a TripAdvisor company

van PGer

PGer

Lekkere sushi, wat ik hier heb leren eten. Maar ook ben ik gecharmeerd van de heerlijke vleesgerechten die op de kaart staan. Bediening wel erg opdringerig met drinken aan bieden.

Gegeten op 12 februari 2016

PGer

veel keuze in vlees, biefstuk was wel telkens op en duurde wel een tijd voor het bijgevuld werd. Wij waren met een grote groep, ze hadden een tussen tafel geplaatst echter zit hier geen bbq in. Degene die in het midden zitten in ons geval 4 personen moesten helemaal over de anderen heen buigen. Ook was er te weinig bediening, 2 voor een volle zaal, onze tafel stond helemaal vol met glazen en flesjes drinken. Die meiden konden daar verder niets aan doen, ze deden hun best maar ze redden het gewoon niet. Minpuntje was ook dat je maar 1 keer ijs mag halen, deze was echt super lekker, maar je mocht maar 1 keer 2 bolletjes halen.

Gegeten op 21 februari 2016

PGer

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij de Eeterie, daar kiezen lastig is tussen al die heerlijke gerechten gekozen voor het 03402 menu, Parade van 5 kleine voorgerechten, hoofdgerecht verrassing, Parade van 5 kleine nagerechten. Het was weer heerlijk. Fijne bediening, lekker eten, kortom alles top!

Gegeten op 20 februari 2016

PGer

We dachten hier heerlijk te gaan kaasfondueen maar dit pakte helaas anders uit. 5 personen kaasfondue van €16,95 per persoon, 1 persoon lamsrack van schrik niet €24,95 De lamsrack smaakte goed maar veelste duur voor wat je krijgt. Bij de kaasfondue werd een schaaltje met bloemkool, komkommer, wortel, courgette en wortel geserveerd. We warenmop het brood aan het wachten maar dit werd niet geserveerd. Nadat we dit gevraagd hadden kregen we een klein plat broodje van zo'n 20x15 cm in reepjes voor 5 personen. De kaasfondue vonden wij echt veelste sterk naar wijn smaken. "Gek" kregen we als antwoord hij komt zo uit een pakje! De kaasfondue werd toen wel meegenomen en ze hebben er kaas bij gedaan waar wij enorm blij mee waren. Hij smaakte toen een stuk beter, we hebben nog 2 keer meer om brood moeten vragen, dit voelde erg ongemakkelijk. Eens maar nooit meer voor ons, jammer want de wil leek er wil in te zitten bij de twee vriendelijke dames die ons bediende, en het is een leuke locatie...

Gegeten op 1 maart 2015

PGer

Ben hier wezen eten met collega's, we kregen een verrassingsmenu wat hoofdzakelijk uit vis bestond. Nou ben ik geen viseter maar...dit was heerlijk. Heb zelfs krab op, had dit nooit gegeten als ik wist wat het was maar ook dit was heerlijk.

PGer

Erg lekkere gyros, nooit ergens beter gehad. Heerlijk gekruid. Wat jammer is, is dat je vaak ontzettend lang moet wachten op je bestelling. Kan vaak niet even "snel" wat halen.

PGer

Heerlijk onbeperkt spareribs eten, helaas smaken deze veel minder lekker als je het buffet neemt. Jammer want ik was met andere die buffet wilde en dan moet je dus allemaal buffet

PGer

Heerlijk ijs, vooral yoghurtijs is super! Jammer dat we nu weer een half jaar moeten wachten op zo'n heerlijk ijsje. We tellen de maanden af :)

PGer

We hebben 18 augustus weer super lekker gegeten bij Eeterie 03402. Door het mooie weer konden we heerlijk eten op het gezellige terras. We hebben gekozen voor de Hors d'œuvre (Parade van Diverse kleine voorgerechten) Heerlijk was het, en dat terwijl ik normaal niet zo'n vis eter ben. Als hoofdgerecht hadden we de Filet mignon, heerlijk mals.
Als dessert hadden we de Grand Dessert (Diverse Lekkernijen), en ook deze was weer heerlijk. Voor ons was dit het ideaalste menu want keuzes maken tussen al dat lekkers is moeilijk :)

Gegeten op 18 augustus 2012

PGer

Het lijkt of de kwaliteit steeds meer afneemt, of ben ik nou zo verwend ;) Ik weet niet of er een nieuwe kok is, of dat het komt door het onbeperkt eten maar veel dingen verliezen hun smaak. De varkenshaasmedaillons met zoete portsaus waren voorheen super, nu leek de saus meer op water. Ook de jus d' orange leek met water aangemengd even als de Crema catalana? Jammer we gaan het nog eens bij een andere vestiging proberen, Gouda was altijd super.

Gegeten op 16 augustus 2012