van comidabuena

• Recensies in de laatste twee jaar

Één keer in het restaurant gegeten en sindsdien regelmatig thuis laten bezorgen. De chicken katsu curry is mijn ultieme favoriet, heerlijke salade, crispy kip, lekkere rijst en heerlijke currysaus!
Het restaurant lijkt op een mooie kantine, met lange tafels en lange houten bankjes. De bediening brengt het eten niet tegelijk, maar gewoon als het klaar is. Het gaat om het eten en dat merk je.

• Recensies in de laatste twee jaar

Superklein restaurantje maar gezellig ingericht. Het bekende knoflookpotje als voorgerecht genomen op basis van alle enthousiaste reacties hier en dat was erg geslaagd, zeker een aanrader! Hoofdgerecht kipfilet met brie en blauwe kaassaus en saté allebei erg smaakvol. Bediening was snel en vriendelijk en had goede kennis van zaken. Ruim van tevoren reserveren is aan te raden als je zeker wilt zijn van een tafel.

• Recensies in de laatste twee jaar

Ben hier regelmatig te vinden voor de lunch. Ze hebben o.a. de grootste tosti’s van Groningen en die zijn niet alleen groot, maar ook erg lekker! Ook de uitsmijter (vooral die met zalm) is erg goed. Het decor is mooi, met schilderijen van de kunstenaars van Novo aan de muur, fijne bankjes om op te zitten. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar, maar dat vind ik zelf niet vervelend. De bediening ziet er tiptop uit en is vriendelijk.

• Recensies in de laatste twee jaar

Decor erg authentiek, al is het wel een beetje plakkerig allemaal.. De surinaamse pannenkoek viel tegen door de hoeveelheid saus (ik had helaas de recensie hieronder niet gelezen, anders had ik die niet gekozen) Mijn tafelgenoten waren wel tevreden met hun pannenkoek, het is ook ruim voldoende qua hoeveelheid.
Qua kindvriendelijkheid heb ik twee tips. Ten eerste: plaats alsjeblieft een traphekje bij de uitgang. De speelplek voor kinderen is hier vlakbij en zoals het nu is kunnen ze zo naar buiten lopen waar zich water en een drukke weg bevinden.
Ook zou het makkelijker zijn als er knijpflessen stroop op tafel zouden staan (i.p.v. de grote pot met pollepel) zodat de kinderen zich zoveel mogelijk zelf kunnen redden met het versieren van de pannenkoek.
De service was goed, maar ik had wel iets meer interactie/zichtbare affiniteit met kinderen verwacht.

• Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier gisteren op het terras gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en had hele goede kennis van hun producten. Het eten was smaakvol en vers, van de tortilla's tot aan de guacamole. Een toetje kon er helaas niet meer bij, maar we komen hier zeker terug.

• Recensies in de laatste twee jaar

Modern ingerichte zaak, nette vriendelijke bediening, gezellig & ruim terras. Voor zowel lunch (heerlijke verse panini's) als diner (bruschetta's vooraf en varkenshaas met pepersaus als hoofdgerecht) een aanrader. Ruime keus op de menukaart, goede prijs-kwaliteit verhouding. De bediening hield goed rekening met speciale dieetwensen.

• Recensies in de laatste twee jaar

Een paar keer gegeten en telkens aangenaam verrast door de gastvrijheid en gezelligheid. De schelvis was lekker, ook een aantal keren het dagmenu gehad wat goed is bevallen. Het menu wisselt vaak genoeg om de variatie erin te houden. Als je zeker wilt zijn van een tafel reserveer dan van tevoren.

• Recensies in de laatste twee jaar

Erg mooie zaak van binnen, heel netjes ook. Bediening was snel, maar ongeïnteresseerd. (Tip: een glimlach en oogcontact zou wonderen doen).
Ik had één van de specialiteiten volgens de kaart; de mexicaanse lasagne en dat smaakte heerlijk. Ook mijn tafelgenoten waren positief over hun gerecht.

• Recensies in de laatste twee jaar

Het is heel lastig om hier te eten als je bepaalde dieetwensen hebt, er werd te weinig rekening mee gehouden. Bij elke menugang lag er wel iets op mijn bord waarvan mij was toegezegd dat ze het zouden weglaten, erg jammer. Het eten wat ik wel mocht was lekker. Decor druk en rommelig naar mijn mening.

• Recensies in de laatste twee jaar

Paar keer binnen gegeten (lunch en diner) en dat was uitstekend, nette bediening, snelle service, heel lekker eten, mooi decor. Buiten op het terras echter regelmatig zeer lang moeten wachten terwijl de bediening ons niet vriendelijk te woord stond. Het cijfer voor de service is een gemiddelde van binnen; een ruime 8, en buiten helaas een 4.

IENS bestaat 15 jaar!