Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van MADL

• Slecht

In het land der blinden is eenoog koning, dat geldt voor dit restaurant. Onbegrijpelijk dat het zo vol zit. Als je van goede smaak houdt dan ben je hier aan het verkeerde adres. Sperziebonen en doperwten compleet gaar, sla bestaande uit de meest simpele ingredienten die je kunt bedenken (sla, wortelrasp, ei en tomaat), te hard gefrituurde aardappelbrokjes, ossehaaspuntjes in een soepkom met kaal bord, fruitsalade uit blik met van die rode kinderpartijkersen en zo gaat het nog wel door. Nee wij komen hier zeker niet terug. Het enige dat goed was het vlees van mijn biefstuk, zeer mals. Jammer dat er dan weer te veel saus overheen gaat. Bediening ook redelijk hoewel er duidelijk verschil zat tussen de zaterdaghulp en het oudere personeel.

• Goed

Om hier slecht te schrijven is wel iets kort door de bocht. Bediening is goed, correct en daar is niets op aan te merken. De rode huiswijn (Argentijns) is ook niets mis mee. De (arrangementje?) groep kreeg een maaltijd die er op afstand niet al te best uit zag. Onze eigen biefstuk was wel prima. De gekookte bloemkool die we zelf nooit kopen was best OK en de sla met seizoen groente witlof ook. Misschien niet de best chef maar zeker ook niet slecht. Van de stukjes witlof met spek hadden we er wel een paar meer willen hebben. Desert was ronduit goed. Samengevat is onze score dan ook goed. Iets aan de groente verbeteren + presentatie daarvan en ik denk dat er meer goede scores gaan komen.

• Goed

Prima gegeten, tomatensoep met lekkere pesto en ook iets zoets. Gewoon niets op aan te merken. De enige reden dat het niet uitstekend is geworden komt door de afstelling van het espresso apparaat. Onze cappuccino was een beetje waterig en dat is gewoon jammer. Pech, gebrek aan inzicht of een manier om geld te besparen laten we maar even in het midden. De bonen is niks mis me. Iets aan de knopjes draaien dus!

• Goed

Leuk tentje, goede sfeer. Op zich lekker gegeten maar op de menukaart valt het op dat veel pasta's sauzen hebben met room en daardoor wat minder 'puur' zijn. Misschien de Hollandse smaak? Mijn 'pure' Spaghetti con Aglio e Olio was lekker maar ik maak 'm zelf (helaas) wel beter. Maar goed prima gegeten en we komen zeker terug.

• Goed

Prima gegeten, aardige en vlotte bediening. Eten goed en voldoende portie. Prijs en kwaliteit goed in verhouding. Keuze uit verschillende huiswijnen per glas. Espresso ook goed en heet. Bij elkaar een goede score.

• Goed

Prima Thai met best wel grote porties en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Scherpte viel ons heel erg mee maar dat zal persoonlijk zijn. Hier kun je best wat vaker gaan eten!

• Goed

Dit is een prima restaurant, goede combinatie tussen prijs, kwaliteit en service/bediening.

• Uitstekend

• Uitstekend

Beter 1x hier eten dan 3x ergens anders, het is dan wat duurder maar alles is dan ook uitstekend. Het eten, de bediening, de wijn, de sfeer, alles is 100%. Hier een aantal keer gegeten en we komen zeker weer terug.

• Matig

• Matig

In de nieuwe opkamer gegeten, ziet er leuk uit, bediening goed maar eten wat minder. Biefstuk (te gaar) op een koud bord kan echt beter. Nagerecht creme brulee smaakte vooal naar boter en was ook weer ijskoud. De volgende keer sate met friet denk ik zo.

• Slecht

Ronduit slecht, sorry. Bruschetta die verkoold smaakt met te koude ingredienten is niet echt lekker. Het piepkuiken uit het menu smaakte echt nergens naar, gevuld met kruiden maar veel te flauw en ook geen krokant korstje, dit nog los van de presentatie met jus en een paar sompige aardappel schijfjes. Dessert OK maar ook weer te koud wat ten nadele is van de smaak. Wijn prima maar met 30+ Euro aan de dure kant. Nee wij komen hier helaas niet terug en ik verwacht niet dat veel mensen uit Utrecht hier vaste klant zijn. Misschien maar eens BBC masterchef kijken om te zien hoe het wel moet en kan + wat inspiratie op te doen.