van henkvda

henkvda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week een fijne avond gehad op het terras van Zilt & Zoet dat grenst aan de Varkenmarkt, waar het 's avonds gezellig druk is.

Bij aankomst werd ons het huisaperitief aanbevolen, wat bestond uit een verrassende, frisse cocktail.

De bediening is vriendelijk en gastvrij. Bij het geven van de kaart werden wij netjes attend gemaakt op het feit dat er weer verse zeeuwse mosselen waren.

Uiteindelijk hebben we voor het vier-gangen-verrassingsmenu gekozen. Dit bestond uit leuke gerechten in goede porties. De keukenbrigade is goed omgegaan met mijn lactose-intolerantie: geen gerechten waarbij simpel iets werd weggelaten, maar creatieve alternatieven.

De begeleidende wijnen sloten goed aan bij de gerechten. Zeker de combinatie van de dessertwijn en het dessert, dat bestond uit verschillende chocolade-creaties met ananas, passievrucht en mango!

Aan het einde van de avond één klein missertje: espresso in plaats van gewone koffie, maar dat werd snel en netjes opgelost!

Al met al een heerlijke avond gehad!
(Zelfs toen het wat afkoelde 's avonds: er werd ons netjes een kleedje aangeboden)

IENS bestaat 15 jaar!