Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van wsvd

wsvd

In een spontane actie om uit eten te gaan werden we getrokken door de aanbieding van 6 kleine streekgerechtjes voor een leuke prijs. Door tijdgebrek gingen we uiteindelijk voor een hoofd en nagerecht. Ik had een (kleine) rode poon met venkel saus. Het was lekker, hele goede prijs kwaliteit verhouding. De bijgerechten waren wat simpel maar prima. De eendenbout van mijn man was ook lekker. Als dessert ging ik voor de Hollandse boerenjongens crème brulee. Doe mij toch maar een traditionele. Het was meer vla dan crème en 'brulee' was t ook niet. Als je hier op t terras kunt eten is het decor heel leuk zo aan de markt. Van binnen vind ik t weinig bijzonder. Personeel is vriendelijk. We zijn hier een paar jaar geleden ook eens wezen eten. In mijn beleving was het toen iets duurder maar ook verfijnder, kan echter ok komen doordat we zelf wat meer gewend zijn. Alles bij elkaar een goed restaurant, wil er best nog eens heen.

Gegeten op 13 september 2013

wsvd

Alweer zo lekker en goed! We hadden vrienden als verjaardagscadeau meegenomen, goed excuus om zelf ook weer naar Ivory te mogen. We namen het verassingsmenu en werden ontzettend goed verrast met veel verschillende fantastische smaken en heerlijke wijnen daarbij. Ik ben nog maar 1x in een sterrenrestaurant geweest, maar kan me niet voorstellen dat die veel beter kunnen zijn dan ivory, terwijl je hier vaak leuke aanbiedingen hebt. Dit is mijn favoriete restaurant geworden.

Gegeten op 18 april 2013

wsvd

Prima gegeten, erg mooie locatie. We waren als afdelingsuitje op en rond groot warnsborn en hebben hier s'avonds met een groep van ca 30 gegeten. Het was lekker en zeker goed mocht je het met een eetcafe vergelijken, maar ook weer niet heel bijzonder als je het met luxere restaurants vergelijkt. Ik hou van desserts en vond deze erg klein. De hangop was drie drupjes ter grootte van een dubbeltje. De bediening en planning was niet zo goed. Onze organisatie werd om de 3 minuten gestoord met vragen en het serveren duurde bijzonder lang, waardoor er niet echt tijd voor koffie meer was en het veel te laat werd. Misschien niet gek met een flinke groep, maar kan beter. Toch een leuke avond met lekker eten. Ontzettend genoten van de wijn (door collega's uitgezocht).

Gegeten op 2 juli 2013

wsvd

Weer erg lekker gegeten! Populair en goed arabisch restaurant.
Dit was alweer de 3e keer dat ik hier een hapje mocht eten. Eerste keren met mijn werk, dit keer met vriendinnen. Het was een mooie zomerse dag en het was dan ook ontzettend druk. Helaas geen plekje op het terras (en konden ook niet op een vrijkomend plekje gewezen worden), maar dat krijg je als naar een leuk en lekker restaurant gaat. Ik moet zeggen dat terwijl ik het de vorige keer 'wat van hetzelfde vond', nu toch weer positief verrast was omdat ik bijna vergeten was hoe lekker je hier kunt eten. Wij gingen voor het metzes menu met zijn 6-en, wat een hoop verschillende lekkere hapjes betekent. Het stoofpotje met kaneelsmaak (kan ook wel tagine geheten hebben), de makreel en aubergine zijn me erg positief bijgebleven. Als desert neem ik altijd ijs, want daar ben ik fan van, maar de pecannotentaart van een vriendin was toch ook wel heeeeel lekker :-)! We moesten uiterlijk half 10 weg en daar had iets meer rekening mee gehouden kunnen worden (duurde lang voor de koffie kwam), maar ik vind het zeker een aanrader.

Gegeten op 19 juli 2013

wsvd

Op een donderdag met collega's een afscheidsetentje. Het restaurant zat goed vol, dat geeft gelijk gezelligheid. Lekker Nederlands. Leuke sfeervolle tent. Ik nam als hoofdgerecht een steak. Was lekker, wel gewoon een groot stuk vlees, verder weinig spannends op je bord. Ik ben een toetjesmens en nam grand desert voor 2 (met iemand anders). Wat een droom :). Een etagère vol heerlijke lekkernijen. Incl. Heerlijke veigen, lekker ijs, taartjes en vele dingen meer. Voor het eerst in mijn leven kreeg ik mijn dessert niet op... (en t was heerlijk...!) :)

Gegeten op 1 november 2012

wsvd

Voor de 2e keer met collega's heerlijke (en vele) hapjes wezen eten. Vooraf dacht ik nog, ik ontdek liever een nieuw restaurantje in Amersfoort. Maar eenmaal daar werd ik weer herinnerd aan hoe lekker het de vorige keer was, en hoe lekker ook nu weer. Het heeft echt iets leuks, allerlei potjes en schaaltjes, met lekkere, veelal Noord-Afrikaanse hapjes, o.a. uit de tajine. Maar ook het beste van Thailand: heerlijke gamba's in curry. Vis, vegetarisch, vlees, we hadden van alles wat. Enig nadeel is dat je de verassing van een mooie opmaak (op je bord) mist bij zo'n tapas achtige benadering. De bediening was wat alternatief, maar (zeker het meisje met de grote bril) bijzonder vriendelijk. Het decor is origineel. Zeker een aanrader als je er nog nooit geweest bent.

Gegeten op 30 augustus 2012

wsvd

Prima gegeten. Even gezellig met een vriendin hapje in de stad... We hebben het 3-gangen menu voor 24,95 genomen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar wel een leuk restaurant voor een gezellig avondje, met lekker eten. Decor heeft wat details als ware je je in een ouderwetse trein begeeft, is wel grappig.

Gegeten op 25 augustus 2012

wsvd

Ontzettend lekker gegeten. Alleen al de amuses, geweldige smaken. Hoe kan een tomaatje zo heerlijk zijn? Ben fan van de truffel mayonaise. We vonden beiden alle 5 de gerechten van het kennismakingsmenu érg goed. Veel details, mooi opgemaakt. Heel bijzondere wijn bij de geitenkaas.
We zaten op het terras, uitzicht kan beter, maar tóch gezellig. Binnen ziet het er heel goed uit: modern, wit met blauwgroen met grijs, stijlvol, fris, verse bloemen, heel gezellig met kaarsjes s'avonds.
Een absolute aanrader.

Gegeten op 28 juli 2012

wsvd

We hadden wat te vieren en kozen voor het favoriete wageningse restaurant van een goede vriendin. Voor mij de 4e keer. Erg leuk gelegen op de markt, leuk decor :-).
We hadden het laatste tafeltje op terras, wat wel betekende dat we lang moesten wachten. We gingen voor het 3-gangen diner, maar veel te veel brood gegeten, waardoor we eigenlijk bij het hoofdgerecht al te vol zaten (oops). De carpaccio was heerlijk, de eend wel lekker maar wat droog, de risotto was nog een beetje hard eigenlijk en mijn man was wat teleurgesteld over de grootte van het stukje zeebaars. De rose vonden we érg duur (hadden we misschien even na moeten vragen).
Al met al voldeed het dus niet aan onze verwachting, desondanks blijft het voor mij nog wel een van de leukste restaurants van Wageningen.

Gegeten op 6 juli 2012