Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van ton

• Slecht

Tjoe Tjoe Mas is heel slecht geworden. Zaten al 15 minuten op het terras en zagen niemand. Bleek dat ze zelf zaten te eten, terwijl het restaurant al open was. Terrastafel wordt voor het eten niet meer gedekt. Pangsit Goreng 'wordt nu anders geserveerd': bijna koud en overgoten met een saus. Eerst werden er 3 losse sausjes bij geserveerd. Niet iedere verandering is een verbetering. Na anderhalf uur werd eindelijk de Pangsit geserveerd. Sate Kambing is heel klein geworden en lijkt wel plastic. Eigenaar en bedrijfsleidster (Silvia) maken zich niet druk. Hebben de 'eigenaar' eigenlijk alleen maar drinkend aangetroffen.

• Uitstekend

Een hele korte recensie: PERFECT!!!!!! Dat was echt genieten!

• Slecht

Vies mandje waar de kroepoek in zat. Humeurige serveerster. Hoewel ze aan het verbouwen waren is het volgens mij VERGANE GLORIE. Onbeschoft duur voor hetgeen ze bieden. Culinair stelt het niet veel voor, hoewel het prijsniveau dat wel zou suggereren

• Slecht

Wat een slechte zaak. Plakkend peper- en zoutstel (gewoon vies dus). Pangsit goreng in oude olie gebakken, nauwelijks vulling. De serveerster stond wel heel raar te kijken toen we de pangsit al teruggaven, haar vertelden dat we het drankje zouden afrekenen en zij de rest mocht houden. Wat een afknapper! Durfde zij ook nog te zeggen: \'Volgende keer niet meer komen\' alsof een weldenkend mens zich nogmaals door deze gore tent zou laten mishandelen. Slechts 1 advies: WEGBLIJVEN!!!!!!!

• Slecht

Voor alle duidelijkheid: de cijfers die hiernaast staan heb ik zeker NIET gegeven. Ik zou er maarvoorbij gaan.....

• Slecht

Zeer slechte ontvangst: werd niet begroet, geen opmerking: \'ik kom bij u\', maar weglopen en bij het buffet wat met briefjes gaan staan rommelen. Eens maar nooit meer!

• Uitstekend

Dit is mijn favoriete restaurant. Komt hier nu ongeveer 3 jaar vrijwel elke 14 dagen en kies dan voor het verrassingsmenu. Nog nooit is dat tegengevallen. Peter zorgt met zijn keukenbrigade voor telkens nieuwe gerechten die de smaakpapillen strelen. Hier wordt nog echt lekker vanaf de basis gekookt, en niet zoals in menig restaurant met allerlei kant en klaar componenten een maaltijd in elkaar gedraaid. Anita zorgt met haar medewerkers voor een heel fijne en gezellige sfeer. Kortom: een geweldige aanrader!!!!!!