Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Connaisseur83

Connaisseur83

Lekker eten, gevarieerd menu, mooie porties, uiterst vriendelijke personeel en een goede prijs. Allemaal kenmerken die bij Appels en Peren Nijmegen passen. Heb er heerlijk gedineerd met m'n vrouw. En we waren duidelijk niet de enigen, want het restaurant zat tot de nok toe vol. Het toetje -parfait met witte chocolade in een frambozensausje- was om van te smullen. We komen zeker nog een keertje terug in de toekomst!

Gegeten op 26 juni 2014

Connaisseur83

Leuke sfeer, vriendelijk personeel, maar helaas kan niet hetzelfde gezegd worden van het eten. De pasta proefde alsof deze veel te lang was gekookt. Gevolg: kraak noch smaak. Ook was de saus veel te dun/waterig. En dat terwijl het een van de duurdere pastagerechten was. Heb de helft van het gerecht laten staan. Heb m'n onvrede kenbaar gemaakt tegenover het personeel, die mij ter compensatie een drankje aanbood. Dat aanbod heb ik, net als het toetjes, overgeslagen. Wat mij betreft een eenmalige onderneming.

Gegeten op 31 mei 2014

Connaisseur83

Hier hebben mijn vrouw en ik ons trouwfeest gehouden. 's Middags een klein hapje met wat koffie, 's avonds uitgebreid dineren en daarna helemaal los. Enkele keren contact gehad met de eigenaresse en enkele personeelsleden over onze wensen. Alles was mogelijk en tot in de puntjes goed geregeld. Na het feest zijn we nog eens langsgeweest. We kregen zelfs een glaasje champagne aangeboden.

Goed eten, geweldig personeel en een prachtige aankleding van het restaurant. Waar twijfel je nog over?

Connaisseur83

Heb ik hier enkele keren met vrienden gegeten en iedere keer was het weer een waar genot. Lekker eten, gevariereerd menu, goede bediening, scherpe prijzen en een sfeervolle ambiance. Jammer dat het buitenterras wat aan de kleine kant is.

Connaisseur83

Slechts eenmaal hier gegeten, maar dat heb ik wel als een goede ervaring beschouwd. Het eten smaakte goed en het personeel was vriendelijk. Ik herken me niet in de kritiek van anderen dat we te lang met lege glazen aan tafel zaten.

Bistro De Buurvrouw is een eetgelegenheid voor mensen die het niet erg vinden om wat meer te betalen voor hun avondeten. Als je budget beperkt is doe je er verstandig aan om op te zoek te gaan naar een ander restaurant. Hetzelfde geldt als je haast hebt, want je bent gauw 2 tot 3 uur verder voordat je gegeten en betaald hebt.

Connaisseur83

Het eten smaakt hier prima en de kaart biedt voldoende variatie, zowel qua eten als drinken. Of je nou een lekkere borrel zoekt of een hapje wilt eten, dan ben je hier aan het goede adres.

Connaisseur83

Lekker, goed verzorgd en sfeervol: zo zou ik eten bij Rhodos omschrijven. De kaart is gevarieerd, de prijzen zijn niet te hoog en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van eventuele vragen. Als het lekker weer is moet je zeker buiten op het terras zitten: ik waande me op een Grieks decor. Zeer sfeervol en gezellig!

Connaisseur83

Wat mij vooral aanspreekt aan dit restaurant is de authenticiteit: niet alleen van de eigenaar (een heuse Italiaan), maar ook van de gerechten. In sommige restaurants krijg ik wel eens het gevoel dat ze de pasta hebben opgewarmd in de oven en het sausje afkomstig is uit een potje. Daarvan is hier absoluut geen sprake: de gerechten zijn met aandacht en liefde voorbereid. De bruchetta smaakt heerlijk! Naast een restaurant heeft de man ook een ijssalon. Ook het ijs smaakt er prima.

Connaisseur83

Onbeperkt eten voor ongeveer twee tientjes: het is een concept dat we vandaag de dag steeds vaker tegenkomen in Nederland. Zo ook bij Yip & Yang in Tiel. Het eten smaakt er goed, maar onderscheidend is dit restaurant zeker niet. Het personeel loopt voortdurend rond om lege borden en glazen te verzamelen en de bezoekers te bedienen. De koks maken je eten snel en professioneel klaar. Qua assortiment is er volop keus: Chinees voor de volwassenen, maar ook frietjes en frikadellen voor de kleinsten.

Al met al kom ik er graag en zal ik in de toekomst zeker nog vaker langskomen.

De prijs voor het eten is overigens exclusief drankjes!

Connaisseur83

Even lekker snel een broodje eten is er hier niet bij: ik heb er inmiddels enkele keren middageten besteld en de gemiddelde wachttijd bedroeg 45 minuten. Onderbezetting in de keuken was het antwoord dat ik van de bediening kreeg te horen op de vraag waarom het zo lang duurde.

Over de ambiance, menukaart, het personeel en de kwaliteit van het eten ben ik wel positief. Goed eten voorbereiden vergt tijd zullen we maar zeggen. Als je dus voldoende tijd hebt is het zeker de moeite waard om hier te lunchen.