Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van jdejongh

jdejongh

Goed eten hier. kom hier al jaren. Vooral de spareribs zijn erg lekker! Als u iets anders wil eten dan duurt het wel wat langer voordat het eten er is.

Service van het personeel varieert, maar het personeel is altijd vriendelijk tegen de klant. Als u gereserveerd heeft dan moet u altijd wel eventjes wachten in het weekend. Het is er altijd druk. Het personeel herkennen de klanten die regelmatig terug komen. dit komt altijd prettig over. Indien het personeel het niet te druk heeft komen ze altijd een praatje maken, naast het gebruikelijke smaak het praatje.

Decor is door de jaren heen weinig veranderd, maar dat is het charme van het restaurant. Het kan misschien een make-over krijgen, maar is niet noodzakelijk.

jdejongh

Ik heb hier enige tijd geleden gegeten op een zondag. Het was rustig en bijna niemand was hier aan het eten. Dit kan gelegen hebben aan het tijdstip.

Het eten was erg smaakloos. Groenten waren simpel gekookt en niet op smaak gebracht. Aan de presentatie van het eten was nauwelijks aandacht aanbesteed. het leek net of het er 'opgekwakt' was.

de service was op zijn vriendelijkst gezegd belabberd. De bezorgtijd van het eten duurde ruim een uur (in een bijna lege restaurant). Personeel komt niet naar je toe als je om hun aandacht vraagt. om bijvoorbeeld commentaar te geven over het eten of drinken te bestellen.

Interieur is voornamelijk ingericht om veel geld te verdienen. de tafels zitten erg dicht op elkaar. er is hierdoor weinig privacy voor je gezelschap.

Aangezien ik zelf in de horeca werk. is dit bedrijf uitermate teleurstellend!

Mijn advies alleen doen als u de andere restaurant op het plein niet terecht kan.

jdejongh

Goed eten. Tegenstelling tot andere Griekse restaurants is dit eten niet vet, maar smaakvol. U proeft echt de verse producten die ze gebruiken. Helaas is het bedrijf voornamelijk afhaal en bezorgen. Maar het personeel en eigenaar doen hun best om het na u zien te maken.

jdejongh

Van de week bij Shabu Shabu Dordrecht gegeten met mijn collega's. Het beviel ons erg goed. Personeel was erg vriendelijk. Daarnaast kwam het eten ook erg snel, nadat de bestellijsten waren op genomen.