a TripAdvisor company

van arno6

arno6

5 gangen kerstmenu genuttigd. Na iets meer dan 2 uur stonden we al buiten. Eten kwam te snel en had qua presentatie niks bijzonders. Iets wat je met kerst wel mag verwachten. Bediening had geen kennis van horeca etiquette. 2x lippenstift op glas, nieuwe wijn in hetzelfde glas schenken, wijnarrangement waar je zelf om moet vragen. En een eigenaresse die een stagiaire hiervan de schuld geeft..... en dat is jammer. Geen begeleiding of aansturing en dat ks wel de taak van de eigenaars. Teleurstellende ervaring. Ga er nooit meer heen.

Gegeten op 25 december 2015

arno6

Afgelopen zaterdag hier gegeten voor een voorstelling in het Circus theater. ondanks dat de helft leegstond, werd ons verteld dat we de laatste vrije tafel hadden?? Gedurende ons diner is niet alles bezet geweest. Bediening was opzich prima. Hadden alleen een hoofdgerecht, wat ruim 45 minuten duurde voordat het kwam. Ik vond dat gezien de drukte aan de lange kant. Verder was het erg fris binnen. Op ons verzoek zijn enkele warmtelampen aangezet.
Hoofdgerecht was Mixed Grill. Deze was niet bijzonder en was wat je van een strandcafe mag verwachten. Niet meer maar zeker niet minder. Niet een super aanrader maar zal het ook niet afraden.

Gegeten op 16 maart 2013

arno6

Afgelopen donderdag gegeten, het Chef's Special menu. Heerlijk 3 gangen met lekkere wijnen erbij. Hertencarpaccio, wildragout en heerlijke chocolademouse na. Goede bediening en een mooi restaurant! na de verbouwing zeker de moeite waard om eens heen te gaan!

Gegeten op 13 december 2012