Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van rajaa

rajaa

Via Groupon daar terecht gekomen. Het eten is vegetarisch en bedoeld voor viganisten, dus alles wordt met Soja voorbereid, plantaardig en niet dierlijk. Als hoofdgerecht had ik garnalen besteld, het zijn geen echte garnalen natuurlijk maar super lekker ! Ik was mooi verrast. Het is leuk om wat anders te eten! Minpunt is dat de bediening mij weinig kon vertellen over de achtergrond van deze stroming, de geschiedenis en de aard vd producten. Ik zou wel willen weten hoe je zo'n neppe kip of garnalen kunt voorbereiden, voor de rest heel vriendelijk. Het restaurant oogt niet chic maar kwaliteit vt eten was goed. Dat soort initiatieven moeten we juist aanmoedigen!

Gegeten op 4 september 2014

rajaa

Via een Grouponactie bij Miro terechtgekomen. Ik had zelf geen hoge verwachtingen en ben nogal kieskeurig, echter heerlijk gegeten, 5 gangen diner, het was genoeg, zeer goede service, vriendelijk en vlot.

Gegeten op 3 september 2014

rajaa

Ik heb daar onlangs 2 x toe gegeten. De bediening is vriendelijk, de keuze is ruim, de omgeving/sfeer is vriendelijk en het eten (vooral Sushi) was heerlijk. Ik heb genoten !

Gegeten op 10 oktober 2012

rajaa

Het restaurant is sfeervol ingericht, klein, warm en knus. Het eten is overweldig lekker. Ik heb er heerlijk van genoten! De bediening is vriendelijk en klantgericht. Voor mij aanleiding om daar vaker te komen. Sinds kort is het menu ook aangepast. De keuze is ruim en kwaliteit staat voorop. De eigenaresse is zeer betrokken bij haar gasten, een eerlijke gedreven ondernemer met veel ambitie en doorzettingsvermogen. Uit het niets heeft zij het restaurant tot een succesvol concept geleid. Ik heb er voor bewondering voor ! Al met al, een top restaurant met een top team!

Gegeten op 10 juli 2012