Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Proever26604

• Goed

Prima kaart. Kwalitatief goed; aardige bediening. Klein nadeel is dat de tafeltjes vrij dicht bijelkaar staan. Zeker een aanrader als je in Amsterdam een hapje

• Goed

Na een lange tijd weer eens bij de Dagvisser gegeten. Dit keer gekozen voor het Bazen Menu. Kwalitatief prima. De bediening mag wel iets oplettender zijn. Verder een prima avond gehad.

• Goed

Uitstekend gegeten. Aardige bediening. Het eigen gebrouwen bier smaakt voortreffelijk. Een aanrader om even een hapje te eten. Prima prijs/kwaliteit verhouding

• Slecht

• Slecht

Na de overwegend positieve recensies besloten om bij Romagna een hapje te eten.

Voor ons was de kwaliteit van de bediening en vooral het eten was ver onder de maat. Op geen enkele wijze weet de kok de gast te prikkelen. Een fantasieloos gepruts is het resultaat.
De kwaliteit van het vlees is bedroevend. De saus is vlak van smaak en de groenten zijn doorgekookt. Deze manier van koken is een belediging voor de Italiaanse gastronomie.

Ook de bediening doet niets om er een gezellige avond van te maken. Het bestek krijg je in je hand geduwd. Als je een opmerking maakt over de kwaliteit van het eten krijg je als antwoord “het zal het vlees wel wezen”. Als je weet dat de kwaliteit niet goed is doe er dan wat aan! In Zoetermeer zijn minstens twee slagerijen die kwalitatief goed vlees kunnen leveren.

• Goed

Gisteren voor het eerst bij M gegeten. Bij het voorgerecht vonden we het jammer dat er te veel garnituur op het bord lag dat de prima sardines niet tot hun recht kwamen. De hoofdgerecht was prima in balans. De smaak voortreffelijk. Voor het dessert komen we zeker nog een keer langs. Ook de wijn was prima afgestemd op de het menu.

De bediening was vakkundig. Ondanks dat er twee groepen zaten wist hij zijn aandacht goed over de andere gasten te verdelen. Kortom een zeer geslaagde avond die voor herhaling vastbaar is.

• Goed

Goede gerechten; vriendelijke bediening; goede service kortom een prima prijs/kwalteit verhouding. Restaurant 5 heeft een heerlijk ontspannen sfeer. Wij komen zeker terug.

• Goed

Prima gegeten. Het eten is voortreffelijk, mooie bijzondere smaakcombinaties, erg goed gepresenteerd. De bediening is attent en vriendelijk. De huiswijn, een Italiaanse, is uitstekend. Wij komen zeker nog een keer terug.

• Goed

Eigenlijk was de keuken al gesloten maar de kok was zo vriendelijk om een prima lunch voor ons te maken. De bediening is vriendelijk en de prijzen redelijk.

• Redelijk

Niet slecht maar ook niets bijzonders en nogal prijzig.

• Redelijk

Na zoveel lofzang leek het mij een prima idée om bij Ko Chang te gaan dineren. De bediening draait te veel op routine, het echte gastheerschap ontbreekt daardoor. Ook de keukenbrigade moet uitkijken om het gevoel voor kwaliteit niet te verliezen. De mix van voorgerechten (Ko Chang mix) was lauw. Je krijgt de indruk dat deze voorgerechten al eerder gemaakt waren en er iets mis is gegaan met het opwarmen/warm houden. De kip in de Kai Met Ma Moeang was waarschijnlijk nog opgehokt. Het gerecht bestond voornamelijk uit seizoengroenten en cashewnoten.
Persoonlijk vond ik het tegenvallen. Als ik de volgende keer in Amsterdam ben zoek ik wel een andere gelegenheid in de Jordaan.