restaurant bezocht. Alvorens met het diner te beginnen een paar consumpties aan de bar genuttigd. Er was geen voldoende koude jenever voorradig.
Bendenzaal is erg rumoerig. De bovenzaal alwaar we hebben gedineerd was het geluid acceptabel. Tegen een redelijke prijs kan men hier goed eten. Van hoogstandjes is hier evenwel geen sprake.
De bediening is acceptabel te noemen.

• Goed

Reeds vaak gegeten. Voor een heel schappelijke prijs kan men hier zeer goed eten. Het restaurant is aan het Zuidlaardermeer gelegen met een voorteffelijk uitzicht daarop.

• Uitstekend

Voor een heel schappelijke prijs kan je hier uitstekend eten. De ambiance is ook voortreffelijk. Met name wanneer Danny en zijn echtgenote aanwezig zijn. Wij hebben er heel veel plezierige uurtjes doorgebracht. Ook toen Danny nog eigenaar was van het restaurant in Enkhuizen.

• Uitstekend

Wat een geweldig restaurant. Diverse keren hier gegeten. Het eten is altijd goed en uitstekend verzorgd. Ook de bediening mag er zijn.
Wij zullen er gouw terug komen. Ook wanneer wij er een speciale reis voor moeten maken.