Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van MADL

MADL

Alleen cappuccino gedaan en plaatkoek gegeten bij het Cafeetje maar beiden zijn prima in orde. Een betere cappuccino hebben we op texel niet kunnen vinden. Service ook prima en voor kleine kinderen een speelparadijs met speelgoed etc.

Gegeten op 5 november 2014

MADL

Tijdens onze vakantie hier meerdere keren lunch gegeten en de broodjes zijn prima. Lekkere tonijnsalade en goede club sandwich. Op dinsdagmiddag zit de oma breiclub er ook en dat geeft een leuke ongedwongen sfeer.

Gegeten op 4 november 2014

MADL

Goede prijs kwaliteitverhouding, vlees (biefstuk) was wel iets te zout maar verder prima op orde en goed gebakken. Goede frietjes in een puntzak en groente ook nog lekker knapperig.

Gegeten op 5 november 2014

MADL

Prima restaurant, lekker gegeten, goede wijn en plezierige bediening. Iets grotere portie bij het hoofdgerecht (4 gangen diner) had wel gemogen en brood vooraf kan beter, leuke broodjes i.p.v. halve boterhammen, maar per saldo een aanrader en vanaf vandaag ook een Michelin ster!

Gegeten op 15 november 2014

MADL

Hier nu een paar keer gegeten. Met name voor kinderen ook een goede plek met complete kids kelder. Pasta's waren prima maar de NL smaak met room mag meer Italiaans puur en dus zonder die room in je (seafood) pastasaus. Pizza niks mis mee. We komen zeker terug.

Gegeten op 14 september 2014

MADL

Prima restaurant met gevarieerde kaart. Voorgerecht met geitenkaas was wel wat te zwaar dus dat neem ik niet meer. Smaakte verder goed. Service en bediening ook goed. Zeker een van de betere restaurants in Baarn.

Gegeten op 18 september 2014

MADL

Net restaurant waar ik als kind redelijk vaak ben geweest. Nu voor het eerst terug. Eten op de kaart klinkt allemaal bijzonder maar de uitvoering toch te beperkt / ik denk te veel prefab. Te veek keukens worden aangeboden. Meer simpele kaart zou beter zijn.

Gegeten op 16 oktober 2014

MADL

Het is hier altijd aardig druk. De pannenkoeken zijn op zich prima alleen de laatste keer waren ze nogal erg vet. Bovenop wordt dan ook nog een klontje boter geserveerd wat het nog zwaarder maakt. Misschien hadden we een slecht dag maar even geen pannenkoek voor ons. Service verder prima en snel.

Gegeten op 25 september 2014

MADL

Iets uit het centrum maar deze locatie is een aanrader om te eten voordat je naar de film gaat. Eten was goed, service ook en decor compleet super. Prijs en kwaliteit goed op orde. Als ik in Den Bosch zou wonen zou ik hiet heel regelmatig de combinatie film met diner gaan maken.

Gegeten op 19 oktober 2014

MADL

Top tentje voor ontbijt. We waren wat laat dus een paar dingen waren al op maar hier zou ik zo weer gaan ontbijten. Eten, service en decor prima op orde. Locatie is ook leuk tegenover de Sint Jan.

Gegeten op 19 oktober 2014