Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van jebouman

jebouman

We hadden hier al een tijd niet meer gegeten, dus we waren benieuwd naar eventuele veranderingen. De nieuwe ingang is echt een verbetering, het blijft zo warmer en rustiger in het restaurantgedeelte. Wij namen het februarimenu en een à la carte menu. Beiden waren echt van topkwaliteit! Wat ons betreft is dit eten kwalitatief het beste van Leiden! Complimenten aan de chef.

Gegeten op 17 februari 2013

jebouman

Een mooi en sfeervol restaurant achter de dijk in Hindeloopen. De kaart is bijzonder en het eten is ook erg prijzig. Helaas lijkt het restaurant echter iets te veel pretenties te hebben voor wat ze bieden. Het eten was niet allemaal lekker, het bestek was niet goed schoon en het eten was soms wat te flauw of juist te bitter. Prijs-kwaliteit verhouding daardoor slecht. Bediening doet chique, maar is het niet echt, daardoor komt de bediening kil over.
Wel een gratis karaf water op tafel met ijsklontjes.

Gegeten op 6 augustus 2012

jebouman

Leuk is echt ongedwongen leuk. Eenvoudig maar gezellig voor na een dagje winkelen of om samen met vrienden gezellig een keer af te spreken. Zeer hartelijke bediening, oog voor de gasten en de bediening was ook zeer vriendelijk naar onze kinderen. Lekker gegeten voor een vriendelijke prijs. Wij komen nog een keer terug.

Gegeten op 1 augustus 2012

jebouman

Wij aten hier op een warme avond. Buiten zat het terras helemaal vol, waardoor het restaurant in capaciteit verdriedubbeld was. Blijkbaar kon de keuken dat niet aan, want wij moesten 45 minuten op ons eten wachten. Het eten was daarna ook niet bijzonder. De salade met vis was karig gevuld en voor kinderen is het kindermenu ook inspiratieloos. Water op tafel moesten we ook nog betalen, dus echt een tegenvaller. Wij komen hier niet meer terug.

Gegeten op 8 augustus 2012

jebouman

De plek waar het theehuis ligt is echt een van mijn favorieten. Wij kwamen op een avond met prachtig weer, maar onweer op komst. Het was erg druk en wij waren met 5 personen. De bediening dacht geweldig mee en regelde voor ons een tafel op de gezellige veranda, toen het onweer losbarstte werd onze tafel verschoven zodat wij niet in de regen zaten. Lekkere pannenkoeken en gezellig en vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 5 augustus 2012

jebouman

Bij La Bota weet je wat je krijgt, het is een echt eetcafé met de bijbehorende gerechten de bijbehorende prijzen en een zeer vriendelijke en gezellig bediening. Ik was hier al jaren niet meer geweest, maar ik kom binnenkort zeker weer een keer terug. Eerlijk eten tegen een eerlijke prijs!

Gegeten op 15 juli 2012

jebouman

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Opvallend is ook de uitgebreide kinderkaart. Kinderen kunnen ook serieuze voor- en nagerechten bestellen of kinderporties van het volwassenenmenu. Toen in de bediening iets fout was gegaan, kwam de serveerster die de fout gemaakt had keurig excuses aanbieden en het probleem direct oplossen. Enige minpunt: water in flessen is toch niet meer van deze tijd. Verder echt een aanrader!

Gegeten op 9 augustus 2012