van Hanna33

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik ken de Bank enkel van koffie en een lunchje. Koffie. Ik verbeeld me dat ik een fijnproever ben waar het koffie betreft. Ik vind het heerlijk. De lunchkaart bevalt mij prima. Ze hebben leuke niet zo helemaal doorsnee gerechtjes, prachtig opgediend en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een heerlijke plek met een prettig terras en leuke bediening. Ank

Gegeten op 30 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Sinds ik mijn partner verloren heb ga ik elke zondag ergens ontbijten en doe dat overwegend bij de Machinist. De koffie vind ik absoluut klasse. En bijv. roerei, dat is nu eenmaal mijn favoriet, op zondag, kunnen ze nergens beter klaarmaken. De bediening vind ik heel sympathiek. En muziek wat zachter? Geen probleem. Ik ben een zeer tevreden klant dus.

Gegeten op 14 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag bij Da Enzo Marchese een gegratineerde uiensoep besteld. Gratin heb ik niet kunnen ontdekken en de hoeveelheid was wel uiterst gering en zeer zout. Wel kreeg ik prachtig wit gesteven servet. Ik raad Da Enzo aan om het geld van de gesteven servetten te besteden aan een beter produkt. Ook het tuinterras is zeer ongezellig, geen bloemetje te zien. Jammer.

Gegeten op 1 augustus 2013

IENS bestaat 15 jaar!