van Jelle Bel

• Goed

De kleine porties zijn niet zo heel erg klein. Heerlijk gegeten, prima bediening en gezellig ingericht.
De currysoep met zeewier is een aanrader.
Ik ga er binnenkort nog eens eten!

• Uitstekend

Heerlijke smaken, mooie gerechten, goede bediening en een fijne plek om te zitten.

• Uitstekend

Heerlijke gerechten, goede wijnen, mooie inrichting, professionele bediening en fijne sfeer.
Een aanrader voor visliefhebbers!

• Goed

Heerlijke, verse en mooie sushi! De inrichting is goed gedaan, de bediening was wat traag. Maar dat was niet storend.

• Uitstekend

Voor de 4e keer genoten van de heerlijke sushi, gegrilde zalm en ossenhaas en udon noodles. Helaas is het er nooit druk, ik hoop dat Suzi het redt in de Willemstraat.

• Goed

Afgelopen maanden een paar keer gegeten tijdens lunch. Heerlijke salades met lekker vers brood, goede wijn. Op het terras ook prima antipasti bij de borrel gegeten, ik ga hier zeker vaak komen.

• Redelijk

Omdat dit 1 van onze lievelingsrestaurants gingen we 2 weken geleden weer naar Luce. Het eten was wederom heerlijk, maar de bediening klopte niet. We voelden ons vaak 'vergeten' en als we eindelijk aandacht trokken werden we nauwelijks aangekeken. Erg jammer, want dit hebben we hier niet eerder meegemaakt. Een teleurstelling dus, hopelijk was dit eenmalig.

• Uitstekend

Heerlijk eten, goede wijnen en prettige bediening.
Wij hebben deze week erg genoten van ons diner in Jules. Het was ons eerste bezoek aan dit hotel/restaurant. Je kunt voor een menu kiezen, maar wij besloten om losse gerechten te bestellen.
Eerst werden we verrast met een trio van amuzes (pompoensoep, eendenworstjes en een komkommer-makreel-tomatengelei). Lekkere smaken, en het zag er mooi uit.
Als voorgerecht aten we yellowfin tonijn met venkel (erg mals, met de verrassende smaak van zeewier in poedervorm) en de dubbelgetrokken fazantconsommé (met kurkuma en gember). Wederom heerlijke gerechten, met mooie bijpassende (biologische) wijn.
Als hoofdgerecht aten we cantharellen met risotto (fijne herfstsmaken en een romige subtiele risotto) en kalfssucade met zalf van broccoli, madeirasaus en risotto. Ook hier hebben we weer van genoten.
Tot slot bestelden we stoofpeertjes in rode Banjulswijn met chocolade sorbet en de cilinder van chocolade gevuld met een mousse van zwarte thee, karamel roomijs en heldere karamelsaus. Deze deserts zagen er mooi uit, en smaakten net zo lekker.
De bediening, een stagiaire en de sommelier, heeft ons uitgebreid verteld over de producten die gebruikt zijn. Erg prettig! Wij vinden dit restaurant een aanrader als je houdt van pure smaken, mooi opgemaakte borden, en deskundige bediening.

• Goed

Vorige week heerlijk gegeten bij Roos. Voorgerecht knolselderijsoep, hoofdgerecht gevulde pasta, beiden waren ontzettend lekker, vol van smaak, en mooi opgemaakte borden. We dronken de witte huiswijn, erg lekker!
Na het voor- en hoofdgerecht konden we helaas geen nagerecht meer op dus de te kleine porties die hieronder werden beschreven gelden niet voor iedereen. Wat ons betreft was de prijs ook dik in orde.

• Goed

Ondanks de drukte kon de bediening het gisteravond goed af. De Samsam gerechtjes waren erg lekker (paddestoelenrisotto, pittige currysoep en tonijntartaar) en het werd in een goed tempo geserveerd. Prima avond dus!

IENS bestaat 15 jaar!