Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van joostboek

joostboek

Afgelopen zaterdag een 5 gangen diner gehad bij Tante Blanche. Speciaal samengesteld voor de groep waarmee we waren. De gerechten waren een heerlijke afwisseling van vlees en vis. Ook zat er een bijzonder soepje tussen. Aan de bediening gevraagd wat een goede bijpassende wijn was en die ook gekregen. Het diner afgesloten met een mooi opgemaakt chocolade toetje en voor de liefhebbers daarna nog een kaasplank met port. Heerlijk. De kaas door de chef zelf gesneden met informatie over de kazen maken zo'n avond speciaal. Top!!

Gegeten op 1 februari 2014

joostboek

Wij waren per ongeluk in de buurt en wat een feestje. Uitleg over het eten, lekkere sfeer en de cactus soep is echt een aanrader! De bediening was heel behulpzaam. Het eten vol van smaak, presentatie prachtig! Bij het hoofdgerecht een heerlijke Cocktail gehad, die waren lekker en mooi! Ben je in de buurt, ga hier heen!!

joostboek

Benieuwd naar de nieuwe inrichting eerste paasdag gegeten bij de brouwerij. Het bestelde biertje was oke, maar de menukaart viel erg tegen. Weinig keuze in hoofdgerechten en als je gaat eten bij de brouwer verwacht je gerechten met bier. Zelfs geen bierpatat standaard. Heb de biefstuk besteld en die was gewoon hetzelfde als ergens anders. Het meest bijzondere vind ik nog dat er ook een sate met kroepoek op de kaart staan. Het was allemaal niet prijzig, maar het is erg jammer dat dat de reden moet zijn om weer terug te komen.

Gegeten op 31 maart 2013

joostboek

Heerlijke avond gehad op het terras. Nadat we eerst helemaal voor aan zaten werd ons door Rob verteld dat er nog een plaats voor 7 personen vrij was gekomen dichter bij de ingang. Dit was een prachtige plek om vervolgens met een prima wijnadvies te beginnen aan een avond gezelligheid. Rob heeft ons de hele avond goed voorzien van advies over de wijn en dergelijke. De uiensoep vooraf was precies zoals een uiensoep moet zijn. Heerlijk op smaak. De hoofd gerechten waren goed op smaak en met goed veel saus. Fijn! De bediening was vlot, wat met 7 personen toch fijn was. We aten tegelijk! Kortom geweldige avond gehad. Top service. Tot de volgende keer!

Gegeten op 5 augustus 2012