van Connaisseur83

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier hebben mijn vrouw en ik ons trouwfeest gehouden. 's Middags een klein hapje met wat koffie, 's avonds uitgebreid dineren en daarna helemaal los. Enkele keren contact gehad met de eigenaresse en enkele personeelsleden over onze wensen. Alles was mogelijk en tot in de puntjes goed geregeld. Na het feest zijn we nog eens langsgeweest. We kregen zelfs een glaasje champagne aangeboden.

Goed eten, geweldig personeel en een prachtige aankleding van het restaurant. Waar twijfel je nog over?

• Recensies in de laatste twee jaar

Heb ik hier enkele keren met vrienden gegeten en iedere keer was het weer een waar genot. Lekker eten, gevariereerd menu, goede bediening, scherpe prijzen en een sfeervolle ambiance. Jammer dat het buitenterras wat aan de kleine kant is.

• Recensies in de laatste twee jaar

Slechts eenmaal hier gegeten, maar dat heb ik wel als een goede ervaring beschouwd. Het eten smaakte goed en het personeel was vriendelijk. Ik herken me niet in de kritiek van anderen dat we te lang met lege glazen aan tafel zaten.

Bistro De Buurvrouw is een eetgelegenheid voor mensen die het niet erg vinden om wat meer te betalen voor hun avondeten. Als je budget beperkt is doe je er verstandig aan om op te zoek te gaan naar een ander restaurant. Hetzelfde geldt als je haast hebt, want je bent gauw 2 tot 3 uur verder voordat je gegeten en betaald hebt.

• Recensies in de laatste twee jaar

Het eten smaakt hier prima en de kaart biedt voldoende variatie, zowel qua eten als drinken. Of je nou een lekkere borrel zoekt of een hapje wilt eten, dan ben je hier aan het goede adres.

• Recensies in de laatste twee jaar

Lekker, goed verzorgd en sfeervol: zo zou ik eten bij Rhodos omschrijven. De kaart is gevarieerd, de prijzen zijn niet te hoog en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van eventuele vragen. Als het lekker weer is moet je zeker buiten op het terras zitten: ik waande me op een Grieks decor. Zeer sfeervol en gezellig!

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat mij vooral aanspreekt aan dit restaurant is de authenticiteit: niet alleen van de eigenaar (een heuse Italiaan), maar ook van de gerechten. In sommige restaurants krijg ik wel eens het gevoel dat ze de pasta hebben opgewarmd in de oven en het sausje afkomstig is uit een potje. Daarvan is hier absoluut geen sprake: de gerechten zijn met aandacht en liefde voorbereid. De bruchetta smaakt heerlijk! Naast een restaurant heeft de man ook een ijssalon. Ook het ijs smaakt er prima.

• Recensies in de laatste twee jaar

Onbeperkt eten voor ongeveer twee tientjes: het is een concept dat we vandaag de dag steeds vaker tegenkomen in Nederland. Zo ook bij Yip & Yang in Tiel. Het eten smaakt er goed, maar onderscheidend is dit restaurant zeker niet. Het personeel loopt voortdurend rond om lege borden en glazen te verzamelen en de bezoekers te bedienen. De koks maken je eten snel en professioneel klaar. Qua assortiment is er volop keus: Chinees voor de volwassenen, maar ook frietjes en frikadellen voor de kleinsten.

Al met al kom ik er graag en zal ik in de toekomst zeker nog vaker langskomen.

De prijs voor het eten is overigens exclusief drankjes!

• Recensies in de laatste twee jaar

Even lekker snel een broodje eten is er hier niet bij: ik heb er inmiddels enkele keren middageten besteld en de gemiddelde wachttijd bedroeg 45 minuten. Onderbezetting in de keuken was het antwoord dat ik van de bediening kreeg te horen op de vraag waarom het zo lang duurde.

Over de ambiance, menukaart, het personeel en de kwaliteit van het eten ben ik wel positief. Goed eten voorbereiden vergt tijd zullen we maar zeggen. Als je dus voldoende tijd hebt is het zeker de moeite waard om hier te lunchen.

• Recensies in de laatste twee jaar

In de zomervakantie lekker op het terrasje van dit lunchcafé/restaurant gezeten voor een broodje. ik bestelde de NY Chicken, een broodje met kip, wat groenvoer en saus. Ik wist niet wat ik proefde, zo lekker smaakte dit broodje. Ik heb werkelijkwaar van iedere hap genoten. Enig minpuntje wat ik kan bedenken was de hoeveelheid: het was in mijn ogen een hele maaltijd. Maar dat mag niet verhullen dat het tot de laatste hap toe een heerlijk broodje was.

Personeel was erg klantvriendelijk en gaf je ruimschoots de tijd om je broodje te eten. Ook over de prijs/kwaliteitverhouding was ik erg te spreken: je krijgt echt waar voor je geld. Ten slotte heeft Swing een toplocatie in het centrum van Gouda. Op bepaalde dagen kun je daar heerlijk genieten van de kaasmarkt.

Ik kom hier zeker nog een keer terug als ik in de buurt ben.

Gegeten op 11 juli 2012

IENS bestaat 15 jaar!