Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van ajmuil

• Goed

Wij hebben vanavond weer uitstekend gegeten bij de brasserie. Het wildmenu is weer heerlijk en de bediening was vriendelijk en correct. Wij hadden de forrestiere salade vooraf, mijn man had de reerugfilet en ik de patrijs, beide verrukkelijk. De huiswijn was een goede begeleider.
Wij hadden geen ruimte meer voor het dessert maar de keuze was goed. De enige opmerking die ik heb is het zit-meubilair, kijk dat de inrichting antiek is ok maar een beetje stoel is wel fijn, de zitting was echt te kort. Maar verder een heerlijke avond gehad.

• Goed

We hebben lekker gegeteten bij Indrapura. De fraaie uitstraling en de prima bediening wekken misschien iets te veel verwachtingen. Het eten was niet uitmundend maar we hebben gewoon genoten van een erg lekkere rijsttafel. Het restaurant is erg compact waardoor het geroezemoes-niveau een beetje aan de hoge kant is.

• Goed

Vandaag voor de lunch een uitsmijter gegeten bij Buitenlust. Door het mooie weer was het erg druk op het terras, de bediening had het hierdoor erg druk en we moesten even wachten. Toch zijn we prettig geholpen en we hebben lekker gegeten. De uitsmijter was de beste die we in lange tijd hebben gehad met een mooie salade op knappend vers volkorenbrood.

• Redelijk

Vandaag gezellig gegeten in het sfeevolle restaurant de Roskam. We houden van seizoensgerechten en kozen daarom voor asperges. Het eten was lekker en de porties waren voldoende maar men is erg karig met asperges. In het voorgerecht 'asperges' was welgeteld 1 asperge te vinden, de 'zeeduivel met asperges' bevatte twee dikke asperges.
Overigens was het hoofdgerecht maar net voldoende warm en koelde te snel af op de beperkt voorgewarmde borden.
Het eten was wel lekker maar niet echt verfijnd, voor de gevraagde prijs zijn we meer klasse gewend.

• Slecht

• Slecht

Vandaag hebben we voor de lunch een uitsmijter gegeten bij Brasserie Balance in winkelcentrum de Barones. Dat bleek nogal een vergissing. De bediening was ongeinteresseerd, het bestek werd bijna op tafel gegooid en de drankjes werden willekeurig op tafel gezet: zoek zelf maar uit wie wat heeft besteld. De uitsmijters waren erg eenvoudig en fantasieloos. In de kleine keuken werden asbakken uitgebreid schoongemaakt met een kwast, niet ver van de plek waar het eten werd bereid, BAH! Als je naar het toilet wilt kun je het beter even ophouden en de naburige V&D bezoeken. Gelukkig werd bij afrekenen niet gevraagd of alles naar wens was, we hadden ook geen zin om in discussie te gaan. Dit soort horecaondernemers heeft het volgens ons toch geen enkel idee waar men mee bezig is.

• Redelijk

We hebben gekozen voor vleesgerechten, deze werden geserveerd met bijzondere groenten zoals gele bietjes, gele worteltjes en andijvie met mosterdsaus. Was erg lekker! Wel jammer dat er een botje in de hoenderfilet zat, een opmerking hierover werd eenvoudig afgedaan met "oh...dat hoort niet"...... verder niets meer van gehoord.
We hebben gelukkig eerst op de website gekeken of het actuele menu ons zou bevallen, want er is zeer beperkte keuze! Overigens wel uitgebreid is de keuze aan wijnen die alle per glas kunnen worden besteld.
We betaalden € 110.- voor drie gangen en drankjes, best een stevige prijs voor de geboden kwaliteit en de ongeinteresseerde bediening, De biologische ingredienten maken de menu's misschien iets duurder maar erg jammer dat de bediening hiervoor geen enthousiasme kon opbrengen.

• Matig

• Matig

Onlangs even hier gegeten omdat we geen zin hadden om zelf te koken. Het is een erg eenvoudige en \'traditioneel\' Chinees restaurant. Het eten was niet slecht maar de Foe Yong Hay was veel te zout.

• Goed

We hadden enkele malen goed gegeten bij de Tweede Kamer. Onlangs wilden we het restaurant weer bezoeken, maar het bleek gesloten en is in verbouwing. Volgens de aankondiging opent medio augustus 2007 \'eetcafe de Remise\' op deze locatie.

• Uitstekend

• Uitstekend

Vanavond hebben we gegeten bij Brocante. Vooraf hebben we een \'parade van voorgerechten\' gekozen, met deze proeverij van negen minivoorgerechtjes is de keuken uitgebreid geprobeerd, alle gerechtjes waren uitstekend! Als hoofdgerecht kozen we de tournedos rossini, deze was perfect medium gebakken en voorzien van lekker (nog iets knapperige) groente en aardappelgratin. Ook de nagerechten waren uitstekend, we kozen de witte chocoladetaart met bourbonvanillesaus en de cassata met kletskoppen.
De bediening was ontspannen en informeel maar beslist correct. Ook met een volledig gevulde zaak bleef de bediening vriendelijk en attent. Voor niet-rokers zijn enkele tafeltjes gereserveerd.Bij reserveren hadden we vergeten om \'\'niet roken\" te vragen maar bij binnekomst werd op ons verzoek even gepuzzeld met de tafelbezetting om ons toch een niet-roken plekje te geven.

• Goed

We hebben erg lekker gegeten bij The Blue Lotus en komen zeker terug! Het is een prima restaurant maar toch niet veel meer dan een erg goede \'gewone chinees\'. Voor en uitstekende beoordeling moet je toch wel veel meer in huis hebben.