a TripAdvisor company

van Connaisseur83

Connaisseur83

Gevarieerde menukaart, vriendelijk personeel, leuke sfeer: zo kun je brasserie ESE wel typeren. Als je het niet erg vindt om een paar uurtjes te tafelen, dan ben je bij ESE aan het goede adres. De gerechten zijn wel aan de prijzige kant, maar je krijgt er dan ook heerlijke gerechten voor terug.

Gegeten op 15 november 2014

Connaisseur83

Wok restaurant De Molen in Malden heeft een breed assortiment aan eten. Voor een vast bedrag mag je eten zo veel je wilt (exclusief drankjes). Je stelt je portie eten zelf samen. Wil je wat meer vlees of meer groenten, dan is dat geen enkel probleem. Of toch liever vis? Ook dat kan natuurlijk. Heb je je portie samengesteld, dan laat je het vervolgens door een van de koks klaarmaken. Je kiest je eigen sausje voor de smaak. Liever teppanyaki? Geen probleem: je geeft je eten af en iemand van de bediening brengt het naar je tafel.

Het personeel loopt voortdurend rond om lege borden op te halen en glazen aan te vullen. Je zit dus nooit aan een overvolle tafel met lege borden en lege glazen.

Het dessert verdient ook een bijzondere vermelding. IJs, vers fruit, chocolade, cheese cake, spekkoek, puddinkjes, soesjes, tompoucejes: de keuze is reuze.

Al met al is wok restaurant De Molen absoluut een aanrader.

Gegeten op 23 februari 2015

Connaisseur83

Bleeckerstreet heeft een gevarieerd menu met allerlei internationale gerechten. De insteek is dat jij en je partner voor een vast bedrag onbeperkt mogen eten. Per ronde bestel je gezamenlijk 3 of 4 gerechten en deelt deze met elkaar. Vlees, vis, pasta, rijst, noedels, vegetarisch: het menu heeft voor ieder wat wils. Het enige dat ik persoonlijk miste was sushi.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, er zit voldoende tijd tussen de verschillende rondes om het eten wat te laten zakken, en de gerechten smaakten pico bello. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de tafels naar mijn mening te dicht op elkaar stonden, waardoor naar het toilet gaan of het restaurant verlaten wordt bemoeilijkt.

Het feit dat het restaurant helemaal gevuld was zegt genoeg over de waardering van restaurant Bleeckerstreet.

Gegeten op 28 februari 2015

Connaisseur83

Lekker eten, gevarieerd menu, mooie porties, uiterst vriendelijke personeel en een goede prijs. Allemaal kenmerken die bij Appels en Peren Nijmegen passen. Heb er heerlijk gedineerd met m'n vrouw. En we waren duidelijk niet de enigen, want het restaurant zat tot de nok toe vol. Het toetje -parfait met witte chocolade in een frambozensausje- was om van te smullen. We komen zeker nog een keertje terug in de toekomst!

Gegeten op 26 juni 2014

Connaisseur83

Leuke sfeer, vriendelijk personeel, maar helaas kan niet hetzelfde gezegd worden van het eten. De pasta proefde alsof deze veel te lang was gekookt. Gevolg: kraak noch smaak. Ook was de saus veel te dun/waterig. En dat terwijl het een van de duurdere pastagerechten was. Heb de helft van het gerecht laten staan. Heb m'n onvrede kenbaar gemaakt tegenover het personeel, die mij ter compensatie een drankje aanbood. Dat aanbod heb ik, net als het toetjes, overgeslagen. Wat mij betreft een eenmalige onderneming.

Gegeten op 31 mei 2014

Connaisseur83

Hier hebben mijn vrouw en ik ons trouwfeest gehouden. 's Middags een klein hapje met wat koffie, 's avonds uitgebreid dineren en daarna helemaal los. Enkele keren contact gehad met de eigenaresse en enkele personeelsleden over onze wensen. Alles was mogelijk en tot in de puntjes goed geregeld. Na het feest zijn we nog eens langsgeweest. We kregen zelfs een glaasje champagne aangeboden.

Goed eten, geweldig personeel en een prachtige aankleding van het restaurant. Waar twijfel je nog over?

Connaisseur83

Heb ik hier enkele keren met vrienden gegeten en iedere keer was het weer een waar genot. Lekker eten, gevariereerd menu, goede bediening, scherpe prijzen en een sfeervolle ambiance. Jammer dat het buitenterras wat aan de kleine kant is.

Connaisseur83

Slechts eenmaal hier gegeten, maar dat heb ik wel als een goede ervaring beschouwd. Het eten smaakte goed en het personeel was vriendelijk. Ik herken me niet in de kritiek van anderen dat we te lang met lege glazen aan tafel zaten.

Bistro De Buurvrouw is een eetgelegenheid voor mensen die het niet erg vinden om wat meer te betalen voor hun avondeten. Als je budget beperkt is doe je er verstandig aan om op te zoek te gaan naar een ander restaurant. Hetzelfde geldt als je haast hebt, want je bent gauw 2 tot 3 uur verder voordat je gegeten en betaald hebt.

Connaisseur83

Het eten smaakt hier prima en de kaart biedt voldoende variatie, zowel qua eten als drinken. Of je nou een lekkere borrel zoekt of een hapje wilt eten, dan ben je hier aan het goede adres.

Connaisseur83

Lekker, goed verzorgd en sfeervol: zo zou ik eten bij Rhodos omschrijven. De kaart is gevarieerd, de prijzen zijn niet te hoog en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van eventuele vragen. Als het lekker weer is moet je zeker buiten op het terras zitten: ik waande me op een Grieks decor. Zeer sfeervol en gezellig!