van henriettedejong

• Recensies in de laatste twee jaar

Na het afstuderen van onze zoon zijn we gaan eten bij deze bekende Thai. Eten wat de pot schaft, verrassend en smakelijk. De kosten zijn ook verrassend laag. Een gezellige eenvoudige ambiance, zeer vriendelijk bedienend personeel. Er stonden zelfs gasten op hun beurt te wachten. Een restaurant om zeker vaker te bezoeken. Gaan we beslit doen.

Gegeten op 4 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Voor de eindpresentatie (TU) van onze zoon, eerst rustig koffie gedronken met super fantastisch appelgebak en echte slagroom. Vriendelijke bediening, gezeten onder de parasol. Een mooie afsluiting van de studie.

Gegeten op 4 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Met een jarige in ons midden met zijn viertjes gegeten bij Daalder. 2de keer sinds jaren, wat een onverwachte verrassing. Het bleek totaal anders geworden, een verrassingsmenu van 4 gangen genoten. Het ene gerecht nog lekkerder dan het andere. Ik verklap niets, ga vooral zelf proberen. De sfeer is ontspannen en de bediening reuze gezellig. Tot de volgende keer.

Gegeten op 7 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijk kop koffie en warme chocolademelk gedronken bij Doppio. Het bedienend personeel is reuze vriendelijk. Ontspannen sfeer. Een aanrader om 'ns aan te leggen. Veel succes gewenst.

Gegeten op 22 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Best salad in town. Ik kom er al jaren. De salade is geweldig en blijft al jaren het uitstekende niveau behouden. Bedienend personeel is reuze vriendelijk. Met dank en groet aan Wendela. Tot snel,

Gegeten op 20 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren spontaan bij de Lamme Goedtsack Hilversum gegeten. Door de aanwezigheid van een paar groepen gasten onstond er een nogal wat lawaaierige sfeer. Een van ons at de dagverse heilbot, maar of het stukje vis werkelijk dagvers was? Helaas niet helemaal gaar gebakken. Het eten werd geserveerd op een bord waar een behoorlijke schilfer van af was. Om de mayonaise bij de frites gevraagd en gekregen. Ook werd er op verzoek een karaf kraanwater geschonken. Het bedienend personeel was uiterst vriendelijk.

Gegeten op 21 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Met zijn viertje gedineerd bij deze Thai. Als enige heb ik een vegetarisch gerecht besteld met het verzoek zeer mild. Het gericht was toch nog heet en weinig gevarieerd en qua hoeveelheid nogal weinig. Het kostte wel veel. We zaten naast een spiegel, nogal onrustig om tijdens het diner met je eigen beeld geconfronteerd te worden. De bediening was uiterst vriendelijk.

Gegeten op 15 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Altijd gezellig om in Laren poffertjes te eten. Al jaren komen wij elke zomer een keer aanschuiven. Het ziet er lekker oubollig uit, precies wat je van zo'n kraam verwacht. Het personeel werkt er ook al jaren. Kortom telkens weer een 'feest der herkenning'.

Gegeten op 6 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Met 5 dames een wandeling gemaakt over Bickers eiland, daarna buiten de high tea genuttigd. De stoelen zitten wat hard en zijn niet makkelijk te verplaatsen, maar de locatie is uitstekend. De bediening is vriendelijk en de high tea was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maandag spontaan samen met echtgenoot gaan dineren bij Spandershoeve. 2 rijsttafels besteld, waarvan 1 vegetarisch. Sommige van de groentegerechten, weet natuurlijk de namen niet, zijn wat doorgekookt. De vlees- en eiergerechten zijn heerlijk zo ook de bijgerechten. De bediening is heel vriendelijk. Wij komen binnenkort terug met de volwassen zonen, maar ik bestel wel iets anders dan een vegetarische rijsttafel.

Gegeten op 10 juni 2013

IENS bestaat 15 jaar!