van PGerritsen

• Recensies in de laatste twee jaar

Ben hier wezen eten met collega's, we kregen een verrassingsmenu wat hoofdzakelijk uit vis bestond. Nou ben ik geen viseter maar...dit was heerlijk. Heb zelfs krab op, had dit nooit gegeten als ik wist wat het was maar ook dit was heerlijk.

• Recensies in de laatste twee jaar

Enige tijd geleden hier gegeten met mijn werk. M'n vrouw was zwanger en had weinig keuze, veel rood vlees en ze wisten niet hoe de zalm verpakt was, is dit vacuüm dan mag je het niet tijdens de zwangerschap. Uiteindelijk uitgekomen op eend met heel veel vet, jammer! Mijn stukje biefstuk smaakte een stuk lekkerder.

• Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekkere gyros, nooit ergens beter gehad. Heerlijk gekruid. Wat jammer is, is dat je vaak ontzettend lang moet wachten op je bestelling. Kan vaak niet even "snel" wat halen.

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk onbeperkt spareribs eten, helaas smaken deze veel minder lekker als je het buffet neemt. Jammer want ik was met andere die buffet wilde en dan moet je dus allemaal buffet

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk ijs, vooral yoghurtijs is super! Jammer dat we nu weer een half jaar moeten wachten op zo'n heerlijk ijsje. We tellen de maanden af :)

• Recensies in de laatste twee jaar

We hebben 18 augustus weer super lekker gegeten bij Eeterie 03402. Door het mooie weer konden we heerlijk eten op het gezellige terras. We hebben gekozen voor de Hors d'œuvre (Parade van Diverse kleine voorgerechten) Heerlijk was het, en dat terwijl ik normaal niet zo'n vis eter ben. Als hoofdgerecht hadden we de Filet mignon, heerlijk mals.
Als dessert hadden we de Grand Dessert (Diverse Lekkernijen), en ook deze was weer heerlijk. Voor ons was dit het ideaalste menu want keuzes maken tussen al dat lekkers is moeilijk :)

Gegeten op 18 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Het lijkt of de kwaliteit steeds meer afneemt, of ben ik nou zo verwend ;) Ik weet niet of er een nieuwe kok is, of dat het komt door het onbeperkt eten maar veel dingen verliezen hun smaak. De varkenshaasmedaillons met zoete portsaus waren voorheen super, nu leek de saus meer op water. Ook de jus d' orange leek met water aangemengd even als de Crema catalana? Jammer we gaan het nog eens bij een andere vestiging proberen, Gouda was altijd super.

Gegeten op 16 augustus 2012

IENS bestaat 15 jaar!