Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Wende

• Goed

Heerlijk gezeten op het leuke buitenterras aan het water. Het eten was prima. De moeite om naartoe te gaan.

• Goed

Weer heerlijk gegeten. We zijn hier al diverse malen geweest en tot nu toe bevalt het goed. Leuke bediening, ontspannen sfeer en goed eten

• Redelijk

Goed gegeten hoor maar de vriendelijke toch licht chaotische bediening maakte ook indruk. Het verzoek voor een ander soort pasta werd bij de kok nagevraagd en goed bevonden maar toch werd het verkeerde geserveerd bij het gerecht. En als we geen drankjes meer willen bestellen omdat we uitgegeten zijn is het heel apart als we dat bij alle personeelsleden moeten melden want de een na de ander kwam langs!

• Redelijk

Was De Baron en er is helaas zie zoveel veranderd. De eigenaar zijn nog hetzelfde. De bediening nog steeds op de automatische piloot.
Pas op met stokbrood vooraf, moet je dus gewoon voor betalen maar dit wordt niet gemeld!

• Goed

Op het eerste gezicht een bruin cafe maar heerlijk gegeten en leuke bediening. Kom zeker weer een keer langs.

• Redelijk

Of het nu kwam omdat het zomervakantie is of dat er iets anders is maar het was deze keer toch minder dan anders. Te weinig personeel in de bediening, en ook het eten was deels lauw. Jammer, heb hier eerder gegeten en was toen zeer tevreden.

• Goed

Lekker gegeten. Ook al was het druk het personeel was leuk. Eindelijk een goed restaurant erbij in deze buurt.

• Matig

• Matig

Na een kwartier buiten te hebben gezeten zonder in beeld te zijn bij het onoplettend peroneel kwam er eindelijk iemand aan. Wij waren aan het eten gaf hij aan. Vreemd als er klanten zijn. We kozen het 3 gangen menu met een fles huiswijn. Niet goedkoop, maar ja. Voorgerechten waren goed, maar mijn hoofdgerecht (kabeljauw) was slecht gegrilld. Te stug. Bij het nagerecht viel de keuze op de Dame Blanc voor € 8,= is erg veel voor koude saus, 2 ijbolletjes en spuitbusslagroom. En dan de rekening, we hadden gemeld en gekozen voor een 3 gangen menu, maar toch alles apart berekend. Weer slordig. Een restaurnt om niet weer terug te komen. Slechte prijs / kwaliteit verhouding met zeer slordig personeel.

• Goed

Een 3 gangen diner binnen in de Niet Roken ruimte bij de open haard gegeten en zeer goed bevallen. Trendy ingericht maar toch gezellig. Het was zaterdag en we waren niet de enige maar er wordt door het personee toch aandacht besteed aan de gasten. Het eten en de wijn was heerlijk (wij hadden geen pizza!) alleen jammer dat bij het desert de slagroom uit een spuitbus kwam.

• Redelijk

Eten was redelijk tot goed maar de bediening was wel erg op de automatische piloot. Ze hebben toch een leuke lokatie dus als hier
meer aandacht aan wordt besteed kunnen ze er echt iets leuks van maken. Komt nu over alsof je toch nooit meer terug wordt verwacht!