Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van LoenenaandeVecht

LoenenaandeVecht

Afgelopen vrijdag heb ik met vrienden een verjaardag bij Izakaya gevierd. We hebben zo'n 700 euro uitgegeven.

Een drankje scoren aan de bar - omdat de tafel veel later klaar is dan gepland, op zich geen probleem - is een kunst hier. Incapabele barmensen, geen cocktailmenu.

Toen ik aan het einde van de avond met mijn glas wijn in de hand buiten even een luchtje wilde scheppen, werd ik door uw uitsmijter beschuldigd van het 'stelen van een glas'. Het leek er ook wel op of hij met zijn bijdehante opmerking ("glas stelen") wel vaker klanten had aangesproken, wellicht omdat het niet toegestaan is om buiten een glas te drinken? Hoe iemand een dik betalende klant op deze manier denkt te mogen aanspreken, is mij echt een raadsel. Misschien is niet overbodig om het personeel wat kennis bij te brengen in service en gastvrijheid.

Gegeten op 21 juni 2013

Wat een ellende!

Nog nooit in mijn leven zulke slechte service gekregen van onbekwaam en ronduit onbeschoft personeel. Typisch een tent waar de klant er niet toe doet; je mag blij zijn "uitverkoren te zijn in hun paleis te mogen vertoeven". Een arrogantie die op niets gebaseerd is: het is een zooitje ongeregeld.

Het ziet er allemaal mooi uit. En het eten smaakte beter dan mij voorspeld was. Maar mij zie je er N O O I T meer.

Gegeten op 11 augustus 2012