Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Laura_33

Laura_33

Ook wij kwamen hier via vakantieveilingen terecht. Helaas werd deze avond bij Delphi een grote teleurstelling. De organisatie was een drama, dat bleek al bij binnenkomst. De hectiek van een vol restaurant leek de bediening teveel (die was onderbezet en totaal ongeorganiseerd). We konden redelijk snel ons voorgerecht en hoofdgerecht opgeven, dat liep goed. Het uitserveren duurde lang. We hadden continu andere bediening aan tafel, waardoor het overzicht voor de bediening totaal ontbrak. Het voorgerecht heeft ons goed gesmaakt, het hoofdgerecht veel minder. Nadat onze borden werden weggehaald hadden we nog geen dessert opgegeven, het duurde lang voordat dat uiteindelijk doorkwam en werd geserveerd. Wij moesten al met al erg lang op ons eten wachten, het eten zelf viel tegen en de bediening was een chaotisch rommeltje. Erg jammer, en dus zeker geen aanrader. Leuke manier om zo via vakantieveilingen een restaurant te kunnen uitproberen, maar dit nodigt helaas absoluut niet uit om terug te komen.

Gegeten op 26 juli 2012

Laura_33

De nieuwsgierigheid naar een avond barbequen in een restaurant bracht ons in Apeldoorn. Het concept van een arrangement met onbeperkt eten en drinken klonk ons goed in de oren, en wilden dit uitproberen. Het restaurant zelf is niet groot, maar doet gezellig aan en is ruim genoeg opgezet. De ontvangst was gek, het duurde lang voor er bediening was die ons opmerkte (wij konden zelf niemand vinden). Nadat we plaats hadden genomen aan tafel en drankjes hadden besteld, kwam de bediening het principe van het barbeque arrangement uitleggen. Vlees, vis, sausjes konden we uit het buffet halen en zelf barbequen op tafel. Daarbij zou de bediening zorgen voor de drankjes, brood en frietjes (allen onbeperkt!). Voor het vlees moesten we 'voor onszelf zorgen'. Logisch natuurlijk. Nu kwam dat ook wel goed, alleen was het jammer dat de bediening gedurende de avond niet erg opmerkzaam was. Ze kwamen niet langs, en we moesten zelf veel wachten en onze hand opsteken om om een nieuw drankje te kunnen vragen. Het arrangement dat dit restaurant biedt is zeker leuk en origineel, maar voor wat het kost blijft de service daarbij achter, en het aanbod van het vlees ook. Leuk om een keer geprobeerd te hebben, maar daar blijft het bij.

Gegeten op 31 augustus 2012

Laura_33

Erg leuke plek om te eten. Ik keer hier altijd graag naar terug om met vrienden een heerlijke pannenkoek te eten. Het restaurant is heel erg leuk ingericht, en heeft een knusse en gezellige sfeer. Door alle decoraties aan het plafond (rondrijdende treintjes, vliegtuigen aan de plafondventilator) kijk je je ogen uit. Het eten is er gewoon altijd goed! Zeer smakelijke pannenkoeken. Ik bestel er altijd een medium pannenkoek (je kunt kiezen uit small, medium, large) maar heb aan het einde vaak spijt dat ik geen large pannenkoek heb gekozen. De bediening is daarbij zeer vriendelijk en snel. Kortom, een fijn plekje waar je terecht kunt voor een voortreffelijke pannenkoek!

Gegeten op 9 augustus 2012

Laura_33

Met een groep van 5 personen lekker gegeten bij Buenos Aires. We werden vriendelijk ontvangen. Het restaurantje is klein, maar doet erg gezellig aan. Na de keuze voor een assortiment van de grill kwam deze ook snel op tafel nadat we de salade vooraf kregen. Het eten was erg lekker en smaakvol. De bediening was niet altijd even snel en oplettend, vaak een hand op moeten steken omdat drankjes op waren. De opmerkzaamheid kan beter, maar het eten is er erg goed. Wat dat betreft zeker een aanrader!

Gegeten op 25 augustus 2012

Laura_33

Na een tijdje zoeken naar leuke restaurantjes in Dokkum uiteindelijk gekozen voor Romana. Een prima zaak met een leuke kaart. De bediening was snel en netjes. We hebben twee pizza's besteld, en die waren beiden erg smakelijk. Ze stonden ook snel op tafel. De pizza was rijkelijk belegd, en het deeg goed afgebakken. Erg lekker gegeten hier, voor een prima prijs.

Gegeten op 22 augustus 2012

Laura_33

Wat was het genieten bij Le Bibelot! Een klein maar fijne plek in hartje Utrecht. Het restaurantje heeft een prettige sfeer, en fijne Franse muziek op de achtergrond. De muziek heeft een perfect volume, waarbij het absoluut geen storende factor is om met vrienden te praten. De bediening is accuraat en zeer vriendelijk. De gekozen lamsfilet was werkelijk heerlijk! Daarna genoten van heerlijk dessert, en met een ontzettend goed gevoel de zaak weer uitgelopen. Wat een heerlijke plek voor ontspanning, gezelligheid, goed eten en goede service! Een enorme aanrader.

Gegeten op 2 juni 2012

Laura_33

Tijdens een tweedaags bezoek aan Groningen om de stad te verkennen op basis van de goede recensies op Iens gekozen om bij La Mensa te gaan eten. We hadden wel zin in een goede Italiaanse maaltijd, dat moest helemaal goedkomen dachten wij. Na een hartelijk welkom kozen we een tafeltje uit, het was er niet druk. De kaart is redelijk uitgebreid en de gerechten goedkoop. Nadat wij binnen 10 minuten na binnenkomst onze bestelling hadden gedaan (brood vooraf, lasagne en ravioli) duurde het een half uur (!) voor we het brood kregen. Direct daarbij kwam de lasagne al op tafel, maar de ravioli was er nog niet. Enkele minuten later werd de lasagne weer weggehaald omdat er nog niet aan begonnen was en hij eigenlijk naar een andere tafel moest... Er werd gemeld dat het nog 10 minuten duurde voor ons eten klaar was. Na een kwartier gevraagd aan de bediening hoe lang het nog duurde, maar daar kwam geen antwoord op. Uiteindelijk na het brood moesten we in totaal nog 25 minuten wachten! Al met al dus praktisch een uur op ons eten gewacht, waarbij duidelijk werd dat de organisatie in de keuken niet goed was. Het eten smaakte prima, al bevatte de lasagne erg veel olijfolie. Vanwege het lange wachten kozen we ervoor geen dessert te nemen, maar hier werd ook niet meer naar gevraagd. Na het vragen van de rekening duurde dat ook nog erg lang, toen ik zelf maar naar de balie gelopen ben om te betalen. Al met al waren onze ervaringen met Gigis la Mensa dus wat teleurstellend. Mooie plek om prima Italiaans te eten, maar houd rekening met de wachttijd en slechte service!

Gegeten op 20 augustus 2012