van Proefkonijn

• Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant uitgekozen wegens heimwee naar Vietnamese keuken. Gevraagd of ze een menu wilden samenstellen van louter kleine Vietnamese gerechtjes. Alles was overheerlijk, vooral de kwartel! Laat je verassen door de chef in dit restaurant en ga voor Vietnamees. Het decor is ok. De service was zeer goed, netjes ongevraagd een glas water bij de wijn geserveerd en hebben gemberthee voor mij gemaakt, hetgeen niet op de kaart stond. Alles voor een zeer redelijke prijs. Wij komen terug voor de gerechten waar we echt geen ruimte meer voor hadden.

Gegeten op 17 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met drie personen gegeten bij First. Een uitproberen via Iens Dinnerdeals. Met dit soort acties is het altijd een beetje afwachten wat daarvoor geleverd kan worden. Het 5-gangen diner dat wij genoten hebben was werkelijk klasse. Een spannend, creatief en goed samengesteld menu. Mooie producten, geen gekunstel, en prachtig bereid. De service was prettig warm en persoonlijk. Je merkt dat hier met liefde voor het vak gewerkt wordt. Wij hebben allen een "Bob-wijnarrangement" gekozen, toch mooie wijnen passende bij de gangen en niet ladderzat naar huis, top! Klein verbeterpuntje is misschien iets meer groenten verwerken in de gangen. Fijne avond gehad, dank First. Komen zeker terug. Hou ons op de hoogte.

Gegeten op 2 november 2012

IENS bestaat 15 jaar!