Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Proever33456

• Goed

Afgelopen dinsdag zo lekker gegeten, dat ik net weer gereserveerd heb voor vanavond! Heel leuk idee om een, heel lekker, voorgerecht (Mexicaans/Spaans) op de kaart te zetten voor twee personen. De bediening was vriendelijk en vlot. De van kleur veranderende bar vind ik echt geweldig, het draagt echt bij aan de sfeer. Alleen de huiswijn is niet geweldig... Vanavond aan het bier dus ;-)

• Uitstekend

• Uitstekend

Hmmm... apart dat niemand hier enthousiastheden schrijft...? Het is in 't Gras namelijk altijd stampend druk, fijne muziek (leuke dj\'s in het weekend) en superpersoneel! De kaart is ook hartstikke leuk, prima eten en weer eens wat anders dat voor-hoofd-na. En wat gaat er nu boven een grasveldje op het plafond van de dansvloer! ?

• Goed

Elise en ik hebben heel erg lekker gegeten vanavond! Tonijn bruchetta en Spaanse viskoekjes vooraf, erg lekker! Als hoofdgerecht had ik de Pho (soep dus, thaise) genomen: goede smaak alleen wat weinig verschillende ingredienten: noodles, rundvlees, tauge en een paar sliertjes wortel, mag wel wat fantasierijker. De maaltijdsalades waren echt een maaltijd. Het enige minpuntje was eigenlijk de vieze frietjes... De inrichting is echt top, helemaal af, mooi mengseltje tussen Jimmy Woo en fijn loungen op het strand! De bediening was traag door gebrek aan efficientie, maar heel vriendelijk. Verder wat werken aan de standaard opstartprobleemjes, dan wordt het volgens mij heel leuk bij Oosterkade!

• Goed

Hele leuke, ontspannen avond gehad gister! Ik had al een paar keer achter het net gevist wat betreft reserveren, maar nu kon ik eindelijk eens zelf gaan kijken of het inderdaad zo leuk en lekker is. De inrichting is echt helemaal af, tot in de wc\'s aan toe. Heerlijk gegeten: jellyfish, rauwe tonijnsalade, sushi en groene theeijs. Heel bijzonder gekruid en leuk gepresenteerd, vooral de jellyfish, qua smaak echt super. Het groene thee ijs met honing en munt was echt het lekkerste toetje dat ik ooit gegeten heb! Wel heel jammer dat niet alle gerecht voorradig waren. Nog even nagetafeld onder het genot met mojito\'s en discussie gevoerd over het wel of niet limoen in de mojito, volgens het bedienend personeel niet, volgens ons en internet wel. Wij vonden met in ieder geval lekkerder. Ga zeker nog een keer terug!