van lynnepearl

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier afgelopen zaterdag samen met mijn vriend gegeten. Het eten vond ik geweldig, vooraf had ik een thaise soep met garnalen en kokosmelk. Mijn vriend had ook een soep zonder garnalen en beide soepen waren heerlijk !!
Het hoofdgerecht vond ik ook lekker, ik had een rode curry met rundvlees en thaise aubergine. Mijn vriend had ook een rode curry met rundvlees. Was overigens een andere curry dan die ik had. Goede service, vriendelijk personeel.
De inrichting vind ik alleen nog wat groen. Het enige wat wij tegen vonden vallen was het bier. Het bier komt uit de fles en slaat bij het inschenken in een glas meteen dood.
Het feit dat er geen tapbier is vind ik wel jammer. Een restaurant hoort naar mijn mening een tap te hebben en goede ontvette glazen waarin het bier een heerlijk schuimlaagje heeft.
Voor de rest kan ik niets anders zeggen dan dat ik heerlijk gegeten heb.
Ik kom hier zeker nog een keer terug !!

Gegeten op 20 april 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier afgelopen zaterdag samen met mijn vriend wezen eten. Allereerst is het handig een tafeltje te resereveren aangezien het op zaterdag redelijk van het volle is.
Wij hadden vooraf een thaise soep die erg lekker was.
Als hoofdgerecht had mijn vriend een curry met biefstuk en deze was onwijs lekker, het vlees was echt heel erg mals en zeer smakelijk. Ik had de Specialty van de Chef met rundvlees en het gerecht was lekker alleen vond ik de rundvlees taai. Helemaal omdat dit de specialty was had ik er meer van verwacht.
De bediening was vriendelijk en snel.
Het decor is typisch Thais, olifantjes aan de muur etc.

Zeker een aanrader alleen neem ik de volgende keer geen Chef Specialty meer.

Gegeten op 26 januari 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben een aantal weken geleden hier geweest en heb toen met 4 personen een hapje gedaan. Het decor ziet er helemaal super uit, mooie beelden en duingras in grote schalen ( potten ) op het terras. Hert oogt erg gezellig.
Het eten was niet slecht maar ik vond de porties redelijk klein. Je krijgt er wel patat en sla bij maar ik heb liever een groter stuk vlees of vis dan wat ik hier toen heb gekregen. Dan zou de prijs kwaliteit verhouding beter overeen komen.

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier nu meerdere malen wezen eten en ik kan niets anders zeggen dat het eten hier prima is. Thaise mensen werken hier in de bediening en in de keuken. De kaart is uitgebreid, dus voor ieder wat wils.

De service is goed en de bediening is vriendelijk, zeker een aanrader.

• Recensies in de laatste twee jaar

Op zich wel een leuke tent qua uiterlijk en aankleding. De eigenaar wil een laid back surfers look imiteren.

Ik ben hier nu 3 keer geweest waarvan 2 keer de burritos koud waren. Het eten is niet bijzonder, kant en klare hap. Het dan nog koud opdienen is toch wel bijzonder naar mijn idee.

€ 7,50 vragen voor een waterige kan limonade voor de kinderen is voor mij de grens. Ik ga hier nooit meer heen.

IENS bestaat 15 jaar!