van froekie

Jammie!
We belde op de valreep of we hier konden komen eten en er zou over een half uurtje een plekje vrij zijn. We werden vriendelijk aan de bar ontvangen, konden meteen een drankje bestellen en kregen een mandje met broodjes van het huis voor het wachten, (wat maar 5 minuutjes duurde)
We hebben hier heerlijk kaasfondue gegeten. Er zaten frietjes, salade, en groentes bij. Het was veel, vers en erg lekker. Het cafe is klein maar heeft een gezellig sfeer.
De bediening was een beetje chaotisch maar erg vriendelijk. Er werd meerdere keren door verschillende personeelsleden gevraagd of alles naar wens was en zorgde dat de drankjes goed werden bijgevuld. Kortom superavond, We komen hier zeker terug!

Gegeten op 30 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Teleurgesteld!!! Wij wilde hier met een groupon komen eten die geldig was van 18.00 tot 20.15 uur. We werden de eerste keer weg zijn gestuurd aangezien we te laat zouden zijn gekomen, (om19.00 uur) om alle rondes nog te kunnen uitserveren. Er was een hele onduidelijk mail over gestuurd, dus sorry maar kom maar een andere keer terug. Hierdoor was de eerste indruk al niet al te best voor de service. Maar goed we gaven het nog een kans en zijn dus gisteren hier wezen eten. Het was wel duidelijk dat we een groupon diner hadden want volgens mij stond het eten al een tijd te wachten om alleen nog maar te worden opgewarmd. Het werd door de bediening nog net niet op tafel gesmeten, en als je je tapas had gepakt werd het bord al meteen weggehaald. Zover voor de saus die er bij hoorde dus. We kregen dan ook echt het idee dat ze de groupon groep zo snel mogelijk weg wilde hebben, om plaats te maken voor nieuwe klanten. Hierdoor voelde we ons helemaal niet op ons gemak. De live band was wel leuk, behalve dan dat je jezelf niet meer kon verstaan en dat je bijna een vioolstok in je oor kreeg, doordat het daar best krap is. We kregen 9 tapas i.p.v 10, er werd geen kraanwater geserveerd, en het brood was niet inbegrepen. Kortom teleurgesteld en hier komen wij niet meer terug!

Gegeten op 1 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier s'avonds onwijs lekkere antipasti en steenoven pizza's gegeten. De toetjes zijn echt om te smullen. Er zijn ook bijzondere Italiaanse producten te verkrijgen. Wij komen hier zeker weten vaker terug!

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier op een zondag avond gegeten. Ze hadden een leuke actie, 5 tapas voor maar €15,-. Na die 5 tapas zat ik ook echt goed vol, en het was echt heel erg lekker. Het enig wat ik een beetje raar vond was dat de tapas niet in één keer kwamen, maar er telkens één bij werd gezet als de serveerster voorbij kwam, zo hadden we het brood bijna als laatste terwijl we dat als eerste hadden besteld.

IENS bestaat 15 jaar!