Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van DLYHU

DLYHU

Nieuw geopend All You Can Eat restaurant op het Eemplein. Heerlijke sushi's, perfect formaat en super vers. De vlees gerechten waren heerlijk mals, en de gefrituurde hapjes waren ook erg lekker! Tot slot het dessertbuffet, 14 meter aan heerlijke zoetigheden en fruitsoorten! Nog uitgebreider dan Utrecht! Zeer attente bediening, en het ziet er strak en sfeervol uit. Een echte aanwinst voor Amersfoort!

Gegeten op 28 februari 2014

DLYHU

Genoteerd als nummer 1 van mooiste plekjes om te eten in Amsterdam. Dit vond ik erg meevallen, je hebt een mooi uitzicht over de stad, maar daar blijft het bij. Het interieur is niet heel bijzonder, wellicht heb je een andere beleving wanneer het buiten donker is, en aan de bar zijde een drankje gaat doen i.p.v. dineren.

Menukaart was beperkt, maar wat wij hadden gegeten was erg smaakvol. Vakkundig personeel. Tafels voor 2 personen langs het raam waren leuk opgesteld.

Gegeten op 29 april 2013

DLYHU

Leuke ambiance. Alleen de meerprijs sushi's zijn echt goed van smaak. Op een woensdag wezen eten, zat vrijwel vol, goed teken. Grote open ruimte waardoor je van boven naar beneden kunt kijken, sfeervol. Warme gerechten waren normaal. Al met al leuk om een keer te gaan eten.

Gegeten op 15 mei 2013

DLYHU

Afgelopen maandag hier met de familie voor het eerst wezen eten. Wij wilden niet heel uitgebreid eten, dus hebben in overleg een 3 gangen laten samen stellen. Voor, tussen en hoofdgerecht. We hadden de kabeljauw als hoofd, heel erg smaakvol. Gerechten zagen er ook mooi uit. Service was super, wij waren dan ook maar de enige met 1 andere tafel die avond. Zaak was ook erg sfeervol ingericht.

DLYHU

Afgelopen maandag hier wezen eten, zat vol, niet heel veel zitplaatsen, stuk of 40. Stukje vlees besteld en wat andere bijgerechtjes, vlees was lekker mals. Decor is krap en alles van hout, niet mijn smaak. Leuk vlot personeel.

DLYHU

Verouderd wokrestaurant, qua decor kan het niet meer mee, 10 jaar terug was dit nog speciaal, nu is het klaar. Gewokt met een groepje collega's. Gon Bao saus was flauw, witte rijst aan de droge kant, tippan yaki was wel lekker, panga filet en kip waren goed klaargemaakt. Pannenkoekje met bolletje ijs achteraf ging er ook lekker in. Er zijn betere wokrestaurants.

DLYHU

Vanavond hier voor het eerst Grieks gegeten... Hadden een mixed grill besteld met kip, kalkoenspies, lamskotelet en giros. De vleessoorten waren allen normaal, de giros vond ik het lekkerst. Decor is niet bijzonder er hangt niet echt een sfeer. Enig kritiekpunt is dat we lang op stokbrood moesten wachten en geen frisdrank uit flesjes, de tafelwater was ook eigenmerk volgens mij.

DLYHU

Na het karten hier wezen eten! Heel groot restaurant, met 1 grote centrale open keuken en buffet. Ruime keus aan diverse buffetten, de tipan-yaki was erg lekker, goede kwaliteit vleessoorten en goede sauzen. De gon bao saus van de wok was iets te flauw. Fijne tafels, komt door het tafelkleed, dit zie je bijna nergens meer bij een wok, maar is zeker een toegevoegde waarde!

DLYHU

Heb hier vorige week na een familiebezoek gegeten. Een wok restaurant met alles! Wok, bakplaat, grill, warm buffet, salade & dessertbuffet. Wok sauzen zijn super van smaak, bakplaat gerechten waren ook uitstekend. Gamba's met wok schotel met Gon Bao saus en witte rijst, heerlijk! Bediening was vriendelijk en snel. Sfeer is wat minder, maar dat is meestal bij wok restaurants.

DLYHU

We dachten dat dit een nieuw dim-sum restaurant was, maar het bleek toch meer de focus te leggen op de traditionele Chinese gerechten... De dim-sums die ze hadden waren niet bijzonder van smaak. Wel heb ik veel goede verhalen gehoord over dit restaurant... De inrichting heeft een echt Chinese sfeer, heb enkele keren ook het gevoel gehad alsof ik in China was beland...