Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Karin_64

Karin_64

Dit is een mooi Grieks restaurant, waar je heel vriendelijk door het personeel welkom wordt geheten. Mooi interieur en een uitgebreide kaart. Er is tevens een kaart waarvan je gerechten kunt kiezen voor een 3-gangen diner voor 21,95. Wij kozen voor specialiteit Tou Magira (voor 2 personen) 2 souzouki, 2 varkenshaas, 2 souflaki, mousaka, giros en boerensalade. Met daarbij nog geservereerd rijst en frites. Vlees smaakte goed. Omdat ik niet zo'n grote eter ben, bleef er nogal wat vlees over. Het was geen probleem om dit mee naar huis te nemen. Netjes verpakt in bakjes). Een aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2012

Karin_64

Steakz is een restaurant met weinig sfeer en schots en scheef staande tafeltjes. Het eten is redelijk, maar niet meer dan dat. Het kwam op ons over als een wegrestaurant voor even een snelle hap, maar niet voor een avondje gezellig eten. En zoals eerder genoemd het Grand Dessert verdient de naam niet. Als je een toetje neem, zou ik iets anders adviseren.

Gegeten op 28 juli 2012

Karin_64

We hebben een leuke avond gehad bij Kimono en heerlijk gegeten. Wij hadden het Osaka menu met o.a. heerlijke zalm, gamba's, kip en ossenhaas.De kok vermaakt ons met zijn kunsten en zijn humor. Het eten was zeer smaakvol en ook voor de drankjes werd goed gezorgd. Het restaurant zag er netjes en opgeruimd uit.
Een bijzondere ervaringen. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 29 juli 2012