a TripAdvisor company

van Gerbrand-en-Marieke

Gerbrand-en-Marieke

als je lekker pizza of pasta wilt eten scoort la cantina hoog in deventer! goede prijs kwaliteit verhouding. qua service kunnen ze nog het een en ander leren.. we werden om de 3 minuten gevraagd of we het al wisten terwijl mijn zus moeite had met de kaart om een keus te maken uit de lange pizza lijst. het is een druk restaurantje dus om een tafel te krijgen is het nogal een taak.

voor een gezellig avondje met lekkere pizza's voor een goede prijs is la cantina een zekere aanrader!

Gegeten op 16 december 2014

Gerbrand-en-Marieke

op een leuke locatie in de binnenstad is deze turkse restaurant gelegen. als je van de turkse keuken niet genoeg kan krijgen biedt safak de perfecte gelegenheid om heerlijk turks te eten. service is okey en het decor is typisch turks-koerdisch ingericht

Gegeten op 14 december 2014

Gerbrand-en-Marieke

Na een gezellige dag door de binnenstad van Deventer is een bezoek aan Le Thai een sfeervolle afsluiter. We werden zeer gastvrij ontvangen en naar onze tafel gebracht. We hadden keus van het menu maar het is leuker om je te laten verrassen uit de traditionele Thaise keuken. Ook is het mogelijk om geweldig vegetarische te eten. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Het decor is geweldig je waant jezelf in Thailand! Warme gastheer en de barman is een nette jongeman!

Gegeten op 12 december 2014

Gerbrand-en-Marieke

Wanneer je in Deventer lekker wilt eten is Le Thai zeker een aanrader.

De authentieke Thaise keuken samen met de sfeer van de kelder en inrichting bezorgt het een fantastische beleving.

Kortom traditioneel Thais eten, leuke bediening en gastheer. Een mooie aanwinst voor de binnenstad van Deventer.